Anna:
-Jó reggelt!-mondtam az éppen szemeit nyitogató srácnak.
-Neked is...-ásított.
-Gyere, anya csinált reggelit.-mondtam miközben felálltam.
-Anna....mi akkor most? Mi együtt vagyunk?-kérdezte félve.
-Hát...ha azt akarod.-mondtam.
-Azt.-bólintott.
-Akkor igen Dominik, együtt vagyunk.-mondtam mosolyogva.
Megfogta kezem és megcsókolt.
Már épp levettem volna felsőjét mikor csörgött a telefonom.-Ezt most felveszem.-húzodtam el tőle és meg sem nézve ki az felvettem.
-K-kislány...tudom nem vagyunk valami jóban, de szükségem van rád.-szipogta.
-Te...te sírsz? Mi a baj?-kérdeztem aggódva.
-Csak...csak...önzőség ezt kérni, de gyere ide...kérlek.-sírta el újból magát.
-Megyek. Majd valamikor oda érek jó?-kérdeztem.
-Komolyan? Ne haragudj! Kérlek!-mondta.
-Semmi baj. Megyek. Nem haragszom. Ugyis beszélnünk kellene.-nyugtattam.
-Akkor én most megyek.-köszönt el.
-Szia.
-Ki volt az?-kérdezte a mellettem fekvő srác.
-Egy...barát.-csuklott el hangom.-Segítséget kért. Én ma megyek fel Pestre.-néztem rá. Bólintva jelezte, hogy értette.
############################
Beni:
Délután kettő. Néztem meg mobilomon az időt. Anna nemsokára jön. Az éjszaka haza vezettem. Ki kellett szellőztetnem a fejem, plusz haza kellett mennem. Kellemest a hasznossal alapon az éjszaka közepén haza vezettem. Egész végig azon járt az eszem mivel érdemeltem én ki, hogy megcsaljon? Szerettem, tiszteltem, megbecsültem. Miért kaptam ezt?
Idő közben eleredtek újra a könnyeim.-Beni...itt vagy?-nyitott be a szobámba Anna.
Nem feleltem csak a nyakába borultam.
-Csssssshh...itt vagyok. Mi a baj? Elmondod?-kérdezte én meg bólintottam.
Anna:
Leültünk az ágyra és úgy kezdte egy mély levegő után.
-Lili megcsalt. Ha nem hagyja ott a telefonját el sem mondja. Aztán elkezdett gyanusítgatni, hogy én is megcsaltam.-mondta állapotához képest nyugodtan.
-Mi? Mégis kivel csaltad volna meg?-kérdeztem.
-Veled.-nyögte ki.
-Tessék?! Velem? Pont velem?-nevettem fel cinikusan.
-Azt mondta, ne mondjam, hogy én nem csaltam meg veled. Nem hülye, de én nem csaltam meg. Senkivel.-kezdett el újra könnyezni.
-És? Akkor most ti? Ti szakítottatok?-néztem rá félve. Bólintott egyet.-Sajnálom. Én nem akartam, hogy miattam szakítsatok.-hajtottam le a fejem.
-Nem miattad szakítottunk. Attól ő még ugyanúgy megcsalt. Ő csak azt hitte megcsalom.-kereste tekintetem. Szép lassan emeltem fel fejem.
Beni:
Mélyen egymás szemébe nézve ültünk. Aztán bejött egy másik srác. Ez ki ez?!
-Ohh...Dominik...Ő itt Beni. Beni ő Dominik.-mutogatott köztünk.
YOU ARE READING
Herceg Audival /Beniipowa ff./ BEFEJEZETT
FanfictionŐSZINTE RÉSZVÉTEM ANNAK AKI ELOLVASSA VAGY OLVASTA... Részlet: "-Nem azt mondtad, hogy van egy öcséd?-kérdeztem Danit. -De! Itt is van!-mondta, majd rámutatott az éppen akkor leparkoló audira." Na egy új könyv. Ezt befejezem! A másikat is...valamiko...