Yarışma sonu sınıfa gittiğimde herkes bu malı konuşuyordu. Bu çocukta gerçekten özgüven patlaması yaşıyordu. Tek bana bakmak değil profosyenel dans eğitimi mi ne almış dans etti. Kardeşim hayır mal gibi tipin olsa neyse yakışıklı herifsin yapma böyle şeyler ayıp ayıp. Neredeyse şuan bütün kızlar senle sevgili olma hayalini geride bırakmış çeyizlere bakmaya bile başlamıştır. Birde herkes okul forması giymiş Barış Bey havalı havalı giyinmiş. Valla özgüven böyle bir şey herhalde!
Sonra geçtim sırama oturdum. Bir oğlan geldi. Valla mal mıdır nedir? Evet maldı. Salak,neymiş turnayı gözünden vurmuşum. Diyemedim ki adam atanamamış abaza. Ama desem vereceği cevap belli değil mi? Sende buldunda bulandırıyon mu nee? Derdi kesin. Sonra bir kaç kız geldi. Bu çocuk sana neden baktı dediler. Ne bilim mallar. Sonra salaklar bundan anlar diye ellerimi saçıma dolayıp "Çok güzelim ya ondandır"dedim. Kızlar sinirle baktılar. Sonra koridora çıktım.
Bir kız ağlıyordu. Aynı zamanda bağırıyordu. Koridorda hocaların olmasını takmayarak "Neymiş başkasından hoşlanıyormuş aptal mı ne? Ya sana bu yakışıklılıkla bakmıyorsa sorun ondadır dedim. Kibarlığı bozup "ağzını topla" diyor. Sana dışarda ölenler var. Sen seni sevmeyeni istiyorsun. Erkeklerin hepsi nankör. Neyin tribiyse bu? Off Allah'ım ölüyorum yaaağğğ!!" Aynen bu şekilde bağırıyordu. Kimbilir kimdi bu öküz. Neyse kıza gidip dedim ki"Boşver sen daha iyilerine layıksın" dedim. Oğlana tapmış herhalde daha iyisi yok diyor. Deli mi ne. Birde oğlanla aynı sınıftaymış yazık. Neyse la banane amk. Ama oğlanı merak ettim. Ya bir dakika bir dakika oğlanlar ne zamandan beri benim ilgi alanlarım oldu.
Cevap:HİÇ BİR ZAMAN!!
Daha sonra sınıfa gittim. Yanıma Sınankuşum geldi.
-Ya başkan bir kıza fena tutuldum
-ŞAŞIRDIKMI HAYIRR!!
-Yaprak nolur la depresyona giricem yoksa
-Ne istiyon Sinan??
-Sevgilimmiş gibi yapcann
-Ya oğlum sen manyadın mı? Beynin nerden akıyor? Biz kardeşizz
-Ya bende sana çıkma teklifi etmiyorum ki öyle yap diyorum
-Sinan?
-Efendim bitanem?
-Sen ne zamandan beri kızları kıskandırmak istiyorsun?
-5 dakikadan beri.
-Önce kızı görmem lazım.
-Aslansın be bitanem benim. Söz sana 2 kasa çikolatali süt
-Tamam hadi kızı göster.
Koridora çıktık. Kızı gösterdi. Kızı görmemle şok geçirdim. Az önceki ağlayan kızdı.
Sinan suratıma köpek yavrusu gibi bakıyordu.
-Olmaz Sinan!
-Abi niye? Kızı sana değil bana yapıcaz. Niye mal gibi kızı begenmiyon?
-Yok güzel kızda sorun o değil.
-Sorun ne?
-Bu kız başkasını seviyor.
-Nerden biliyosun?
-Az önce ağlıyıp duruyordu. Kıza sen daha iyilerine layıksın dedim. Ondan iyisi yok dedi.
-Tamam işte ayrılmışlar. Sorun ne?
-Sorun şu ki. Daha önce hiç çıkmamışlar.
-Plotonik diyorsun yani
-Yok çıkma teklifi etmiş de oğlan kabul etmemiş
-Hay ben böyle işe.
-Neyse görüşürüz
-Lan ne görüşürüzu??!!
-Ne bekliyordun?
