Én addig olvastam amég Brad fel nem kelt. Utána benyomtuk a "The Hangover"-t (Másnaposokat). Egész jó ahhoz képest, hogy már láttam egy másik részét és nem jött be annyira. De a lényeg, hogy jól szórakoztam és Brad nem is nyomul annyira.
Megint bealudtam mikor valami új filmet indított de arra már nem emlékszem. Brad ébresztgetett azzal, hogy leszállunk. Nem ébreszthetett volna akkor amikor már földet értünk? De mindegy, hátra néztem és Peterrel összetalálkozott a tekintetünk. Rámosolyogtam és ő visszamosolygott.
Leszálltunk a gépről és már rohantam Peterhöz. Megöleltem utána megfogtam a kezét. Ő adott egy puszit a homlokomra és mentünk a csomagokért. Felszálltunk egy buszra ami odavitt a szállásunkra. Nekem végre sikerült Peter mellé ülnöm. Én csak egész úton csak néztem kifelé ő meg csak engem bámult (láttam a szemem sarkából). Leszálltunk a buszról és körbementünk az épület körül. Bementünk az épületbe és szerencsétlen Mr. Harrington belelépett a padlót elborító vízbe.
Kicsi kis hidakon át tudtunk átmenni a lépcsőhöz és onnan fel. Lepakoltunk aztán mindenki mehetett nézelődni. Peter azonnal elrohant én meg gondoltam kimegyek a térre. Ott volt egy csomó galamb és még Flash is csinált live-ot instára. Szerencsétlen srácot ágyékot ütötte közben Jason. Teljes erőmből röhögtem rajta ahogyan összeesik.
Kiálltam a galambok közé és kitettem a karjaimat. Rászált 4 és Brad rögtön jött és lefotózott. Utána mentem nézelődni. Utána néztem egy szónak. Bo. Ez a világ legjobb szava. Később összetalálkoztam Ned-del és Betty-vel:
-Sziasztok!-köszöntem nekik.
-Szia!-mondták egyszerre.
-Mizu?-kérdeztem kiváncsi mosollyal.
-Bocsi Cicc mennem kell mindjárt jövök. Szia Emily!-szólt Ned-hez majd hozzám. Én bámultam Nedet és el se köszöntem Betty-től.
-Mi volt ez?-kérdeztem a fiút vékony hangon.
-Hát sokat beszélgettünk az út során és most járunk vagy mi.-kuncogott közbe.
-Mi lett a terveddel?
-Milyen terv? Ja amit meséltem Peternek. Hát Emily azt egy kisfiú mondta, de az a kisfiú összejött egy nővel és férfi vált belőle.-mondta teljes komolysággal de én úgy elnevettem magam, hogy még Veronában is hallották. (Verona egy szomszédos város Olaszországban.) Szegénykét lehet ezzel megbántottam. De túlságosan el voltam foglalva a röhögéssel.
Elmentem még sétálni és végre megtaláltam Petert:
-Bo-köszöntem.
-Mi?-nézett hülyén
-Bo, egy olasz szó és csak most fedeztem fel.
-És mit jelent?
-Bármit jelenthet. Nem tudom, Húzz el innen! vagy Nem tudom és húzz el innen!. Erre a szóra születtem.
-Oké.-csak mondott valamit mert nem tudta mit reagáljon.
Közben odajött hozzánk egy rózsaárus:
-Bounjur, Hola, Hello. Olasz, francia, nem amerikai. Egy rózsát senyorítá?(nem találtam meg azt a fura ent)
-Bo-mondtam oda, erre ő csúnyán nézett ránk és elment. Akkor vettem észre, hogy egy kis ajándék zacsit tart Peter a kezében:
-Mi van benne?-mutatok a tasakra.
-Hmmm...Bo.-nyögte ki.
-Ügyees.-néztem a szemébe. Még sétáltunk a hídon és odaértünk egy csónakhoz és a mellette lévő fadarabon ott másztak rákok. Muszáj volt lefotóznom. Rámosolyogtam Peterre és csináltam minimum 10 képet. Hirtelen mozogni kezdett a víz. Elkezdett a közepe felé menni. Ned és Betty egy csónakban úszkáltak a vízen. Hirtelen nagy sebességgel a part felé mentek. Odafutottunk hozzájuk én, kisegítettük őket utána elfutottam. Megtaláltam az osztályt akik menekültek. Talált Mr. Harrington egy biztonságos helyet.
