🥴

591 24 0
                                    

desface fermoarul de la pantaloni....
a inceput sa imi dea jos pantalonii si...
Roberta : aaaa!ce doamne faceti?
Eu : Roberta!😳
Finn : ce doamne crezi ca faci?iesi din camera!intimitate!
Roberta: intimitate hă?sunteti unul peste altul aproape dezbrăcați!asta nu se numeste intimitate!
Finn se da de pe mine isi ia tricoul pe el si se duce in camera lui.
Ma imbrac la loc si incep sa plang...acum sigur ne va face de ras Roberta!oh doamne!nicaieri nu pot sa stau cu Finn!
Din perspectiva lui Finn :
Finn : ce doamne faci?nu sti sa bati la usa?!
Roberta : uite draga,aici nu e loc de dragoste!faceti asta intr-un loc mai privat!si incepe sa planga
Finn : de ce plangi?
Roberta : pai uite Finn,eu te plac ok?sunt moarta dupa tine! Si cand o vad pe  Stephanie cu tine imi vine sa o omor!
Finn : chiar ma placi?
Roberta : nu era evident?
Finn : wow...e prima data cand te vad plângând
Roberta : vreau sa fiu in locul ei !E frumoasa,draguta,si in plus te are pe tine!care ce sa mai zic ESTI PERFECT!
Finn : ... uite putem rezolva asta
Roberta : *se apropie de mine si ma saruta*
Finn : *o resping* nu asa Roberta.Nu o înșel pe Stephanie!pe ea o iubesc,nu pe tine.
Roberta incepe sa isi dea tricoul jos si pantalonii.
Finn : mai bine ma duc la baie...
Ma întorc si se baga in fata mea închizând usa cu cheia.
Finn : uite Roberta lasa-ma sa ies...
Roberta : nup.De mult am vrut sa stau cu tine.
Finn : DEZBRACATA?
Roberta : hai Finn...doar iti place ce vezi...
Finn : nu ,nu imi place
Roberta :mhm...
Si ma injectează cu o substanța ce te face sa adormi.
Cad jos...
Din perspectiva lui Stephanie
Off ce fac!ma duc in camera lui Finn vreau sa vorbim cu Roberta!nu vreau sa afle lumea secretul nostru!
Intru in camera si....
O vad pe Roberta cum era cățărată pe Finn care era doar in pantaloni.
Eu : ROBERTA?!
Roberta : da?:))
Eu : ce faci??
Roberta : dragoste cu iubitul tau draga...
Incep sa plang dar vad ceva ciudat...Finn nu era treaz....efectiv...dormea?
Roberta : hai nu plange...el ma place pe mine draga.
Eu : da?ok si merg la Finn si ii dau o palma. Nu se trezește.
Eu : explica asta!
Roberta ramane muta si ia un cuțit si imi face o zgârietură foarte adânca si lunga  pe mana .
Eu : auuu!ce crezi ca faci?
Roberta : oh ups!
Imi curgea foarte mult sânge din mana.Podeaua era planga de sange la fel si hainele mele
Am inceput sa plang isteric fiindca ma durea îngrozitor.Roberta imi pune mana pe gura si spune :
Roberta : TACI!nu e nimeni aici!nu te aude nimeni poti sa strigi cat vrei,si apropo daca ma spui cuiva,in special lui Finn sau dirigintei nu va fi bine
Eu : dau din cap pozitiv si fug spre baie lăsând in urma mea o gramada de sange.
Ajung in baie,imi bandajez mana si plang...plang incet fara sa ma audă nimeni.
Eu : numai pot...ce fac sa primesc asta?(zic asta in șoaptă)
Ma duc in camera mea si il vad acolo pe Eddie.
Eu : hei...
Eddie : ce ai patit?!esti tot sange !
Eu : nimic...am cazut...
Eddie : fata,nu ma minti
Eu : nu te mint!serios
Imi iau niste haine largi pentru a nu se vedea bandajul si ma pun in pat
Eddie : nu te vad bine...
Eu : nici eu Eddie,nici eu...
Eddie : ti-a facut ceva Finn?il omor
Eu : nu!
Eddie : sigur?si se pune langa mine.
Eu : da...doar ca efectiv ma urasc.Am o viata de nimic.Orice as face chiar cat de bine fac acel lucru,tot primesc soarta rea.M-am saturat.
Eddie : uite,esti perfecta da?esti frumoasa,intelegatoare,draguta,amuzanta!ai toate calitatile!
Eu : mersi Ed...te iubesc ❤️
Eddie : si eu...si ma săruta pe frunte părintesc.
Imi prind parul intr-o coada si cobor jos la masa.Nu il vad pe Finn si ma îngrijorez.Sincer acum imi e frica de Roberta.Daca o superi e foarte agresiva.
Ma pun la o masa in colt,singura.
Imi iau niste orez cu legume si niste pui prăjit.
Mananc si dupa urc sus si vad camera in care era Finn.Am stat in fata camerei cam 2 minute gândindu-ma daca sa intru sau nu,si da,m-am hotărât,nu voi intra.
Merg in camera mea si ma pun la somn.
Ma trezesc si stau pe telefon cam 15 minute dupa care imi fac rutina,ma imbrac si cobor jos unde erau copii care se jucau jocul acela cu sticla.
Nu m-am bagat in joc dar Miriam m-a obligat.
Un copil învârte sticla. Cade pe mine,vine spre mine si ma săruta scurt.A inceput sa se înroșească si toata lumea a spus ,,awww"
Nu am bagat in seama acel sarut...ma gandeam doar la Finn,care nu se era in sala.Imi era foarte dor de el chiar daca au trecut doar 2 zile.Incep sa ma îngrijorez si imi fac curaj sa intru in camera.
Urc scările si ma uit in fata ușii.Bat la usa dar nu raspunde nimeni.Intru.Camera era goala.Erau doar niste haine,si un tricou de a lui Finn pe jos.L-am luat si l-am mirosit,imi era asa dor de acest miros doamne...☺️
L-am sunat pe Finn cu numar ascuns.
Convorbire telefonică :
Eu : alo?
Finn : Steph!
Eu : Finn!
Finn : ce faci ?spune plângând
Eu : in camera ta de hotel...imi e asa dor de tine,unde esti?!nu te-am vazut de 2 zile!
Finn : sunt încuiat,intr-o cămăruța la subsol cred,sunt aici deja de 1 zi si mor de foame si sete...
Eu : LA SUBSOL?UNDE
Finn : nu stiu!cred ca la subsolul hotelului!
Eu : vin sa te caut!
L-am cautat peste tot si am vazut o usa pe care scria : ,,Room Service"
Asta era!Am incercat sa o deschid dar era încuiată.Am strigat
Eu : FINN!esti acolo?
Finn : da!scoate-ma de aici!
Fug repede spre o doamna care era de servici si ii spun sa o deschidă.
O deschide...
Eu : Finn!si fug in brațele lui,stătea in fund cu capul lasat.
Finn : Steph!!si ma strange in brațe.
Eu : doamne Finn!imi era asa dor de tine😭
Finn : si mie 🥺

Finn Wolfhard Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum