03 : student baru

161 26 14
                                    

" hyejin! budak baru tu datang harini wehhhh " seulmin menggoyangkan lengan aku. aduh, boleh lenguh tangan aku macamni.

aku duduk kat tepi tingkap belakang sekali, anda rasa aku patut dengar dia meroyan or tido ?

yeah, aku pilih tido. aku mula menongkat dagu sambil memandang ke luar tingkap dan menghalau seulmin.

" ish kau ni! baru datang tadi dah ngantuk " seulmin mencebik. ah kau fikir aku kesah ah ? MAMPUS AH MAMPUS ADUHMAK

aku membiarkan seulmin yang merajuk. namun, disaat aku mula dibuai mimpi, satu bunyi bising jeritan para gadis mula kedengaran.

aku mendengus. " aish, SIAPA YANG BISING SANGAT PEPAGI BUTA NI ? " aku melepaskan geram. seulmin yang masih mencebik, tiba tiba menekup mulut aku dengan tangannya. classmate aku memulau aku seolah olah aku tak wujud.

aku memandang ke luar kelas, apa yang kecoh sangat sia.

" STUDENT BARU TU DAH SAMPAI WEH HENSEM GILAAA " seulmin yang tadinya merajuk, kembali ceria semula.

geez, sampai macamni sekali impak rupa kau eh wooseok ?

jeritan tersebut semakin kedengaran kuat sampai la makhluk tersebut melangkah masuk ke kelas aku. aku tak berminat nak ambik tahu, aku lagi prefer melukis.

" annyeonghaseyo, kim wooseok imnida " dia memperkenalkan dirinya dan sekali lagi jeritan yang menjengkelkan kedengaran.

wooseok memulakan langkah untuk mencari tempat duduk. dalam perjalanan, dia menerima banyak soalan.

" annyeong! kau dari mana ? "

" ada girlfriend tak ? "

" tinggal kat mana ? "

" nak number phone k- " jap apahal budak tu stop. and pesal tempat aku jadi gelap tetibe ni.

aku mendongak, mencari punca kegelapan tempat duduk aku. aku memandang dia, pelik.

" tempat sebelah kau ni kosong ke ? "

STRANGER. | ↬ 𝐤𝐢𝐦 𝐰𝐨𝐨𝐬𝐞𝐨𝐤.Where stories live. Discover now