-Başka kız bulalım Yaprak?
-Lan sen nasıl bir aç köpeksin? Bir gün bile duramıyonmu sevgilisiz?
-Yok. Duramıyorum
-Ya tamam çıkışta bakarız hepsine bir arada bakalım
-Okeyy. Görüşürüz. Canını yakan olursa
-Size aboneyim
-Evett!!
-Görüşürüz!
Sonra sınıfa ilerledim. Kız galiba ilk defa reddediliyor. Valla en iyisi benim. Sap gibi takılıyom işte. Minimalistim ben.
Derse geç kalmışım. İçerde matematikçi varmış. Bana sözlü yapmasını bekliyordum ama en sevdiğim dersi sordu. Ben de yalaka gibi matematik dedim. Şaka şaka. Beden dedim. Sonra yerine geç dedi. Amk ya dürüstlük de suç oldu. Ne yani matematik diyim de canıma oku demi. Sonra hocaya hareket çektim. Hayallerimde tabi. Derste bir Yaprak Ayvaz klasiği olan uyumayı gerçekleştirdim. Zil çalınca uyumaya devam ettim. Herkes anırıyordu. Sonra bir sessizlik oldu. Tam yanımda güzel çok erkeksi bir koku duydum.Sonra önüme biri kakaolu süt koydu. Ali sanıp kafamı kaldırdım ki Barış'mış. Sonra bana sırıtmaya başladı. Ya bunlar hayattan zevk alacak ne buluyorda neye at gibi sırıtıyorlar.
-Buyur!
-Akşama plan yapma.
-Bir dakika şarkı yarışmasından sonra sana bir şey demedim diye sen bizi sevgili sanmadın demi?
-Ordan şizofreni gibi mi duruyorum?
-Hayır
-Nasıl duruyorum?
dedi sırıtarak.
-Abaza,yavşak,ruh hastası gibi sonuna üç nokta koyuyum yoksa bu liste uzayıp gider sırık.
-Hadi ama yapma
-Ne yapmıyım?
-Sırık deme bana:(
-Ya oğlum gerizekalı mısın sen? O kadar lafa alınmadın da buna mı alındın?
-Şuan konumuz o değil.
-Bir konumuz mu var?
-Evet. Akşama plan yapma dedim. Nedenini sormayacak mısın?
-Nedenmiş o?
-Çünkü planın benle.
-Benim neden bundan haberim yok?
-Annen aramadı mı?
-Ne için?
-Akşam yemeğe çağırdılar beni de. Yaprakda olacak dediler. O yüzden dedim.
-Kaynanan sevmiyomuş Sırık!
-Neden?
-Akşama planım var çünkü.
Sonra eğilerek boylarımızı eşitledi ve
-Kaynanam beni çok seviyor ve beni yemeğe çağırıyor o yüzden geleceksin dedi.
-Sen kim köpek ya? Seni mi seveceğim ben hemde zorla!
-Ya güzellikle ya da zorla güzellik yapacak bir şey yok!Dedi ve bastı gitti. Arkasından aval aval bakıyordum. Ne cool çocuk be. Ne diyom lan ben! Tamam yiğidi öldür hakkını ver. Yakışıklı çocuk. Ama ben sevmiyorum. Sevmek de istemiyorum. Hii benim kadar aptalını da ben ilk defa gördüm. Yemek sorun değil de akşam bizimkilerle buluşacaktık. Bir günde kaç defa sıçtım nidası attım acaba? Ben ne diycem şimdi bunlara? OFFF!!!
ARKADAŞLAR İLK HİKAYEM. O YÜZDEN SAÇMALAMIYORUMDUR İNŞALLAH!GÖRÜŞMEK ÜZERE!
YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN CANLARIMMM😘😍💞💜💛💚👏👏
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşık YAPBAR
Fiksi PenggemarBir oğlan bir kızı ne kadar fazla sevebilirki?Oğlandan hoşlanmayan,birşey olduğunda hakaretler yağdıran, ve asla onu dinlemeyen bir kıza bir insan ne kadar katlanabilirki? Eninde sonunda vazgeçer. Ama eğer o kişinin kalbi kocaman değilse ve adı Barı...