😞

542 17 1
                                    

Ne-am trezit de dimineata pentru a nu pierde autocarul.Ne-am urcat in autocar si normal ca din nou Roberta s-a pus langa Finn deoarece pana si in autocar trebuie sa stam cu cine spune diriga!
Ne așezăm pe locul nostru si eu si Finn tot facem contact de ochi si ne uitam îndrăgostiți unu la altu imi mai si zâmbea doamne acel zambettt🥰
Miriam : vai doamne acest baiat chiar te placee,apropo nebuna ce esti,ce ati facut in camera de hotel
Eu : hmm :))
Miriam : ati facut-o?
Eu : aproape...a intrat Roberta peste noi na .😳
Miriam : wtf ce tâmpită.
Eu : mda...între tine si Eddie cum sta treaba?
Miriam : e foarte dragut,il ador.
Eu : aww ma bucur enorm ca v-ati combinat fha
Miriam : si eu!!
Dupa 2 ore de drum ajungem ,imi iau ramas bun de la prieteni si ma duc cu Finn spre casa
Eu : doamne...ce a trecut...parca acum am plecat acolo.S-au intamplat atatea chestii
Finn : mda stiu :) mai ales chestia cu Roberta cand a intrat peste noi
Eu : da.. 😂
radem amandoi .
Finn : sti Steph,din prima zi de cand te-am vazut la scoala am stiu ca imi vei fi iubita :) erai asa inocenta la inceput
Eu : ăm,inca sunt?
Finn : neahh 😂😂
Eu : Finn vezi vezi :)
Finn : ok gata sefa
Eu : 😏
Ajungem acasa si imi iau ramas bun de la Finn cu un sarut si intru in casa. O imbratisez pe mama  stransss si lungg chiar mi-a fost dor de ea.
Mama : deci cum a fost?
Eu : a fost superrrr
Mama : ma bucur.
Eu : apropo am ceva sa iti spun mama...
Mama : zi draga
Eu : uite,am aproape 17 ani,cred ca sunt destul de mare sa accepti idea ca am iubit?😊
Mama : e cumva baiatul ala care a fost la tine in dimineata aia la tine?si cu care ai facut proiectul?
Eu : poate.. 🥴
Mama : ati avut primul sarut?:)
Eu : mda...😳
Si atunci in ziua proiectului m-a sărutat,si el a vrut ok?😂
Mama : si atunci cand a fost la noi de dimineata?
Eu : poateee
Mama : spune-mi tot.Acum.
Eu : ok deci ne-am cunoscut in prima zi de cand am ajuns aici,si am inceput sa il plac,de cate ori ne-am intalnit ne sărutam chiar daca nu eram impreuna.In acea dimineata am urcat sus am povestit si dupa ne-am sărutat poate putin mai mult :) si m-a cerut de iubita,am acceptat iar la cabana am fost tot timpul impreuna.
Mama : aoleu,de ce nu mi-ai spus?
Eu : imi era frica sa nu te superi...
Mama : uite Stephanie,ai 16 ani,esti deja mare,e normal sa ai iubit.Ma bucur enorm ca ti-ai gasit un baiat ca el,e frumos si cred ca e si de treaba.Sa il inviți deseara la masa.
Eu : serios?multumesc mama!te iubesc❤️❤️❤️
Mama : 😊
Conversație telefonică :
Eu : Finn?
Finn : da?
Eu : a aflat mama de relatie,i-am spus
Finn : si cum a reacționat?
Eu : s-a bucurat pentru mine si deseara te invita la cina!
Finn : yes!!de abea astept sa te vad !
Eu : si eu!si app trebuie sa le spui si a lor tai ca ai o relatie.
Finn : vreau sa le spun de fata cu tine.Sti ce?hai acum la mine,si deseara vin si parintii mei la cina.
Eu : perfect!ajung in 10 minute te iubesc!❤️
Finn : si eu!
Cobor jos
Eu : mama,ma duc pana la Finn
Mama :ok,sa ii spui de cina ,sa vina si parintii lui.
Eu : vor veni ,pa!
Mama : pa!
Ajung la Finn si bat la usa.Deschide usa.
Eu : Hei Finn!
Finn : salut Steph,haide înăuntru
Eu : buna ziua!
Parintii lui : buna ziua!
Finn : mama,tata,frate,avem ceva sa va spunem
ei (parintii,fratele) : spune!
Finn : deci,am deja aproape 17 ani si na...m-am cam îndrăgostit de aceasta fata.Ne cunoastem de 3 luni si acum 1 saptamana am decis sa formam un cuplu.
Mama : serios?
Eu : da.Sper ca nu e suparare.
Tata : suparare?e o suparare foarte mare.Nu permit asa ceva.Ai doar 16 ani Finn!doar la 18 iti permitem asta!
