Julia POV
Dzisiaj z Mileną przygotowałyśmy pranka."Fabuła" była taka , że Milena jedzie kupić coś do filmu , ja mam wypadek i dzwobię po nią , bo jest najbliżej.
Time skip ~
Wjeżdżam do domu na wózku inwalidzkim.Póki co prank wychodzi nieźle.Kacper najbardziej się przejmuje ze wszystkich.Podoba mi się to hahah, ale wolę nie robić sobie nadzieji ;(.
Kacper POV
Julka ciągle płacze odkąd została przewieziona do domu.Ma rozmazany makijaż i nie przestaje płakać.
Przekładamy ją na sofę , Milena trzymała Julcię za nogi , a ja za talię i prawie bym ją dotknął w ... miejsce.
Piszczała cicho z bólu.
Ja natomiast uklęknąłem przed nią i rozmawialiśmy.Nawet nie poczułem momentu gdy położyłem swoją dłoń na jej.
-Ej to jest prank-krzyknął nagle Marcin-rozgryzłem to, tam jest kamera!-dokończył.Spojrzałem w miejsce gdzie wskazywał domownik , po czym Radek wziął kamerę w ręce i mnie nagrywał.Ja tylko zmieniłem wyraz twarzy , okazując moją złość.Wystawiłem do kamery dwa fuck'ersy i poszedłem do pokoju.Byłem..trochę sfrustrowany i zły.
~Jak ona to świetnie rozegrała-pomyślałem.Walnąłem się na łóżko i przeglądałem instagrama.Ujrzałem nowy post Julki z nogą.Odcinek pewnie się już skończył.
Niespodziewanie usłyszałem pukanie do drzwii.
Otworzyłem i okazała się być to Julka.
-Hej , przepraszam za tego pranka , nie spodziewałam się , że wyjdzie tak realistycznie.-powiedziała smutnoNie potrafiłem się na nią dłużej gniewać..
-Wybaczam-powiedziałem i ją przytuliłem.
----------------------------------------------
Mam nadzieję że się wam podobało!
Next rozdzoal- 15 gwiazdek
CZYTASZ
Nie mogę Cię kochać..ale jednak | Julia Kostera x Kacper Błoński { ZAKOŃCZONA }
Fiksi Penggemarjapierdole mialam 12 albo 11 lat jak to pisalam a teraz mam 16 i czuje taki wstyd ze omg ale szkoda mi wyswietlen zeby usunac XDDDDD