Yeni Dosya

2.5K 65 12
                                    

Bilgisayarı yeni açtığınızda masaüstünde öylesine duran bir dosya görürseniz ne yapacağınızı biliyor musunuz? Ben bilmiyordum.

Sağ üst köşemde yeni açılmış bir klasör vardı. "Yeni Klasor" diye geçiyordu. Belki kardeşim ya da ailemden birisi yanlışıkla açmış olabilir diye düşündüm. Silmeye çalıştım fakat başaramadım. İçine tıkladım. Bir metin belgesi vardı. Şöyle yazıyordu.

"Minik oyunumuza devam etmek için masaüstüne gir, yeni bir klasör oluştur ve ona " nul " adını ver. 

Galiba indirdiğim korsan oyun ve programlardan bulaşmış ufak bir virüstü. Ama yine de denemekten zarar gelmezdi. Yeni bir klasör oluşturdum, adını nul olarak girdim ve enterladım.. Ne? gerçekten olmuyordu. Enter'a tıkladığım anda adı tekrardan "Yeni Klasör" oluyordu. Metin belgesine tekrar girdim. Çok ilginçti! Kendi kendine yeni bir satır eklenmişti.

"Yapamıyorsun öyle değil mi? Bu senin için minik oyunun daha minik bir testiydi." 

Bu virüs -galiba virüs- çok akıllıydı. İlginç bir şekilde benimle oyun oynamak istiyordu. Ama ben bu oyuna katlanabilir miydim bilmiyordum. Çıkmak için çarpıya tıkladım ama olmuyordu. 3. bir satır geldi;

"-*-*-*-*-*-* denediğin için teşekkürler -*-*-*-*-" ve metin kendi kendine kapandı, ardından klasör de silindi. O zamandan beri masaüstünde her gün " nul " adıyla dosya açmaya çalıştım fakat asla başaramadım. Denemek ister misin?

Korku ArşiviHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin