Sabah kalktığımda sesler geliyordu, herhalde uyandı diğerleri dedim ilk başta ama bu ses çocukların değildi!
"Hey çocuklar siz misiniz?"dedim.
"Aaaaaaaaa yardiim edinnnn "diye bir kadın çığlığı kulağımda duyuldu.
Korka korka gözümü açtığımda bunun bir rüya olduğunu anladım.
Ali' nin odasına girdim.
Kısık bir sesle"Korktun değil mi?"diye başladı konuşmaya sonra devam etti"istiyorsan yanıma yat"dedi.
Bende hemen kivirmaya çalıştım "Korktugumu nereden çıkardın? "Dedim.
" mimiklerin öyle demiyor ama..."dedi
Ahh beni her zaman ele veren mimiklerim...
"Tamam, size zarar gelecek diye biraz korkmuş olabilirim.Ama bu korkak olduğum anlamına gelmiyor değil mi?"
"Esra,biliyor musun sen çok ate."
Derken sözünü kesdim"Bekle beni"dedim.
Ortumu yastigımı herşeyimi alıp odaya daldım "ne var? Yanıma yatabilirsin dedin."
"Yatagimin yanına derken kendi yatagima girmeni söylemiştim ama..."
"Neyse boşver, esyalarim burda serer yatarım hem önemli olan benim burda olmam değil mi?"dedim kısık bir sesle.
Bu romantik yeri Ela ve hüseyin'in sesi bozmuştu.
"Selam Ela, rahat uyudun mu?"
"Evet canım rahat uyudum".
"Zombiler hala niye gelmediler?"diye sordum Ali'ye.
"Bilmiyorum"dedi.
"Korkmaktan artık korkuyorum,yoruldum,bitkinim nasıl yaşarım bilmiyorum? Artık güneşin doğuşunu göremiyor gece yıldızları sayamiyorum...
Sadece bunlar da değil...
Ahiret geldi,yani son-umw..."
Tam sonunu söylerken ali"şşş"yaptı elini dudagima yerleştirdi. "Korkma ben yanındayım ".
"Bana zarar gelir diye korkmuyorum,cidden size birşey olacak diye korkuyorum yoksa ölmek umrumda değil,zaten bir zaman öleceğim bari arkadaşlarım için oleyim değil mi?".
"Şşş,sen de bir yere bende bir yere gitmiyorum".
DEVAMINI MÜZİK ILE OKUMANIZI TASVİYE EDERIM...🌙
🙈🙈🙈
"Ugf diyerleri daha uyanmadı mı?
Çok açım ben".
"Aslında hepimiz"diyen Elanur'a baktım.
Herkez oradaydı masa'yı açmaya çalıştılar,ama ben mırıldanarak "Zombiler diyorum ses diyorum geliyor LAR!"dedim.
Sonunu vurgulayarak konuşunca bana baktılar,zombi sesleri yükselince hemen"Şşş!"yaptım.
Sanki Teen Wolf karakteri Lydia gibi sesleri tek ben duydum yoksa Ölüm Perisi miyim ?
Elbette değilim...
"Sen ne konuşuyorsun?"Dedi ali.
Sanırım cok ta sessiz diyememisim.
"Ahh,b-en n-e m-i kon-usu-yo-rum?
Derken alt dudagimi issirdigim zaman beni fark etti "Neyse boşver. "
"Doğru söylüyor"dedi ela.
Diğerleri hemen Ela'ya çıkıştı "seni yağcı! seni!"dedi Elanur.
ELA BENİM TEK ÇOCUKLUK ARKADAŞLARIMDAN BIRIDIR.
Bazen size de oluyor belki;korkuyorsun, ama nedenini bilmiyorsun.
Ne isterim dersin?ama bilemezsin.
ELA'NIN AĞZINDAN
Esir gibiydik, dışarı çıkamıyorum b-enim benim nefes darlığı hastalığım var.
Esra'nın ise astimi var o yüzden çok yorulmuyor.
"Esra!Ela!Esra!Ela! L'olur uyanın !."
"Aaaaaa!"diye çığlık atan Esra, tüm zombileri başka tarafa yonlendirmisti ama ama nasıl oldu ses'e geliyor larda bu ali'nın hüseyin'in kulağını kapatmalarini sağladı ali çoğu sese karşı dirençli ama...
Bi anda tüm sesler kesildi herkez Esra'ya bakıyordu.
"Ne cigligim güçlü diye bana (YARATIK) gibi bakmayın! "
"Esra sen mepolftiret metorolojisini duydun mu? Sadece korktuğu zaman yada telaşlı vb. Durumlarda insanların veya kurtların kaçtığını veya değişik canlıların korktuğunu inanıyorlar.
Ve bir kere çığlık atar san 12 saat tekrar atamazsın sadece en gucluleri ve melez olanları 12 saat içerisinde tekrar tekrar atabilir."dedi ali.
" meterolojiyi senden daha iyi biliyorum.mesela soru sor!"
"Hermes kimin oğlu? Athena'nın kızı kim zeus'un karısı kim?"
"Zeus'un oğlu,annabeth,Hera ve bu kadar daha kolay olamazdı .
"Hımm...düşündüm gibi değilsin aslında kolay oldu biliyorum ama..."
Belkide böyle daha iyi oldu zor sorsa ve ben bilemesem kötü olurdu. Bu sebepten dolayı yüzümü eskitmeyecegim...
Derken yukarıdan sesler geldi"kim var orada? Ali sen isen iyi numara yaptın hadi in aşağı yemek yiyelim!"derken hirlama sesi duyuldu.
Arkamı döndüğümde şok'a girmiştim.
Espri:
Bir kadın Şok'a girmiş KOCASI da Bim'e biliyorum uyduruk espriler vol 1 oldu ama...
Gülenler var duyuyorum.
Yazım hataları için affiniza az yazmadan dolayı ise kalbinize sığınıyoruz,umarım beğenmiş sinizdir
Diğer bölümde görüşmek üzere hoşça kalın.
Bb 😁😁😁😁
Fragman:
"Aliiii!dur gitmeee ! Beni bırakma "
"Yalan söyledin ha! Sen sen yalancının tekisin. Senin evinden defolup gitmek istiyorum.anladın mı? "
"Korkak sensin!"
"Zombiler ha bana karşı çıkamazlar "
"Umarım ölmez..."
"Özür diliyorum ama yapmak zorundaydım, benden nefret edeceğini biliyordum...
Dayanamadım ben sana aşığım"
"B-ben mi? Bana asiksin!Sen sen bana bunu demeyi calistin o gece" mal kafam...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zombi Tapınağı
Ciencia Ficciónsoluk soluğa okuyacağınız bir Melez ve kurt aşkı ve sonrası... bir aşk hikayesine sizi de beklerim... Emily and milen