Finn : dar tata,o iubesc!
Mama : ori ea,ori noi.Tu alegi.
Fratele (Nick) : mama,tata!are deja 16 ani daca o iubeste pe fata!doar nu vreti sa ii rupeți sentimentele!
Eu : mama e de acord cu asta,eu nu am frati sau tata.Si oricum eu si Finn ne înțelegem foarte bine.
Mama : va înțelegeți foarte bine ca prieteni nu?
Finn : ăm...
Tata : ăm ce?
Finn : tata!am spus ca formam un cuplu!
Tata : si ce ati facut?nu credeti ca sunteti cam mici de prostii?
Finn : nu au fost prostii,doar săruturi.
Mai lungi,mai scurte :)
Mama : nu e amuzant. Nu iti permitem sa ai relatii si sa te săruți cu o fata de acum.Punct.Te rog sa o inviți afara!
Finn : dar mama...
Mama : am spus nu Finn!
Finn ma ia de mana si ma duce la usa.Ma săruta in fata părinților lung doar ca sa le  dovedească ca  ma iubeste.
Tata : hai hai!fara momente de astea de acum!
Finn incepe sa lacrimeze din nou.Mi se rupe inima in bucăți cand il vad
Eu : Finn te iubesc nu uita asta!si il iau in brațe.(te sun)
Finn : ok sa ma suni fac eu cumva sa vin love you!
Eu : love you more ❤️
Plec acasa suparata...nu pot sa cred.Ma asteptam ca parintii lui sa aiba o reacție buna.
Intru in casa si ii spun lui mama ce s-a intamplat.
Mama : oh doamne!e doar un baiat!vrea si el iubire din partea unei fete!
Eu : stiu 😞
Urc sus.
Il sun pe Finn
Eu : Finn?
Finn: da...
Eu : stiu ca esti suparat...dar putem sa ne intalnim fara sa ne vada parintii tai.
Finn : Steph...
Eu : da?
Finn : trebuie sa ne despartim.M-au amenințat parintii ca daca mai umblu cu tine ma pedepsesc sever si ma mut de aici.Mi-au pus camere de supravegheat si mi-au pus ceas cu locație unde sunt si cu cine.
Eu : CE?Nu!!!!si incep sa plang îngrozitor se tare
Finn : *incepe si el sa planga* te iubesc asa mult!nu pot trai fara tine!
Eu : nici eu Finn!!😭😭
Finn : trebuie sa inchid...vine mama
Eu : pa Finn...
Finn : pa...sa stii ca nu mai suntem impreuna...
Din perspectiva lui Finn
Mama (lui Finn) : Finn?plangi?te-am auzit de sus!cu cine vorbeai?
Finn : nu conteaza...si da plang!
Mama : hai gata cu teatrul pune-te la somn maine ai scoala.Sa nu te prind ca stai cu Steph,o intreb pe diriginta!
Finn : mhm ok...
Din perspectiva lui Stephanie
Cobor jos si fug in brațele mamei.
Eu : MAMA!*plang foarte foarte rau* M-AM DESPĂRȚIT DE FINN!
Mama : ce?cum s-a intamplat?
Eu : PARINTI LUI SUNT FOARTE SEVERI SI NU MA LASA CU EL!😭😭
Mama : of...lasa draga...sunt eu cu tine...
Eu : mama nu intelegi!il iubeam!
Mama : te inteleg...
Eu : ma duc sus...
Urc sus si ma imbrac in pijamale.Ma pun in pat și ma uit pe instagram...Finn nu ma mai urmarea m-a blocat...doar din cauza părinților lui!
Incep sa plang si adorm plângând...
Dimineata ma trezesc ma imbrac foarte lejer imi prind parul intr-o coada si ma duc la scoala.
Ajung la scoala si il vad pe Finn care normal ca nu mai sta cu mine...sigur a aflat diriginta de discuție...
Finn se uita la mine încontinuu  cu lacrimi in ochi.De fiecare cand ma uitam la el o lacrima ii curgea pe obraz.Simteam ce simte si el.Simteam durerea pe care o avea.
M-am cerut la baie doar ca sa plang. Nu mai puteam sa il vad asa,din nou.
Intru in baie si incep sa plang si sa ma descarc. Ma spal pe fata si ma duc in clasa.Dupa ore am plecat cu Miriam in parc si i-am povestit tot...pana nici ei nu i-a venit sa creadă.
Miriam : imi pare rau Steph,erați asa draguti impreuna...
Eu : e ok Miriam...
Ajung acasa si ma tau peste tăietura facuta de Roberta deoarece voiam sa sufăr si sa regret ca m-am nascut.
Nu mai puteam face contact cu Finn deloc.

