Jinova mama je otišla na posao jer je noćna smjena.
~22:54~
Nakon igranja igrica se je Jin otišao istuširati a Mihaela je ostala dolje i malo je kopala po njihovim stvarima jer je ona zločesta. Našla je neke račune i skužila je da Jinov tata nekim mafijašima duguje 12000$ i da to mora dati do idućeg mjeseca.
U Mihaelinoj glavi: Pa gdje mu je tata opće?
Jin se je otuširao i došao dolje. Mihaeoa mu je odmah pokazala što je našla a on je vikuno "N-NE" i srušio se. Mihaela je brzo pozvala hitnu i Jin j ebio onesvješten i u kombiju su ga vratili u svijest i rekao je "Obećao mi je da će prestati s kockanjem ako ne kažem mami..." ponovo se je onesvjestio
"Stanje je jako loše..." rekao je doktor
"Hoće li preživjeti?" rekla je Mihaela koja je već bila sva u suzama.
"Teško..."
Jina su odveli u operacijsku sobu a mihaelu su odvezli do Jinove kuće i bila je umorna pa je zaspala na Jinovom krevetu sve dok nije u 3 ujutro čula kucanje na vratima ali nije bilo niloga. Samo joj se je priviđalo.
Ujutro su Mihaela i Jinova mama otišli u bolnici a putem je gospođa Kim rekla da će se rastati sa Jinovim tatom ali da nije mogla to reći Jinu jer je on jako vezan za odnos svojih roditelja i nešto bi mu se dogodilo da sazna. Ako se nešto ne dogodi sam bi si nešto napravio. "Cijelo vrijeme mu lažem da je tata u Koreji kod bake, a baka mu je umrla prije par mjeseci. Znala sam da će doći do ovoga pa mu nisam niti to rekla. On se ćini jako samouvjeren ali on je zapravo jako slabo i osjećajno biće."
"Razumijem hvala vam što ste mi rekli to."
Stigle su u bolnicu.
"Postoji 30% šanse da preživi, ali operacija je jako skupa." medicinska sestra ih je pokušala suzdržati od plačam, međutim, Jinova mama je mislila da ima novca sve dok joj Mihaela nije pokazala u kakvim su zapravo dugovima. "Možete ga vidjeti prije nego ga uspavamo na 2 dana."
"U redu." rekle su obje na rubu suza.
~u sobi~
"SINE!" ljubila ga je u čelo i grlila ga. "Molim te oprostinšto sam i nanjela sav taj stres"
"Nema veze mama, pričat' ćemo kasnije. Možeš sad mene i Mihaelu ostaviti same na kratko..? Molim te...?"
"Naravno sine" rekla je brišući suze i otišla je.
"Mihaela... ja ću uskoro umrijeti... nemamo dovoljno novca da me spasimo... samo znaj..."
"Jin, volim te. Zaljubljena sam u tebe od kad sam te vidjela prvi put." prekinula ga je "Prikupit' ćemo novac, neću dopustiti da ti se to desi. NITI POD KOJU CIJENU, OSTAJEŠ TU!" drekbula se je i bila ljuta iz nekok razloga ali je počela plakati i čvrsto ga je zagrlila.
VOCÊ ESTÁ LENDO
More than friends ||| BTS Jin ff (cro/hrv)
FanficIme cure će biti Mihaela. Lakse je nego da stavim Y/N.