Mama : esti cam agitata ce se intampla?
Eu : MAMA NIMIC!m-am înecat in apa
Mama : bine,vezi ca in 2 zile vin acasa sa fi cuminte ,pa!
Eu: pa...
Ma uit la Finn si realizez ca sunt o proasta...dupa ce ma rănește ma sarut cu el...nu e ok
Finn : ce ai?
Eu : multe,nimic nu merge bine!nu vezi?te folosesti de mine!
Finn : uite eu nu o pla-
Eu : taci ok?ia-ti tricoul si du-te acasa la tine vreau sa stau singura
Finn : ok...
Se îmbracă si vine spre mine
Eu : nu Finn,nu ma săruta,vreau sa incheiem tot
Finn : te rog...nu
Eu : ba da
Si pleaca.
Ma duc sus in camera si plang...simt ca toata viata mea e o joaca,ca toata lumea se foloseste de ea.Ma pun sa imi scriu tema si vad un bilețel in ghiozdan.
~~ hei,sunt Finn stiu ca ma urasti din toata inima dar eu te iubesc foarte mult,pe acea fata nu o iubesc ma forțează sa fiu cu ea!in ziua aia in care m-ai vazut cu ea,ne-am certat!Te rog acorda-mi o noua sansa 🥺~~
Imi vine sa plang...acest baiat chiar vrea sa fie cu mine...sau poate doar vrea sa ma folosească?nu stiu ma mai gandesc...
~~ 22:30~~
Ma pun sa dorm...
~~ 7:15~~
Ma trezesc imi fac rutina si ma uit in oglinda...sunt oribila...tocmai ce i-am frânt inima unui baiat care e foarte dragut si nu pot sa il vad ca suferă...dar si el ma rănește!
Imi fac un sandvis si plec spre scoala.
Il vad pe Finn cu castile in urechi...se uita in gol...nu mai avea acel zâmbet dulce era efectiv...trist?ce?niciodata nu l-am vazut trist.
Poate din cauza mea...fug spre baie si trec pe langa el,observ cum isi intoarce capul spre mine.
Ma fac roșie la fata si merg la baie.Plang deoarece niciodata nu am ranit un baiat...stiu ca din cauza mea e asa...ieri a vrut sa ma sărute iar cand l-am respins era asa trist si cu ochii umeziți...poate avea dreptate!nu tine la fata aia!tine la mine!
Merg in clasa si il vad in banca...cu șapca pe cap care îi ascundea fata lui perfecta...
M-am pus langa el si simteam cum se uita la mine cu coada ochiului.Inca eram îndrăgostită de el si il iubeam enorm,l-am iertat,stiu ca ce mi-a zis a fost de pe inima.
Eu : s-salut...
Finn : hei. (Zâmbește pentru 1 secunda)
Eu : ce ai patit?
Cand l-am intrebat asta s-a cerut la baie...nu inteleg ,sigur ma uraste
Ma simteam efectiv îngrozitor,m-am cerut si eu la baie si da ,am intrat in baia băieților.Se uita in oglinda si plângea...nu am mai vazut niciodata un baiat sa plângă deci ma simteam ca un nimic.S-a întors repede spre mine si si-a sters lacrimile
Finn : ce crezi ca faci?e baia băieților!
Nu zic nimic si ma apropii de el.Il sarut incet si dulce. Nu imi raspunde...
Eu : scuze Finn..nu am vrut sa te supar!
Finn : uite stiu ca am gresit,dar eu ce am spus a fost adevarat ok?...
Eu : te cred Finn🥺
Finn : incepe sa planga din nou...lacrimile sărate ii cad pe obraz una dupa alta iar obrajii îi se înroșesc ca focul.
Eu : hei! Te rog nu mai plange!
Se uita in ochii mei adânc...si incet incet imi atinge buzele
Diriginta : HEI CE CREDETI CA FACETI VOI?E ORA!HAIDETI REPEDE IN CLASA CA VAD SCAD PUNCTE LA PURTARE!
ne întoarcem repede si mergem in clasa .Toti colegii se uitau ciudat la noi. Ne-am asezat in bănci si dupa ore am mers amandoi intr-un loc mai inchis pentru a vorbi intre 4 ochi.
Finn : uite Steph...sper ca ai vazut biletul...
Eu : da l-am vazut...cand l-am citit m-am emoționat super tare.
Finn : din nou te-ai taiat?
Eu : nu acestea sunt cele vechi..
Finn : a ok.
Nu mai rezistam trebuia sa il sarut efectiv avea o fata pe care nu o puteam rezista,suparata dar draguta.
Ma apropii de el si il sarut ,imi raspunde.Isi pune mainile pe fata mea si eu ma joc cu mainile prin parul lui creț 🥺
Cand ne-am oprit ne-am uitat ochi in ochi si am simtit ceva ce nu am mai simtit niciodata...l-am îmbrățișat strans si am fugit spre casa.sper ca va place!nu uitati sa votați cartea pupp❤️