DUPA 3 LUNI.
este martie.M-am trezit si m-am îmbrăcat mai subtire deoarece era mai cald.Inca sufeream mult din cauza despărțiri cu Finn.Imi era dor de zâmbetul lui..îmbrățișările lui calde...buzele lui moi si dulci...parul lui creț...
Am ajuns la scoala.Astazi era ziua balului clasei mele...nu aveam cu cine sa merg...In fiecare zi ma vad cu Finn dar nici macar salut nu ne putem spune!
Dupa ore ajung acasa si ma pregatesc pentru bal. Imi iau o rochița neagra pana la genunchi niste sandale albe cu toc mic si imi fac parul wawy.Ma fac cu putin tuș si sunt bine. Aveam noroc ca tăieturile nu se mai vedeau tare.
Am plecat spre bal si ma pun la o masa singura deoarece Miriam si Eddie nu au putut veni.Cine sti ce fac.Mananc putin dar efectiv ma simt goala,fara nimic in mine.A inceput o piesa de dans cu partenerul...imi imaginez deja cum ar fi fost sa dansez eu cu Finn...ah...Trec inca 5 ore si era deja 8,balul ținea pana la 12. Si il vad pe Finn?era in costum.Si zâmbea.wow.Se apropie de mine si incep sa am emotii. Nu ne-am mai facut contact de ochi de 3 luni.Sta in fata mea si imi arata cum isi da ceasul jos si spune :
Finn : sti ce?nu ma mai intereseaza ce spun parinti mei,eu te iubesc si mi-ai lipsit foarte mult Stephanie.
Il vad ca are lacrimi in ochi
Cand mi-a rostit numele efectiv nu mai puteam de fericire.
Eu : Finn...te iubesc enorm
Ma ridic de pe scaun ii prind fata si il sarut cu toata iubirea mea.
Imi raspunde la sarut.Mergem sa dansam si efectiv mi-a fost prea dor de asta...nu puteam sa cred ca se intampla!
Finn : Steph,aceasta seara a fost perfecta alaturi de tine...
Eu : stai,astea inseamna ca revenim la normal?
Finn : nu...vom continua sa fim prieteni
Eu : prieteni care au sentimente,care se săruta,care se iubesc mai mult decat prieteni?
Finn : cam da...o sa ma omoare parintii mei acasa dar a meritat.Ma prinde de talie si ma săruta adânc.Pleaca acasa.
Wow ce bine a fost...
Intru in casa si ii spun mamei ce s-a intamplat.
Mama : wow!!!bravo fata mea!
Eu : multumesc mama 😍

Merg sus ma imbrac lejer si vad un mesaj de la un numar necunoscut.
??: hai pe geam acum!
Eu : cine esti?
??:vei vedea hai!
Eu : ok.
Sar pe geam si il vad pe Finn?
Eu : Finn?
Finn : da eu si fuge spre mine căzând pe mine.Eram amandoi pe iarba unul peste altul. Nu ma săruta.Doar ma îmbrățișa.
Finn : Steph!maine ma mut!au aflat parintii mei ca am fost cu tine.Si acum vor afla dar vreau sa petrec acest timp pentru ultima data cu tine!
*incep sa plang*
Eu : ce Finn?ce ai spus?Te muti?
Finn : da * si incepe sa planga*
Eu : nu!!nu pot sa cred Finn!de ce!!
Ma uraaascc * plang isteric*
Finn : *imi sterge lacrimile de la ochi si ma săruta cat de bine poate*
Ma împinge  de peretele casei si ma săruta... wow niciodata nu m-a sărutat asa. Ma săruta ca si cum ar fi fost ultima data (chiar daca era...) ma saruta pe frunte pe obraz pe gura pe nas pe gat.De mii de ori. Eram efectiv socata.Nu credeam ca ma iubeste atat.
Finn : TE IUBESC!!ESTI VIATA MEA!!
Eu : si e-
Nu termin ca din nou ma saruta. Ma tranteste pe iarba si imi face hickey. Era 3 noaptea deci nimeni nu ne vedea :)) era okay
Ma săruta asa cu pofta.Ma săruta in timp ce plângea...si eu la fel...stiam ca e ultima data cand o sa ii simt buzele lui dulci...
Finn : ok trebuie sa plec...sa stii ca te iubesc enorm enorm si vei ramane intodeauna in inima mea Stephanie!
Eu : si euu *plang*
Finn : plangem amandoi Ținându-ne de mana.
Finn : trebuie sa plec acum😫
Eu : ok...sa stii ca te iubesc enorm o sa imi lipsească fata ta scumpa si draga si buzele tale!adio Finn!
Finn : adio Stephanie!😫😫

Finn Wolfhard Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum