Max povesteste:
După o noua zi de munca ajung acasă târziu cred ca e 23. Întru în camera mea, aprind becul și ma duc direct la șifonier pentru a lua haine de schimb. Tot ce îmi trebuie e un dus fierbinte și o porție de somn. Deschid ușa șifonierului și aproape fac infarct când vad fata din interior țipând. Ce dracu zic cu voce tare. Aceasta sta speriata într-un colt, îmbrăcat pe jumătate speriata și plina de vânătăi. Cred ca un moment am clacat deoarece nu ma pot mișcă. Plânge în hohote și o aud spunând nu ma lovi, nu ma lovi, nu ma lovi, spune fără oprire. Cred ca e în stare de soc. Cum a ajuns în halul asta. Ma aplec sa o ridic și se baga mai în interiorul șifonierului țipând nu lasă-mă. - Nu vreau sa îți fac nici un rău. Cine ești?
Melisa povesteste:
Ma uit cu ochii în lacrimi la el și realizez ca nu e Haluc. Ies din șifonier când îmi spune ca nu vrea sa îmi facă nici un rău. E mai înalt ca mine brunet, cu barba dar superb. Cred ca e cel mai frumos bărbat pe care l-am am întâlnit pana acum nu ca as fi întâlnit mulți pana acum. Ma agat de gatul lui și încep sa plâng. Sssss aud lângă urechea mea. Încearcă sa ma oprească din plâns și îmi pune o mana pe spate. Ma îndepărtez de el și ii spun mulțumesc. Acesta ia capodul lui și mi-l întinde pentru a ma acoperii. Încă îl analizez are ochii de un căprui închis și parul negru corb, e înalt cred ca are în jur de 1. 80. Ma trezesc din analizat când îl aud întrebând.
- Cine ești? Pentru un moment ma uit în alta parte. Nu vreau sa ii răspund cu toate ca are dreptul sa știe.
- Hei ma auzi? Cine ești? Ma întreabă iar.
- Melisa spun uitându-mă pe geam.
- Și de ce arăți în halul asta? Ai fost violata? Când aud cuvântul violata ma bufnește plânsul. Vreau sa ma opresc dar nu pot. Totul îmi revine în minte adopția, prima bătaie, primul viol tot.
Max povesteste:
Ma uit la ea și nu știu ce sa fac, nu înțeleg nimic. Ma apropii și ii pun mana pe umăr dar ea se trage speriat cu ochii plini de lacrimi. Nu inteleg ce e in sufletul ei, in ochii ei goi, arata groaznic si plina de vanatai. Dar pot vedea ca sub acele vanatai aceasta fata e minunata. E plina de greutati si chin. O vad cum se uita spre mine speriata dar nu stiu ce sa ii spun sau ce sa fac. Pur si simplu nu e usor sa gasesti un om la tine in sifonier si sa mai arate si asa.
- Melisa nu stiu cu ce sa te ajut daca nu imi spui ce s-a intamplat cu tine. Vrei sa mergem la politie... Nu apoc sa termin ca o vad sarind din pat napustindu-se pe mine si cazand odata cu ea.
- Nu te rog, nu fa asta o sa ma gaseasca si o sa ma omoare.
-Cine?
- Diavolul.
Ma uit la ea si incerc sa imi dau seama despre ce vorbeste dar sincer nu inteleg. O fi drogata? ma intreb in gandul meu. Pierdut in ganduri simt cum Melisa se ridica de pe mine si isi cere scuze de iesirea ei. Ma ridic in sezut si imi impreunez picioarele in pozitie turceasc iar ea se aseza in fata mea in fund cu genunchii la piept.
- Melisa daca nu imi povestesti nu am cum sa te ajut. Nu am cum sa te apar. Nu stiu de cine.
- Doar te rog sa ma lasi sa stau aici. Te rog promit ca nu deranjez. Am nevoie doar de o camera atat. Pot sa fac mancare, curatenie...
- Hei eu nu pot face asta. Poti sta cat vrei aici esti musafira mea. Ai nevoie de niste haine si o baie lunga. Iti e foame?
- Nu vreau sa deranjez.
-Te rog dute si fa un dus intre timp eu iti aduc hainele si ti le las pe pat.
Ma uit cu mila la ea, cum sa ajunga o fiinta asa de minunata in halu asta. M-am indragostit de ea. Ce dracu tot zic nici nu o cunosc. Intru in camera parintilor mei si iau cateva haine ale mamei. Macar ii vor fi de folos ei daca mama nu mai e. Am lacrimi in ochi. Ii simt mirosul mamei, of ce dor imi e de ea ar fi fost bine ca in momentul asta sa fie langa mine. Ma uit si aleg o rochie neagra mulata pana la genunci cu maneci, o pereche de pantaloni albi lungi cu talie inalta si o camasa neagra de matase si o pereche de sosete albe. Ciocan la usa si intru. Camera e goala, inca e in dus. I le asez pe pat si cobor in bucatarie sa pregatesc 2 ciocolate calde.
CITEȘTI
In umbra trecutului
RandomSunt singuri pe aceasta lume pana se vor intalni, doar ca viata ei e distrusa inainte de a invata cum e sa iubesti. Este chinuita, batuta, infometata pana o va gasi el. El este unul dintre cei mai bogati oameni, are o inima de aur. Inima lui va reus...