Şanslı 13 (3)

10 0 1
                                    

Operasyonlar sonucu diğer pilotlar da ona Şanslı On Üç demeye başladılar.Şanı artık kötü değildi On Üç’ün.Heyecan,merak uyandırıcıydı.
Yine bir operasyondan dönüyorduk.Ama sonucu güzel değildi.İçimde farklı bir operasyon olacağına dair bir kuşkum yoktu.Güvenim On Üç’e sağlamdı.
O an bir füzeye yaklaştı.Ve kanadımızdan vurulduk.Ve sarsılmaya başladık .Bir sağa,bir sola durmadan.Motoru kontrol etmeye çalışıyordum.Başarısız oldum ve ümidimi kesmeye başladım.Tek amacım güzel bir iniş gerçekleştirmekti.
-ÇARPIŞMAYA HAZIR OLUN ÇOCUKLAR.SIKI TUTUNUN,KAFANIZI KORUMAYA BAKIN.
İniş sertti.Beklediğimden de sert.Hayati derece de değildi .
-Adamların iyi mi Çavuş ? Yaralanan var mı ?
-İyiyiz efendim,ucuz atlattık.Misafirlerimiz var.Güneydoğu ,150 metre yakınlığında.
-İnin ve siper alın.Sakin olalım.Destek çağırdım, cephane bitene dek sizi koruyacağım.Sonra da uçağı patlatacağım.
Bu uçağı onlara vermeye hiç niyetim yoktu.Üzgünüm o benim uçağımdı.Cephanem bitmişti.Geriye tek çözüm kalmıştı.Uçağın geri sayımını aktif ettim,ve kaçtım.Lakin uçak patlamadı.Düşmanlar uçağı siper almışlardı.Ve bir anda etraf karardi.Bir mantar bulutu fırladı gökyüzüne.Evet,patlamıştı uçağımız.Planım işe yaramıştı. Patlamdan sonra konrol etmek için uçağın yanına döndük.Her yer ışıl ışıldı.Sanki yerde bir gökyüzü vardı.Hepimizin rütbesini arttırdılar.Cesaretimden dolayı bana onur madalyası takdim ettiler.Şu yeni uçaklardan birini aldım.Güzel uçak,birinci sınıf.Kaliteli,yine de Şanslı On Üç ile bir görev daha yapabilmek için onu bir saniye bile düşünmeden feda etmeye hazırım.

Son
Anl Tuna Yılmaz
448
10-B

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 13, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Şanslı 13Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin