~17:56~
Mihaela je bila spremna da Jin dođe po nju i sjedila je na kauču. Upalila je tv i gledala ga je sve dok nije čula zvono na vratima.
"O Jin, bok!" Mihaela je zvučala jako nervozno.
"Bok Mihaela. Moramo do mene jer nas svi čekaju, što si mi htjela pokazati?"
"Htjela sam ti pokazati svoju sobu." Prrdomislila se je u vezi s opušcima jer su smrdljivi. Lagala je jer je imala poklon za njega.
"Okej požuri."
Mihaela je uzela Jina za ruku i odvukla ga u svoju sobu. Soba joj je bila obljepljena twiceom i svugdje je imala njihow merch i crteže.
"Ljepo crtaš." rekao je Jin razgledavajući Mihaeline radove.
"Hvala ti." rekla je Mihaela crvena u licu jer joj nitko nikad prije nije pohvalio crteže.
"Nema na čemu."
"Ok idemo sad"
"Ajde."
Mihaela nije imala snage da mu da poklon, nacrtala ga je i napisala njegovo ime u srcu.
~22:47~
Svi su otišli osim Jina i Mihaele te su prije nego što i Mihaela ode odlučili razmijeniti imena na društvenim mrežama kako bi se mogli dopisivati.
~22:59~
Mihaela je odma otišla na Jinov instagram i vidjela objavu od prije 9 sati.
@jinnieee
♡ 13
Jinnieee Prva objava☺
Wiev one comment
Namtiddies Opa koji macan😎U Mihaelinoj glavi: O moj Bože pa on je predivan. Ja sam se stvarno zaljubila. Ovo je moja prva ljubav. Ne znam što da napravim. Aaah!
Meanwhile u Jinovoj glavi: Stvarno mi se sviđa Mihaela... Ali ju moram nekako preboljeti neće htjeti biti samnom.....
----------------
Vote and comment please thank you☺
YOU ARE READING
More than friends ||| BTS Jin ff (cro/hrv)
FanfictionIme cure će biti Mihaela. Lakse je nego da stavim Y/N.