"-De én személyesen jöttem.-hallottam meg magam mögött hangját..."
Szép lassan megfordultam és néztem az ajtóban álldogáló Benire. Mit csináljak? Ugorjak a nyakába? De az olyan, mintha nem haragudnék, de én haragszom!! Akkor most mit csináljak?
Elindultam be és neki is intettem, hogy kövessen. Leültünk a kanapéra. Vele szemben ültem törökülésben és a plüss Susut szorongattam. Csak néztük egymást. Na jó! Ez nevetséges.-Mit mosolyogsz?-kérdezte.
-Áhh semmit...-adtam rá választ.
-Na? Mondjad!-faggatózott tovább.
-Most gondolj bele. Ide jössz lerakod a plüst, elbújsz én kinyitom az ajtót meglátom felveszem aztán jól kiosztalak, hogy miért nem személyesen adtad át. Megjelensz és egy perc múlva csendben ülünk egymással szemben a kanapén. Így érted?-magyaráztam.
-Ha belegondolok tényleg vicces.-adott igazat. Én csak biccentettem. Megint a kínos csend.
Egy perce ülhettünk ott amikor:-Az én hibám.-mondtuk egyszerre.-Már, hogy lenne a te hibád?-és megint egyszerre.-Hagyd abba!-megint. Erre csak nevettem.
-Kezd csak.-mondta.
-Ch! Nem én vagyok a fiú! A fiúk szokták kezdeni!-mondtam neki.
-De illedelmes vagyok és hagyom, hogy a lány kezdjen.-mondta a saját szemszögét.
Csak ültem ott keresztbe font karokkal. Én ugyan nem kezdem.-Na jó! Kezdem én.-adta be a derekát. -Sajnálom...azt, hogy nem hagytam, hogy megmagyarázd, hogy nem törődtem veled és kerültelek.-mondta lehajtott fejjel.-Sajnálom Kislány.-mondta. De édeees.-Beni!-tettem a kezem az arcára ő pedig felemelte a fejét.-Nem haragszom, de nagyon szarul esett.-mondtam a szemébe nézve.
Bólintott egyet aztán megölelt. Jézus, de hiányzott az ölelése. Nyakába fúrtam a fejem és szippantottam be illatát. Annyira jó volt ez a pillanat. Bár ne kéne véget érnie....
Beni:
Miután belefúrta fejét a nyakamba azt kívántam bár ne érne véget ez a pillanat. Egy perce ülhettünk így mikor egy könycseppet éreztem meg a nyakamon. Sírsz? Miért sírsz? Ne sírj!
Elhúzodtam tőle pont annyira, hogy lássam az arcát.-Miért sírsz?-kérdeztem meg félve. Remélem nem miattam.
-Csak...hiányoztál.-szipogta.
-Kisláány te is hiányoztál.-mondtam és egy puszit nyomtam a homlokára.
############################
Anna:
Az ágyamban ébredtem. Mikor kerültem ide? Ugye nem csak álmodtam? Az nem lehet! Éreztem ahogy a forró könnycsepp végigszántja az arcom és a szám sarkához ér. Körül néztem. A kezemben ott volt a Susus plüss. Akkor nem álmodtam. Hogy kerültem ide? És hol van Beni? Ő hozott volna be a szobámba? Mikor aludtam el?
Lassan kikászálodtam az ágyamból és elindultam a mosdóba. Ott egy levelet találtam. Miért ide rakta?
"Szia Kislány! Tegnap elaludtál a karjaimban. Nem volt szívem felkelteni ezért bevittelek a szobádba. Azért ide raktam a levelet, mert tudtam, hogy ide jössz elsőnek. Örülök, hogy kibékültünk, ha kész vagy hívj el.
-Beni❤"
ESTÁS LEYENDO
Herceg Audival /Beniipowa ff./ BEFEJEZETT
FanficŐSZINTE RÉSZVÉTEM ANNAK AKI ELOLVASSA VAGY OLVASTA... Részlet: "-Nem azt mondtad, hogy van egy öcséd?-kérdeztem Danit. -De! Itt is van!-mondta, majd rámutatott az éppen akkor leparkoló audira." Na egy új könyv. Ezt befejezem! A másikat is...valamiko...