Merhaba Yeni Öğrenciler!♡♡

69 3 0
                                    

Yapraktan:Okul değiştiriyorum. Çünkü hem devamsızlık hakkım bitti hem de babam böyle istiyor. Hem böyle daha iyi oldu. Arslanel Koleji'ndeyken hep bir diken üstündeydim. Okula geç kalırsam nolacak diye. Şimdi rahatladım. Ali'ler de nakil aldırdı. Valla kalbim rahatladı(bu arada küçük bir not Yaprak dahil herkes lise 2)
Ama en çok sevindiğim şey ise Barış'dan kurtulmuş olmam. Tamam hala ondan ders alıcam ama okulda dip dibe değiliz artık. Neyse ilk günden okula geç kalmıyım. Doğru ben ne zaman okula geç kaldım ki (!)
...
Okula geldiğimde farkettim ki hepimizi başka sınıflara dağıtmışlar. Neyse zaten 5 kişiyi aynı sınıfa nasıl alsınlar demi. Zaten nüfus fazla. Bu arada devlet okuluna gönderdi babam beni. Neymiş beni bir de burda test edecekmiş. Sanki bir hayvana sosyal deney uyguluyor tövbeler tövbesi.
Aman ne konuştum ya. İşte sınıfa geldim çok az kişi vardı. Hay ben böyle işe keşke biraz daha uyusaydım. Neyse işte adımı falan sordular şaşırdım çünkü haberlerinin olduğunu düşünüyordum. Yaprak dedim. Salağın biri bende ot dedi. Dizilerdeki gibi bir kahraman falan geleceğini düşünüyorsanız yanılıyorsunuz demiycem çünkü öyle oldu. Arkadan bir "GamzeliKahraman"geldi. Oğlana elini uzatıp merhaba bende Yaprak'ın meleği geri kalan gerizekalıların korkulu rüyasıyım. Oğlan yani iki yüzlüsun deyince Ali'nin boynundaki damarların attığını hissedip onu durdurdum. Yoksa ilk günden disiplinlik olacaktık. Sonra biraz konuştuk ve sınıfına gitti. Bir ara da Oğuz geldi. Sonra ders başladı. Tahmin edin ders neymiş? Müzik. Sabah sabah. Birde şarkı yarışması varmış. Neyse sabahı fizikle açmaktan iyidir herhalde. Sonra aşağı indirdi bizi. Konferans ağzına kadar doluydu. Boş bir yer bulup oturdum. Arkalarda olduğum yetmiyormuş gibi bir de kısaydım. Neyse şansa bak ki önumdekilerin de çoğu kısaydı. İşte daha sonra sunucu hoca geldi. İki zırvaladı. Sonra öğrencilerin adı söylenmeye başlandı. 3.ogrencideydik. Sonra hocanın söylediği ismi duymamla kısa bir şaşkınlık gecirdim. "Barış Ozansoy"
Off. Sonra sahneye çıktı ve Can Kızıltuğ "Ateş Ediyor"söylemeye başladı. Keşke önümde uzunlar otursaydı. Salak Sırık birde bana bakarak söylüyordu. Çoğu kişi anlamıştı bile. Bir hoca ne oldu deyince içimden sıçtım nidaları atmaya başladım. Çocuklar hocam bu kıza bakıyor deyince hoca yok artık dedi ve bana döndü. Öyle mi deyince "Yok hocam ne alakası var? Arkadaşlar yanlış anlamışlar. Öyle bir şey olsa ben anlardım" dedim. Hoca neyse dedi ve önüne döndü. Hoca bir Barışa birde onun gözlerinin baktığı tarafa bakmaya başlayınca bittiğim anlar olarak tarihe geçilmişti. Hoca "kızım sen hangi sınıftasın?" dedi. 10 b dedim. Tarihciymiş. O sınıfa giriyorum sen kimsin dedi. Yeni nakilim hocam dedim. "Iyi bu çocukla bir konuşayım" dedi. Ben de ben konuşurum hocam deyip olayı kapattım. Şimdi yedim seni Sırık...

BU KADARDI ARKADAŞLAR İNŞALLAH BEĞENİRSİNİZ YORUM YAPMAYI  UNUTMAYIN BAY💞💞💞

Aşık YAPBARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin