~18:27~
Oboje su se spremili i obukli su:
Jin je došao po Mihaelu.*kuc kuc*
Mihaela je otvorila a jin joj je pružio ružu i dao joj ruku uz znak da ga primi za ruku i slijedi. Došli su do auta Jinove mame.
"Do zatvorenog klizališta imamo samo 5 minuta od ovdje tako da nečeš dugo čekati." rekao je Jin smijuči se i stavio ruku oko Mihaelinog vrata u autu. Stigli su te su ušli unutra i platili su 40 kuna za 1 sat, 20 kuna za svakoga. Mihaela nije znala klizati ali ju je Jin cijelo vrijeme držao za ruku i polako su se kretali. Nakon oko 20 minuta je Mihaela usavršila pokrete i klizala je sama ali odjednom je Jin stao uz zid da malo odmori i ona je došla do njega. On ju je nekontrolirano primio oko strula i počeli su se ljubiti. Klizači su ih gledali ali ih nije bilo briga.
"Jin... ovo mi je bio prvi poljubac." rekla je Mihaela koja je pucala od sreće jer ga je imala baš s dečkom s kojim ga je htjela imati.
"I meni." rekao je Jin i primio ju za ruku "Idemo dalje?"
"Da."
Nakon još pola sata su morali otići i kada su došli van su se primili za ruke i hodali gradom sve dok nisu stigli do jednog restorana. Jin je za Mihaelu otvorio vrata i povukao je stolac prije nego je sjela.
"Stvarno si gentelman." Mihaela se je smješila.
"Ma nije to ništa." Jin je počeo buljiti u Mihaeline oči i gledali su se sve dok konobar nije došao.
"Što čete naručiti?" konobar je bio baš ljubazan.
"Još se nismo odlučili."
Konobar im je pružio jelovnike "Što ćete popiti?"
"Ja ću limunsku travu." Mihaela je rekla odmah poslije konobara.
"Ja ću gusti sok od naranče." Jin se je smješio.
Nakon 5 minuta konobar im je donip piće i naručili su 2 porcije gospođa mama biftek specijaliteta i prženog krompjera.
Nakon što su se najeli su još malo šetali gradom i Mihaela je odlučila prespavati kod Jina. Jinova mama je došla po njih.
--------------'
Aww ovo je najslađi dio ikad
---------------'
Vote&comment☺😇
VOCÊ ESTÁ LENDO
More than friends ||| BTS Jin ff (cro/hrv)
FanficIme cure će biti Mihaela. Lakse je nego da stavim Y/N.