0.2

3 1 3
                                    

Hala anlamsızca odada oturuyorduk artık beni nasıl bulduğunu söylemeyeceğini anlamıştım o yüzden onu es geçip paraları ne yapıcağımızı sormayı planlıyordum ki bana.
- paralar nerde. diye sormuştu
Şaşırmıştım elimle koltuğun yanını işaret ettim ve paraları alıp evimin içinde kayboldu ne yapıyordu bu çok da önemsemeyip elimde duran sigara ya paktım külü nü yere dökmüştüm ve söndürmüştüm soğuk zeminin sıcak sigarayla buluşması garip hissettirmişti.
   Çantayla tekrardan yanıma gelmişti yaklaşık 10 dk sürmüştü bu kadar hızlı mı saklamıştı paraları. Ama çanta hala elindeydi yoksa paraları saklamamışmıydı.
    -çanta hala niye elinde. Dememele birlikte balkona çıktı cebindeki sigara paketine baktı ve bittiğini gördü bu onu sinirlendirmiş olucak ki paketi buruşturup dışarı fırlatı . Hemen ayağa kalkıp yanına gittim elimdeki yarım sigarayı gösterdim şu bana veripte içemedim sigara zeminde söndürdüğüm.
Ufak bir gülümseme olmuştu suratında ne bu der gibi suratıma baktı.
-Ben içmiyorum senin olsun. Dedim
Sigarayı aldı ve yaktı, mutlu  görünüyordu. Onu böyle görmek hoşuma gittmişti . Aniden kendime hakim olamayıp onu yanağından ama dudaklarına da yakın öpmüştüm.
Buna hiç bir tepki vermeden sigarasını içmeye devam etti. Neden böyle bir şey yaptığımı bile sormamıştı bu beni gerçekten garip hissetirmişti.
Yere oturdu ve son yudumunu da içine çekmişti demiştim ya onun nefes alma şekli buydu işte.
Ve zaten soğuk olan zeminde otururken üstündeki siyah kapşonluyu çıkartı ve benim üstüme bıraktı. O yere çöktüğünde bende çökmüştüm üstümde inceydi.
- senin adın ne
- öğrenmeni gerekecek kadar önemli bir ismim yok merak ettme.
- tamam o zaman bende benim kini söylemem.
Histerik'li bir ses tonuyla kulağıma doğru.
- zaten biliyorum.Dedi
Ne,nasıl? Aklımda deli sorular beni tanıyormuydu o yüzden mi evimi bulmuştu ama bu nasıl mümkün olmuştu ki.
Adam zaten onu tanıyordu ama kızın nasıl bir tepki vereceğini bildiği için ona bunu söylemiyordu.
-Adımı nerden biliyorsun? Dedi şaşkın yüz ifadesiyle adamın suratına bakarken. Adam hava ya bakarak.
-Kapının üstünde yazıyor.
Ne diyeceğimi bilemeyip.
-Haa dedim
O hala bulutlara bakarken


































Reisler inş beğenmişsiniz dir artık ne yapılıyosa hepsini yapın
🌊🍒🥑
🌻🐋☘️
🍒🌊🍊
 

Beyaz alık ve siyah maske Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin