bilinmeyen numara: bugün nasılsın?
iyiyim sen?
bilinmeyen numara: ben de iyiyim notların düzelmişe benziyor panoda gördüm.
evet jisoo sağolsun beni o çalıştırdı.
bilinmeyen numara: ah ne güzel.
aynen öyle neyse ders başlıyor sonra görüşürüz.
bilinmeyen numara: görüşürüz.
evet taehyung'un ders notları yükselmişti ve bu beni mutlu etmişti 2 haftadır ona ders veriyordum ciddi bir gelişme vardı.
muhtemelen bugün son dersimi vereceğim çünkü okul bitmek üzere onunla geçirdiğim 2 hafta bile güzeldi.
bu 2 hafta da birbirinden nefret eden lisa ve jungkook flörtleşmeye başlamıştı hayat çok garip.
biyoloji dersi de bittikten sonra çıkış zili çalmıştı ve aynı heyecanla okul çıkışına doğru gittim.
"hadi bugün son dersimize gidiyoruz." dedim ve kolundan tuttum.
yine aynı kafeye gelmiştik ve ona son dersi veriyordum bu biraz üzmüştü.
2 saati geçen bir dersin ardından artık bırakıp sohbet etmeye başlamıştık.
"notlarında büyük gelişmeler var." dedim
"sayende." dedi ve güldü.
"her şey senin azminle oldu taehyung ben sadece yardım ettim."
"her şey için teşekkür ederim. "
"önemi yok."
"peki ne olmayı düşünüyorsun üniversite sınavına çok az kaldı sonuçta." dedi.
"doktor olmak istiyorum."
"çok zor ve uzun bir eğitim neden onu istiyorsun ki?"
"benim annem doktordu,babam ise polis bir gün babam bir çatışmada vurulmuş ve hastaneye götürmüşler annem ise onu kurtarmış onların tanışma hikayesi bu çocukluğumu hatırlıyorum da annem bana hep insanlara yardım etmemi söylerdi ve her yıl dönümlerinde babam ile tanışma hikayelerini dinlerdim böyle anne ve babam olduğu için şanslıyım şu an yanımda olmasalar bile benimle gurur duyacaklardır eminim."
"kesinlikle seninle gurur duyacaklar"
"peki sen ne olmak istiyorsun?" diye sordum.
"polis olmamı ister misin?" dedi ve göz kırptı.
beni buraya gömün lütfen.