UN NOU INCEPUT

40 4 7
                                    

DUPA DOUA LUNI:

Ce e dragostea? Ce inseamna dragoste pentru, tine, pentru mine, pentru noi? Cum sa o descrii? Dragostea se simte sau se traieste? Dragostea e pura? Cum apare ea? Dragostea oare dispare dupa ce apare? Nu stiu ce e dragostea pentru fiecare om, dar stiu ce e pentru mine. Dragostea e atunci cand ma trezesc dimineata si il vad cum doarme atat de linistit langa mine, cum imi tine bratul lui puternic in jurul meu. Dragostea e atunci cand deschide ochii si imi zambeste cald. Dragostea e atunci cand il vad ca pleaca si astept ca nebuna sa revina doar pentru a fi langa mine.

Au trecut doua luni de la nebunia cu Haluk si pot spune ca am reinviat. Acum simt ca traiesc cu adevarat. In aceste luni s-au petrecut atat de multe lucruri incat nu stiu cum le-am facut fata. Incepand de la faput ca am acceptat sa fiu iubita lui Max. Am dat bacalaureatul special de care s-a ocupat Max. Sunt fericita ca am putut face niste cursuri ca apoi sa dau bacalaureatul la distanta si am luat cu 9. Sunt mandra de mine, atat de mandra. Sunt cine sunt datorita omului puternic din spatele meu. Ma inscriu la drept, iar visele mele devin realitate. Am visat atat de mult si am primit atata dezamagire iar cand nu mai visam am primit totul.

Mark si Leon s-au ocupat de cazul lui Haluk, iar dosarul a fost pe masura. Acesta este inchis cu o sentinta pe masura. Nu va putea primii eliberare. Condamnat pe viata. Nu m-am gandit ca un om poate face atata rau. Eu am fost un mic copil in jocul lui nebun. Cand s-a deschis dosarul am crezut ca doar eu si parintii lui Max suntem victime. Viata te joaca cum vrea ea, te coboara, te ridica si asa au aparut atatea familii distruse de acest nenorocit. 

Zak a trait un soc dupa ce si-a dat seama ca Haluk este ucigasul parintilor lui. Acesta a fost dus la psiholog si Deniz i-a fost alaturi in fiecare clipa. Cel mai frumos lucru din viata lor a fost dragostea infinita de care au dat dovada. Zak acum e bine, a revenit la munca si se pregateste de nunta. Cine ar fi crezut ca de la spital va ajunge sa se casatoreasca. Da de la spital spun pentru ca dupa ultima sedinta in drum spre casa a avut un accident de masina. Norocosul de el a avut doar cateva mici zgareturi si a avut timp o saptamana cat a stat in spital sa puna cererea in casatorie pe roate. Imi amintesc si acum cat de nebuna a fost aceasta cerere a lui.

Cand Deniz intra pe usa sa ii spuna ca sunt gata de plecare, a rezolvat cu actele, Zak se ridica din pat si se face ca lesina. Aceasta tipa disperata dupa doctor, noi panicati dam navala in interior si il vedem pe jos. Nu intelegeam nimic. Parca era bine si chiar era nebunul. Ce imi vine sa rad. Vin doctorii in viteza il ridica in pat, ii face un EKG (control la inima),doctoral ne spune. In urma investigatiei pacientrul rezulta ca este foarte bolnav. Sufera de IUBIRE ACUTA. In secunda 2, Zak se ridica din pat, se aseaza in fata lui Deniz si o ce in casatorie scotand un inel minunat. Asistentele intra cu un tort pe care scrie ,,Vrei sa fi sotia mea? " si atunci Ali lesina. La dracu sincer chiar era nevoie de asa ceva. Deniz a spus un imens DA bune inteles dupa ce i-a dat doua palme. Ali si-a revenit si e suparat ca el nu a participat la planul lui Zak, dar sincer cred ca a dat de belea, Selin o sa se tina de capul lui sa o ceara si pe ea.

In 3 zile este CRACIUNUL si baietii au hotarat sa mergem la munte, la cabana. Mi se pare cel mai frumos loc de pe pamant. Suntem deja aici, pregatirile sunt in toi si totul arata ca in vis. Baiteii au facut bradul si au impodobit cabana, Noi fetele ne ocupam de mancare si cadouri. Semineul alb in care arde focul este si el decorat asteptandu-l pe mosu.

Seara se lasa linistit si de aceasta data. Stau pe balcon in bratele lui Max, cu cate o cana de ciocolata in mana si cu o patura pe noi. Stiu ca ne comportam ca un cuplu care au o relatie de ani intregi, insa relatia noastra e la inceput. Totul a mers usor, poate prea usor. Stiu ca ii e frica sa nu ma faca sa sufar dar stiu mai mult ca sigur ce imi doresc eu. Imi doresc ca el sa fie sigur de noi. 

- Max vreau sa iti spun ceva.

- Ce s-a intamplat draga mea?

- Nimic care sa te sperie doar ca vreau sa iti spun ca lucrurile intre noi nu mai pot fi asa.

In umbra trecutuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum