Melisa povesteste:
Am pierdut notiunea timpului, creierul meu s-a blocat la ce am auzit. Haluk i-a omorat parintii. Haluk m-a batut, violat, sechestrat, infometat... Imi revin auzindu-l tipand pe Max daca sunt bine. Nu mi-am dat seama de reactia mea cand am auzit numele demonului. Acum realizez ca mi-a scapat cana din mana si Max se uita la mine speriat.
- Melisa esti bine?
- Nu nu sunt bine deloc. Nu asa trebuie sa fie.
- Melisa ma sperii ce s-a intamplat?
- Max trebuie sa iti spun ceva dar nu stiu de unde sa incep.
- Te rog spune ceva incepi sa ma sperii. De ce ai reactionat asa?
- Haluk e chiar langa tine.
- Ce tot spui acolo, tu te auzi?
- Max ... pffffff. Nu stiu daca pot sa ...
- Te rog spune ce se intampla.
Melisa povesteste din trecut:
Cand m-am nascut parintii mei nu m-au vrut asa ca am fost lasata la orfelinat. A trecut timpul si am invatat pe branci. Am vrut sa devin avocata. Intr-o zi am crezut ca am cel mai mare noroc din lume dar s-a dovedit a fi cel mai mare cosmar al meu. A aparut un diavol cu chip de inger care m-a adoptat spunand ca isi doreste o fica si vrea sa ii ofere un viitor bun. Eu am fost acea fica cu un viitor dezastruos. El m-a adoptat pentru placerile lui carnale. Am fost batuta, sechestrata, violata, infometata si mi s-a smul ultima farama de incredere din mine. Nu am mai rezistat si azi cand a vrut sa ma violeze iar, am apucat ceva de pe noptiera si l-am lovit in cap. A cazut lat, plin de sange nu stiu daca a murit sau traieste dar eu am reusit sa fug si sa ma ascund in sifonierul de sus.
Max povesteste:
O ascult pe Melisa vorbind, ii vad lacrimie curgand siroaie. Nu imi dau seama dar ma trezesc vorbind.
- Cine e nenorocitul acesta? Jur ca il omor. Il omor. O aud spunand sec Haluk Mertoglu. Vad negru in jurul meu. Nu poate nenorocitul ala sa fie atat de aproape de mine si eu sa nu il fi vazut. Nu poate fi atat de aproape.
- Max esti bine?
- Nu nu am cum sa fiu bine. Dar tu vei fi. Te rog sa nu pleci nicaieri. Promit ca te voi proteja de acest nenorocit. Unde e?
- Max nu vreau sa se intample ceva cu tine. Te rog.
- Nu voi face nimic pana nu aflu totul despre el. Va infunda puscaria. Jur. Cat de aproape e de mine?
- La 3 case.
E chiar sub nasul meu, poate a trecut pe langa mine dar cum naiba atat de bine sa se ascunda. Trebuie sa ma apropii de el neaparat, sa ii fiu prieten, tovaras dar cel mai important sa ii fiu dusman.
- Melisa hai sa mergem la somn e deja tarziu si maine dimineata avem multa treaba.
- Avem? Ce traba avem noi?
- Am promis ca te voi ajuta. Cum crezi ca daca stai in casa te pot ajuta nu. Dar hai sa vorbim maine.
- Aaa Max, dar eu unde dorm?
- In dormitorul meu.
- Si tu?
- In dormitorul lui Ali. Daca vrei pot dormi si cu tine.
- Nu sunt ok asa. Noapte buna!
- Noapte buna.
E trecut de ora 03:00 si nu pot dormi cu gandul la acel nenorocit. Cum sa fi asa, ai distrus o familie acum sa distruga si aceasta fata cu chip de inger, ochii ei, buzele ei. Wow nui a buna ma gandesc la ea mai mult decat trebie. Nu nu eu nu ma indragostesc. Inima mea trebuie sa fie puternica am o batalie de terminat. Aud strigate din camera mea. NUUUU NUUUU TE ROG PLEACA!!! AJUTOOOOR!!!!
CITEȘTI
In umbra trecutului
RandomSunt singuri pe aceasta lume pana se vor intalni, doar ca viata ei e distrusa inainte de a invata cum e sa iubesti. Este chinuita, batuta, infometata pana o va gasi el. El este unul dintre cei mai bogati oameni, are o inima de aur. Inima lui va reus...