Hazırlık...

180 20 12
                                    

Az kaldı, çok heyecanlıyım bundan öncesine kadar daha hiç bu kadar heyecanlanmamıştım. Onunla her buluştuğumda çok heyecanlanıyorum, seviniyorum. Kavuşmamıza çok az kaldı. Şu an hazırlanıyorum. Acaba böyle beğenecek mi beni? Herşeyi kontrol ettikten sonra, artık vakit gelmişti. Hazırlandım. Ve yola koyuldum. Ama ilk önce tanışma hikayemizi anlatayım size..
Bundan yaklaşık 2,5 sene önce başladı bizim hikayemiz. Sevgili kuzenim vesile olmuştu tanışmamıza. İlk zamanlar kuzenim yanımızda olurdu ama sonra yalnız buluşmaya başladık... Onunla buluştuğumda çok mutlu oluyordum, onunla iken kendimi huzurlu hissediyordum. Artık vaktimi çoğunlukla onunla geçiriyordum. Onu tanıdıkça tanımak istiyordum. Bu aramazdaki bağ gittikçe yoğunlaşıyordu. Kendisi sanatkâr, ve insan baktıkça sanatlarından etkileniyordu. Önceden sanat eserlerine bakarken sadece bakıyordum ama artık görüyorum ve anlıyorum. Şu 2,5 sene önceki ömrüme kadar nasıl yaşamışım anlamıyorum. Ama artık anladım kı; yaşamamışım. Onu çok seviyorum, içim içime sığmıyor adeta...

---------------------------
Öncelikle vakit ayırıp okuduğunuz için size teşekkür etmek istiyorum. Biraz bozuk olan türkçem için özür dilerim. İn şâ Allah ilk bölümünü beyenmişsinizdir...
Eğer yanlış şeyler yazarsam, beni uyarmanızı rica ediyorum.
Allaha emanet olun. Fi amenillah

İşte o an ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin