Cred ca il plac...

1.1K 27 6
                                    

Sunt super bucuroasa mai ales ca sunt la scoala privată?aoleu :)
Ajungem la noua mea casa e efectiv SUPERBA are 2 etaje efectiv nu imi venea sa cred ce vad...
ma duc spre dormitorul meu si ma pun la somn deoarece eram super obosita.
Dimineata ma trezesc la 7:00 si ma duc la baie, desigur imi întind parul si ma fac cu tuș ca na vreau sa fiu frumoasa in prima zi de scoala :)
Ma imbrac cu un hoodie si niste blugi albi si ma duc spre bucatarie sa mananc ceva. Pornesc spre scoala ,in 10 minute ajung,era chiar aproape scoala de casa. Merg spre direcțiune sa imi cer numărul la dulap si clasa in care sunt. Am numărul 119 si sunt in clasa 10 B. Ma grabesc spre dulap sa imi pun cărțile si ma dau de un baiat...
el : oh scuze! Nu te-am vazut!
Eu : e ok...ai grija pe unde mergi
El : da da, cum te cheama?esti noua nu?
Eu : mda.. :)
El : super vrei sa fim prieteni?
Eu : sigur
El : in ce clasa esti?
Eu : 10 B
El : si eu!hai sa mergem avem engleza.
Mergem la ora si ma pun langa el.Tot ma deranja in ora si imi punea intrebari stupide :))
Intra profa in clasa si ma prezintă clasei.
Eu : buna sunt Stephanie am 16 ani si imi place sa cant la chitara ❤️
Ma duc inapoi in banca si normal ca zice el : doamne si mie imi place sa cant la chitara!si apropo ma cheama Finn!
Eu : super!avem multe in comun
Dupa ore merg acasa si cineva ma striga...
era,Finn?
Finn : hei asteapta-ma!
Eu : ok ok
Mergem spre casa si el tot se uita insistent la mine...am facut contact de ochi pentru 15 secunde...doamne era asa frumos,stiu il cunosc de doar 6 ore dar cred ca il cam plac 🙂
Finn : ok atunci!ne vedem maine pa pa!
Eu : byee!
Intru in casa si ma duc in camera sa imi fac temele
~~ dimineata următoare~~
Ma trezesc si stau putin pe instagram pana cand vad o cerere de prietenie de la Finn Wolfhard o accept :) ma uitam prin pozele lui efectiv cand ii vedeam fata inima imi bătea din ce in ce mai tare doamnee e asa perfect!!
Ma duc la baie ,dupa mananc ceva si pornesc spre scoala cu gândul doar la el ...
Ajung si il vad in fata scolii . Ma astepta . Il vad in salut si dupa il imbratisez,lol e super inalt :)
Isi musca buzele si nu inteleg de ce... oare ma place?stai ce?
Ok merg la ora si in drum spre clasa tot povesteam pana cand ma prinde de mana 🥰 am simtit doar fluturi in stomac in acel timp .
Incepe ora de Fizica si dmn. profesor a spus ca avem un proiect. In 2 persoane.
Profesorul : ok deci copii!eu aleg grupele! Mary cu Tasia, Patricia cu Eddie etc etc. Si Stephanie cu Finn!
Doamnee ce bucuroasa eram!!
Iesim din clasa si mergem la mine acasa. Ii prezint lui mama pe Finn si urcam in camera . Ne apucam de proiect.Era o liniște deplina. Dupa 2 ore de lucru am terminat. A iesit superb.
Finn : hei mai pot ramane la tine putin?
Eu : da normal
Finn : ok uite vreau sa iti spun ceva.
~~ sper sa spuna ca ma place ahhh~~
Finn : maine dupa ore ies in parc cu niste prieteni vrei sa vi?
~~ off..~~
Eu : da...sigur...
Finn : ok si dupa se uita pervers si isi musca buza.
Ma împinge brusc de perete si ma săruta pe gat..
Eram confuza adica.. ce?
Se oprește
Eu : ce doamne a fost asta?acum mi-ai facut hickey! Ma omoara mama daca il vede!
Finn : scuze trebuia sa o fac si se apropie incet incet de mine...
Eu : ar trebu...nu termin ca ma săruta pasional,buzele lui...erau asa moi si dulci doamne numai doream sa se termine! A durat cam 2 minute
Finn : ă scuze,nu stiu ce m-a luat ... (si roșește)
Eu : e ok chiar mi-a placut 😊

Finn Wolfhard Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum