"Rose betipegett az eggyik öltözőbe, és eltűnt annak sokaságában.Amelia kiválasztotta a harisnyáját majd, követte barátnője útját.Nemtudta pontosan, hogy melyikbe mehetett be, ezért óvatosan elkiáltotta magát.- Rose!.. Azonnal jött is a válasz. -Itt vagyok!- A hang a folyosó vége felől érkezett.Hátra sétált, és elhúzta az utolsó fülke függönyét. Amelia megdöbbent azon ami fogadta...."
Amelia szive kihagyott egy ütemet, ahogy meglátta ex barátját félmeztelenül vadul, vágytól tűzelve csókolózni valami fruskával. -Hát nem tette valami magasra a lécet- gondolja Amelia.
Furcs érzése volt, ahogy 2 elkerekedett, értetlenkedő szem bámul rá. És csak akkor vette észe , hogy még mindig őket figyeli.
Amelia gyorsan vissza húzta a függönyt, sarkonfordult és barátnőjét látta a szembelévő fülkében, aki nevetését próbálta vissza tartani.
-Siess, menjünk innen!- súgta a lány a barátnőjének.
-Várj!
A fülkéből beszéd hallatszott ki, és mindketten hallgatózni kezdtek. Csak néhány szót tudtak elcsípni a beszédükből.
-Tyler!...Ki a...volt...?!
-Hagyd, öltözz már!
-Nem ameddig nem mondod el!
-Egy régi ismerősöm, egy suliba jártunk, ennyi!!
Egy régi ismerős?..Egy suliba jártunk?..Tényleg?..Vicces, soha nem volt az én sulimba, és mi az, hogy "csak ismerős"? - legközelebb ha látom, akkor feleltetem hogy ez meg mi is volt...- Gondolja Amelia magában. Rose kézenfogta a lányt és elhúzta a mozgó lépcső felé.
Akarsz róla mesélni? - Kérdezte Rose
-Egyik legnagyobb szerelmem volt, eggyütt is voltunk de megcsalt egy cafkával...
-Jajj.. Sajnálom..
-Én nem- Rosa nagyot nézett és próbált mégjobban figyelni a lányra- Nem az én lelkemet nyomja a tudat, hogy eldobtam valakit aki szeretett, egyszer majd őt is eldobják másért, és én mosolyogva fogom végignézni.- Amélia az utolsó szavait elmosolyogta.
-Amúgy, Hol találtad ezeket a szépfiúkat? -Folytatta a faggatást Rose
-Kisfiúkat inkább.. Tyler nem változott semmit, ugyan olyan mint a gimiben volt... Nem is tudom, hogy tetszhetett nekem. Akkor lehet, hogy tényleg a külsőre mentem.
-
VOCÊ ESTÁ LENDO
Ha a nyár, el nem választ
RomanceAmelia Bond sorra vesztette el a szeretteit az életéből és reméli, hogy a szíve egyszer megnyugvást talál. Boldog kapcsolatban él Benivel, gimnáziumi tanárával. De alakulhat ez a kapcsolat másképp? Lehet igaz, a "boldogan éltek,míg meg nem haltak"...