~od prilike tjedan dana kasnije~
~u mobitelu~
Mihaela: Bok Jin... Moram ti nešto reći...
Jin: Ok reci...
Mihaela: Ne tu, o tome moramo uživo...
Jin: Ok samo da se presvućem, čekam te na klupici na pločniku.
Mihaela: Ok......
~20 minuta kasnije~
"Bok, oprosti što kasnim." Mihaela je bila zadihana od trčanja preko ceste.
"Ma, nema veze." rekao je Jin koji je sjedio opušten.
"Zašto si sav mokar?"
"Vježbao sam."
"Ah... sad tek vidim tvoje mi- mišiče" bila je jako nervozna.
"Hvala haha."
"Sad da prijeđemo na sgvar zbog koje sam te zvala tu." primila ga je za ruku i pogledala ga duboko u oči.
"Reci samo, netreba te biti sram."
"Ja sam z- zaljubljena u tebe."
"Oh... i ja u tebe."
Mihaela mu se je približavala u pokušaju poljubca ali se je on odmaknuo.
"Što je?" rekla je Mihaela razočarano.
"Ništa, ne mogu ja ovo... idem doma"
Otišao je doma i zalupio vrata za sobom a Mihaela je ostala plakati sama. Nakon par minuta je otišla u svoju sobu i pogledala poruke.
U Mihaelinoj glavi: Nova poruka od Darijane? Što sad ona hoće?
Darijana: Slušaj droljo jedna... Jin je moj. Rekla sam mu neke stvari o tebi tako da je on sad u mojim rukama. Odmakni s eod njega ili tvoj jadni pokušaj ljubljena ide na instagram kokoši.
Mihaela: Ti kozo!!!!!! Kako si mogla!!!? Poslat ću ovo Jinu sad odmah!
Darijana: Ah ne... Mislim da nečeš.
*korisnik Darijana je obrisao razgovor*
Mihaela je počela vikati "AHH KAKO SAM JADNA. SAD NEMAM DOKAZA!" počela je bacati stvari po sobi i vrištati i nakon par minuta uništavanja je sjela u kut i počela plakati.
~1 sat kasnije~
U Mihaelinoj glavi: Pokazat ću ja toj glupači. Vidjet će ona što ja sve imam protiv nje. Zasjenit' ću je do kraja. Neka bude spremna
"Halo... Mihaela ovdje... trebala bi sutra u 5 ujutro sređivanje.... da...... krompjer 18.... to bi bilo odlično hvala vam..... doviđenja." Mihaela je završila popis i isplanirala kako zacrniti Darijanu. Išla je rano u krevet da se digne u pola 5.
------------------------
Vote and comment pls ty🙃
Znam da je nebitno ali od sad sam SuperM stan🕯
DU LIEST GERADE
More than friends ||| BTS Jin ff (cro/hrv)
FanfictionIme cure će biti Mihaela. Lakse je nego da stavim Y/N.