Postanowiłyśmy, że pójdziemy do kina na jakiś horror.
-No to co?- spytała.
-No to może TO Rozdział 2?- zapytałam.
-Takk!!!- prawie wyjrzyczała.
-Dobra chodź- powiedziałam i podeszłam do kasy zapłaciłam za bilety i poszłam z nią do sali.
-Dobra tylko wiedz, że w nocy do ciebie przyjdę- powiedziała z przerażeniem w oczach.
-Ok czyli nie dasz mi spać?-zapytałam.
-Nie- odpowiedziała krótko.
2 godziny później
-Boże ja na serio do ciebie w nocy przyjdę- powiedziała drżąc.
-Spoko galareto- zaśmiałam się.
-Lepiej wracajmy bo jest 22- powiedziała i zaczęła biec a ja za nią.
-Dobra- dobiegłam do niej.
Po 15 minutach byłyśmy przed dormem.-Jesteśmy- krzyknełam, a do korytarza przybiegł Kook, Suga i Jin.
-Gdzie wyście były tak długo?- zapytała mauśka.
-W kinie- odpowiedziałam i poszłam na górę a Zuza za mną.
-Gdzie będzie mój pokój?- zapytała, a ja dopiero teraz sobie przypomniałam, że nie ma tutaj wolnego pokoju.
-Yyy..... bo wiesz nie ma wolnych pokoi i musisz sobie wybrać z którym chcesz mieć pokój- wydusiłam to z siebie.
-No dobra no to z kookiem- powiedziała a mnie zamurowało.
-Co? Że z nim?- zszokowana nie wiedziałam co powiedzieć.
-No tak- nie odpowiedziałam jej nic i weszłam do pokoju i wzięłam jej walizki.
-Dobra chodź zaprowadzę cię do jego pokoju.
-Ok- powiedziała i poszła za mną.
-Siema kook jak co od dzisiaj dzielisz pokój z Zuzą ja was zostawiam- powiedziałam icwyszłam z jego pokoju.
-Ubierz się ładnie zabieram cię gdzieś- nagle z nikąd pojawił się Suga.
-Okej?- nie wiedziałam o co chodzi ale poszłam się przebrać (zdjęcie u góry).
-Możemy iść- krzyknęłam z góry.
______________________________________Dobry wieczór mam nadzieje, że się spodobało jutro będzie kolejny rozdzialik do tej ksiązki i do mojej nowej więc do zobaczenia jutro.
CZYTASZ
Wizażystka|Suga [Skończone]
FanficDziewczyna jedzie do pracy i wpada przypadkowo na jakiegoś chłopaka na drodze wymieniają się numerami i zaprzyjaźniają okazuje się że pracują w tym samym miejscu i mają takie same charaktery. Wyświetlenia : 1000 🔓 2000 🔓 3000🔓 4000 🔓 5000 🔓 600...