Adott egy puszit majd odament a készülő szerkóhoz:
-Megnézed?-nézett rám.
-Persze, ha segítesz.-mosolyodtam el. Még mindig nagyon fájt a lábam. Kellett a segítsége, hogy feltudjak állni. Valószínűleg így nem fogok tudni segíteni neki. De azért Beck erős a drónokkal. Kellene neki segítség.
Segített felállni és odavezetni. Átfogta a derekamat és úgy segített. Imádom az érintését.
-Tetszik?-vigyorodott rám.
-Tetszenek a fekete sávok és a pókdrón.-fordultam vele szembe.
-A többi nem?
-Majd ha rajtad lesz tetszeni fog-csókoltam meg. Majd Happy jött oda hozzánk:
-Majd máskor befejezitek, most Peternek mennie kell.-szakított félbe.
-Én is megyek. Segíteni fogok neki. Nem fog elbírni Beck-kel egyedül. Már így is kikészült a Berlinben történtek után....-szakított félbe Peter.
-Ne aggódj folyton. Amíg te nem voltál akkor is elboldogultam. Nem kell mindig valakinek a segítsége.
-Amikor a keselyűvel harcoltál akkor Tony segített neked. Amikor Amerika Kapitány ellen harcoltál akkor is Tony segített. Amikor Thanos ellen harcoltunk egymáson segítettünk.-már majdnem sírtam.
-Igen, Tony mindig segített. Még ha önzőnek és beképzeltnek tartottuk....
-Én még most is annak tartom-szólt közbe Peter.
-Igen-nevettünk picit.-De ő mindig segített ha baj van voltunk. Én itt voltam vele akkor is amikor nem úgy ismerték, hogy Vasember. Hanem csak Tony Stark a beképzelt milliárdos. Ott voltam amikor majdnem meghalt. De nem voltam ott amikor tényleg meghalt....-Happy lerogyott az egyik ülésre.-Nem lehettem ott, hogy segítsek neki.-sírt.
-Ön mindig segített. Nem olyan helyzetekbe amikor a harcmezőn volt dolga Tony-nak. Ön akkor segített amikor lelki gondjai voltak. Mint amikor Pepper-rel voltak gondok. És most segíteni fog Pepper-nek Tony meg a szeretője miatt. Nem az a lényeg hol segített, hanem az....
-Mi?-nézett Peterre Happy.
-Mi?-vakarta a tarkóját.-Hát igen. Egyik nap bejött egy nő a bázisra és kérte a részét Tony halálából.
-Milyen okon kérte?
-Terhes. És a gyerek Tony-é. De ezt majd megbeszéljük máskor.-vágtam közbe.
-Rendben.-egyeztek bele.
Eközben készen lett Peter ruhája. Fel is vette aztán felhúzta a maszkját. Nem szeretem ha eltakarja az arcát. Nem szeretem ha nem láthatom a cuki pofiját.
-Akkor mehetek?-néztem rá bociszemekkel.
-Jobban van a lábad?
-Már rá tudok állni.
-Akkor jöhetsz de akkor is vigyázz.
-Oké-és adtam neki egy puszit az orrára.
-Gyerekek, menjetek a repülő külsejére és majd onnan ugrotok le, hogy Beck ne lásson.
-De várj. Én el tudom rejtőztetni magunkat.-logikáztam.
-Ja el is felejtettem. Akkor elég ha a repülőből kiugrotok és majd Peter eljuttatt az illúzióba. Kiiktatjátok a drónokat aztán Becket. Ja én meg megkeresem Nedéket és megmentem őket.-magyarázta Happy
-Nem kell ott van velük Lisa de ön menjen oda hozzájuk hozza fel őket a gépre és talán ide nem jönnek a drónok. Lisa megtudja védeni önt és a többieket.-mondtam, hogy ne hősködjön