REVERSE HANHUN ( 1 )

1.7K 60 17
                                    

: REVERSE HANHUN ( 1 ) :
/SMUT BÖLÜM
" Geç kaldın !! "
" Ü-Üzgünüm efendim bir daha olmayacak "
Sehun , hemen patronundan özür diledi ve yerine geçti . Resmen patronu , bütün gün onun yolunu bekliyor ve ' geç kaldın ' demek için sabırsızlanıyordu .
" Duydun mu ? Başkan ölmüş "
" Ne ! "
Sehun , istemsiz yere bağırdığında patronu ona göz ucuyla bakmıştı . Sehun , yavaşça eğildi ve onunla konuşmaya çalışan Xiumin'e fısıldayarak söyledi .
" Nasıl olmuş "
" Bilmiyorum ama bu şirketi oğlu devralacakmış . Herkes küçük , şirin , tatlı olduğu kadar hırçın , hiçbir şeyi beğenmeyen ve ukala olduğunu söylüyor . Adı Luhanmış "
" Luhan mı ? Böyle devam ederse kesin kovulacağım "
Sehun , dudaklarını şişirerek konuştu daha sonra da önüne dönerek işlerini yapmaya başladı . Yarına yetişmesi gereken çok önemli bir sunum vardı fakat Sehun , hâlâ bitirmemişti . Bütün konsantresini verdi ve sunumu hazırlamaya başladı . Yaklaşık on dakika geçtiğinde Xiumin , bağırarak geliyordu .
" Geldi ... Başkan geldi "
Herkes birden ayağa kalkmıştı ... Sehun , hariç . Bilgisayarda o kadar dalmıştı ki Xiumin'i duymamıştı bile . Kalem ağızında bilgisayarda işini yaparken Luhan , içeriye girdi . Herkes saygıyla eğildiğinde Xiumin , Sehun'a baktı ve fısıltı şeklinde bağırdı .
" Sehun ... Sehun "
Ta ki bunu Luhan , duyana dek . Ulaşmaya çalıştığı kişiye baktığında o kişinin kalkmadığını gördü . Yavaşça etrafına baktı ve ona doğru ilerledi . Arkasında durduğunda Sehun'un omuzuna dokundu .
" Xiumin şimdi sırası değil iş yapıyorum "
Tekrar omuzuna dokundu fakat Sehun , yine Luhan'ı takmamıştı .
" Xiumin git işine . Ukala başkan gelmeden şunu yapmalıyım "
Luhan , duyduğu şey ile kaşlarını çattı ve sinirle Sehun'un sandalyesine tekme attı .
" Senin derdin ne !! "
Sehun , hışımla arkasına döndüğünde karşısında Luhan'ı gördü . Gözleri kocaman açık bir şekilde ona bakıyordu . ' Bu o olabilir mi ? 'diye içinden geçiriyordu . Ta ki Xiumin i arkadan ona ' O Luhan ' diyene dek - Beden diliyle anlatmaya çalışıyor -
" Beni izle "
Luhan , sinirli bir şekilde Sehun'a bakarak söyledi . İlerlemeye başladığında Sehun'da onu takip etti . Luhan , hiçbir şey demiyordu bu da Sehun'u çok korkutuyordu . Luhan , odasının kapısına geldiğinde peşinden gelen adamlara emir etti .
" Burada kalın ve kimseyi içeriye almayın . Yoksa sizi de kovarım "
" Emredersiniz efendim "
Sehun , içinden ' Sizi de mi ? ' diye geçirdi . Tabiki de kendisini kovacaktı . Ukala ? Gerçekten öleceği gün bugündü . Luhan , kapıyı açtı ve içeriye girdi . Sehun , ilk defa bu odaya giriyordu . İçerisi oldukça ferahtı ve lavanta kokuyordu . Sehun , içeriye girdiğinde kapıyı kapattı ve birşey söylemek için derin bir nefes aldı .
" Efendim ben ... "
" Sence ukala mıyım ? "
Luhan , Sehun'u kapı ile kendi arasında sıkıştırdığında yaklaştı ve ciddi bir ses tonuyla sordu .
" Sana soruyorum cevap ver "
" B-Bilmiyorum efendim "
" Neden ? "
" Sizi tanımıyorum ve ilk defa ... "
" Tanımak ister misin ? "
Luhan , sırıtarak sorduğunda Sehun'un penisini avuçladı . Bununla birlikte Sehun , ağzını kapatmıştı .
" Bunu evet olarak algılıyorum "
Luhan , elini çekti ve Sehun'u çekiştirdi . Kafasını masayla birleştirdiğinde poposunu sıktı .
