Zombi Dünyasına Giriş

3 0 0
                                    

Sabah uyuyamadim çünkü ne zaman bu ağrı olsa kötü birşey olacak demek oluyordu.
Korka korka gözümü açtığımda birde ne göreyim herkez başımda durmuş "uyan! uyan!" Diyordu.
Ne olmuştu neredeydim?
Haberleri duymadin değil mi?
"Zombi istilası denen bir olay olacakmış".
Ne diye bağırdım.
Küçük birkaç ayrıntı :
Ismim Esra
Soyismim Yıldırım
Yaşım 18
Hobilerim kitap okumak ,test çözmek, ok atmak.
...
Gülüp "Bu bir eşşek şakası ise güzeldi"dedim.
Ali dudaklarını buzusturdu "Bunun şakası mı olur?"deyip telefonunu çıkardı.
Benden duymadınız bunlar sadece haber
Deyip başladı
"Zombi denen yaratıklar ABD'den Türkiye'ye yol aldı.
Çevremiz sarılıyor yetkililerin gereğini yapmasını rica ediyorum."Deyip bitirmişti spiker.
(Pek inanmadim ama)Hazırlıklı olmak için görev dağılımı yapmak istedim.
Ali'ye odun alıp onun evine götürmesini istedim onun evi daha sağlam gibiydi.
Rabia'ya yeni evin eşyalarını burdan götürmesini istedim.
Kabul etti.
Ela ve Elanur'a silah almasını söyledim.
Ben,Talha,zeynep,alperen,aysima yiyecek alıp stok yapacaktık herkez bir markete koştu.
Ben su alıyordum ki baktım herşey bedavaya satılıyordu.
Doldurduk suyu ve birde yiyecekleri.
Fener,şu,yiyecek,tuvalet kağıdı, örtü, gaz,ve bundan sonra kiyafetciye gittim "ne alaka"diyenler vardır ama çamaşır makinesinin sesi gelirse cami kırmaya çalışabilirler diye düşündüm ve kıyafet almaya gittim.
Sonra bakım ürünleri ile eve döndüğümde
Herkez oradaydı.
Camları cakmaya başlamışlardı.
Onlarda en az benim kadar zombi filimleri izliyorlardı.
Bende onlara yardım edecekken aklıma geldi lavabo suyuda
Almaliydik.
Suyun hepsini almıştım ama birazda çeşme suyumuz olursa banyo edersek lavabomuzu yaparsak dokecektik.
Legenlere su koydum.
Ve son bir kere banyo ettik.
Yemek pisirdim çünkü bu son yemeğin olabilirdi dedim içimden.
Biliyorum bölüm çok kısa oldu ama ilk bölüm uzatmak istemedim, sikilirsiniz diye ama isterseniz uzatıp 1000 kelime yazabilirim. Bb😊

Zombi Tapınağı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin