bilinmeyen numara: sanırım cidden seni kaybediyorum.
bilinmeyen numara: tüm okulun önünde o kızı savundun ve üstüne bir de onu öptün...
bilinmeyen numara: hiç mi için acımadı?
bilinmeyen numara: hiç mi aklına gelmedim?
bilinmeyen numara: ama benim içim çok acıdı taehyung zaten kalbim kırıktı sen onu paramparça ettin.
bilinmeyen numara: ama biliyor musun? ne kadar kalbime bu aşk zehrini saplasan da şifam hâlâ sen de.
bilinmeyen numara: ben seni çok sevdim taehyung.
bilinmeyen numara: benim annem ve babam ben 7 yaşındayken öldüler.
bilinmeyen numara: ve hepsi aşkları uğruna oldu,annemi seven bir mafya adamı vardı annemle babam bunu bile bile evlendiler ama adam 8 yıl sonra tekrar karşılarına çıktı.
bilinmeyen numara: ve onları oracıkta öldürdü,cesetleri birbirlerine sarılırken bulundu.
bilinmeyen numara: o gün dedim ki aşk çok aptalca bir şeymiş.
bilinmeyen numara: kimseye aşık olmamak için yemin ettim o gün ama sen her şeyi bozdun.
bilinmeyen numara: ilk başta kabullenemedim ama içimdeki duygu arttığında kendimi öldürmek istedim ölmemi ister miydin taehyung?
bilinmeyen numara: sana neden aşık oldum ben de bilmiyorum ama gülüşünü bir gördüm ve dedim ki.
bilinmeyen numara: hassiktir.
bilinmeyen numara: ve şimdi de seni kaybettim
sen beni hiçbir zaman kazanmadın ki?