Egy olyan pali találta el lézer féleséggel a viziszörnyet, mintha összegyúrták volna Dr.Strange-t és Vasembert. Zöld ködben repült. Közben a közelben lévő torony elkezdett kidőlni, de megláttam a harangnál Petert. Féltem, hogy valami baja esik ezért láthatatlanná váltam és kimenekültem hátul. Próbáltam Peternek segíteni azzal, hogy telekinézissel tartom a tornyot. De hirtelen meghallottam a harang hangját majd még egyszer. Megijedtem, hogy Peternek valami baja esett.
Nem sokáig bírtam tartani az oszlopot. Megjelent mögöttem Lisa, erre megijedtem és elejtettem a tornyot. Lisa felkapott és elvitt onnan, hogy ne lapítson ki a torony. Remélem Peter jól van. Visszamentünk a többiekhez. Mire visszaértünk ott volt Peter is és ha jól láttam nem esett baja.
Visszamentünk a szállásra. Bekapcsolta Brad a tévét. Leültem a lépcsőre:
-Olyan, mintha Misztériónak hívnák.-mondta Brad
-Logumode Mysterio. Rejtélyes alak. (Ne fordítsátok nem emlékszem, hogy írják és csak a kiejtésre emlékszem)
-Olyan, mintha összegyúrták volna Thor-t és Vasembert.-szintén Brad.
-Tök mindegy, mert Pókember lenyomná.-szólt közbe Flash.
-Mi ez a Pókember mánia nálad?-kérdeztem értetlenkedve.
-Ő a legmenőbb szuperhős. És a hőstettjeivel engem is arra késztet, hogy kedvesebb legyek és jobban viselkedjek. Mizu Pöcsfej?-mondta teljesen komolyan majd megjött Peter és felé fordult.
-Te láttad?-nézett rám aggódó szemekkel.
-Hát az osztállyal voltam hátul.
-Én is.-vigyorodott el. Szerintem nem akarta hangosan megtárgyalni a történteket, mert hát mind a ketten vagyis hárman segítettünk Mysterio-nak. Vagy csak nem vette észre, hogy én is segítettem.
Felmentem a szobámba Lisához. Rögtön kidőltem.
Másnap
Reggel Lisa ébresztgetett. Már pakoltam is össze a cuccaimat és felöltöztem. Futottam le a többiekhez, mert már eléggé késésben voltam. Peter Neddel beszélgetett:
-Örülök, hogy nem kell mennem Prágába.-mondta Nednek Peter. De minek kéne mennie?
-Irány Prága!-jött ki Mr. Harrington.
-Miért!-kiáltott fel mindenki. Úgy tudtam Párizsba megyünk.
-Az utazási iroda kárpótol minket. Hallottátok volna, hogy üvöltöztem velük.-mondta büszkén.
-Én úgy hallottam sírs.-vágta rá Mr. Dell.
Indultunk meg a minibusz felé:
-Miért kell Prágába mennünk?-kérdeztem Petert.
-Fury-csak ennyit válaszolt. Felszálltunk a buszra és Peter köszönt a buszsofőrnek:
-Hello Dimitri.
Majd egyszer megfogom érteni biztos de most ez kész kagyvasz. Peter hátrament a leghátsó részre ahol 5 szék volt. Peter ült az ablaknál én mellette, mellettem Lisa. Ned és Betty beült az előttünk lévő sorba. Peter elővett egy szemüvegtokot és abból egy nagyon ismerős szemüveget. Ez Tony-é volt. Felvette a szemüveget és a szemüveg mellől egy cetlit. Elolvasta majd odaadta.
"Az új Tony Starknak, bízom benned. Ui. Mondd Edith"
Peter kimondta, hogy Edith és gondolom mondott valamit a szemüveg, mert Peter elbambult és figyelő tekintetet vágott. Egyszer csak kicsit felállt és az ülések fölé nézett majd gyorsan visszaült. Fura egy ember, de az én furám. Szeretem mindennél jobban. Később levette a szemüveget:
- Ez a cucc rohadt jó. Hozzáférek mindenhez amin Tony dolgozott. És tudod mit jelent az, hogy Edith?-nagy izgatottság látszódott a szemében.
-Nem, mondjad!
-"Elmentem, de így tovább hősködhetek". Elhiszed ezt? Minden ami fontos volt neki átadta nekem.-már nagyon izgatott volt.
-Tudtam, hogy egyszer mindent átad neked de persze nem így gondoltam.-mondtam csak valamit, hogy ne érezze azt, hogy nem foglalkozom a neki fontos dolgokkal.
Folytatása következik.............................