" Ahhh efendim l-lütfen "
Sehun'u tekrar kaldırdı ve yere attı . Önüne geçti ardından elini pantolondan içeri soktu . Sehun , anında kıpkırmızı olmuştu . Luhan , biraz daha yaklaştı ve Sehun'un dudaklarını sömürmeye başladı . Bir yandan dilini içinde gezdiriyordu bir yandan da dudaklarını ısırıyor Sehun'un boğuk sesler çıkarmasını sağlıyordu . Luhan , Sehun'un fermuarını açtığında Sehun , Luhan'ı kendinden uzaklaştırdı ve onu ittirdi .
" L-Lütfen efendim ... Özür dilerim ... Durun birisi görecek "
Luhan , hiçbir şey demedi ve tekrar karşısında ki dudaklara bastırdı . Sehun , tekrar Luhan'ı ittirdiğinde Luhan , sinirle kendi kemerini çıkardı ve Sehun'un ellerini bağladı .
" Bırak Beni !!! "
" Sadece işleri zorlaştırıyorsun . Sözümü dinlersen daha çabuk biter "
Luhan , Sehun'un belinin yerle buluşmasını sağladı ve tek hareketle pantolonunu çıkardı . Penisi tekrar eline aldığında Sehun , tekrar inledi .
" D-Dur "
Luhan , eliyle penisle oynarken diğer eliyle de Sehun'un gömleğini çıkarıyordu . Gömleği çıkardığında Sehun'un sağ göğüsünün ucuna dişleriyle bastırdı . Luhan , hem emiyor hemde dişliyordu . Sehun hızlı , hızlı nefes almaya başladığında Luhan , göğüsünden başladı ve boynundan daha sonra da dudağına sulu bir yol çizdi . Dudaklarını birleştirdiğinde şiddetlice öpmeye başladı . Sehun , kafasını sağa-sola oynatıyor aynı zamanda da garip garip sesler çıkarıyordu . Luhan , Sehun'un penisini acı verecek bir şekilde sıktı ve kaşlarını çatarak konuştu .
" Doğru dur yoksa seni hazırlamadan beceririm "
" Sana dur diyorum yoksa ... Yoksa ... "
" Yoksa ne ? "
Luhan , sırıtarak söylediğinde Sehun , kafasını geriye doğru attı . Luhan , tekrar sağ göğüsünü ağzına aldı ve emmeye başladı . Bir yandan penisini çekerken diğer yandan da sağ göğüsünü emiyordu . Sehun'un sağ göğüsü pembeleştikten sonra sol göğüsüne geçti . Orada da aynı yöntemleri uyguladığında tekrar Sehun'u öpmek için kafasını kaldırdı . Dudağını birkaç kez dişledikten sonra boynuna nefesini bırakarak konuştu .
" Seni sadece bir kez hazırlayacağım ... Daha sonraları için affetmiyorum "
Luhan , Sehun'un bacaklarını ayırdığında orta da pembe ve fazla sıkı deliği gözüktü . Penisini birkaç defa daha çektiğinde bıraktı . İlk başta işaret parmağına tükürdü ve deliğinin etrafında gezdirmeye başladı . Parmağını içine sokmak istediğinde ise yapamadı . O kadar sıkıydı ki parmağı bile girmiyordu . Tekrar parmağına tükürdüğünde hızlı bir şekilde içine soktu .
" Ahhhh ... Dur ... Lütfen çok ... Çok ağrıyor ... Ahhh "
Hızlı bir şekilde gelgit yapmaya başladığında deliği yavaşça genişlemeye başlıyordu . Luhan , deliğin genişlemeye başladığını görünce Sehun'a baktı . Nefes nefese kalmıştı bu yüzden ağzı açık nefes almaya çalışıyordu , önüne gelen saçları terle birleşmiş ve alnına yapışmıştı ayrıca yüzü normal bir insana göre fazla kırmızıydı . Luhan , gördüğü şirin manzara ile gülümsedi . Araya ikinci parmağı soktuğunda Sehun , nefes alamadı . Belini yerden kaldırdı ve yay gibi gerildi . Luhan , ikinci parmakla da gelgit yaptıktan sonra ikisini de çıkardı ve Sehun'a yaklaşarak dudaklarını birleştirdi . Sehun , oldukça sıcaktı . Luhan , ayrıldı ve penisi tutarak konuştu .
" Üçüncü parmağı sokmayacağım direk benimkini yiyeceksin götüne "
" L-Lütfen ... "
Luhan , bir çırpıda üstünü çıkardığında Sehun , gördüğü manzarayla gözünü kapattı . Hafiften kasları belliydi fakat üstünün göründüğü kadar altı da öyle değildi . Luhan , Sehun'u duvara dayadı ve penisini ağzına soktu . Sehun , ağzına giren penisle birlikte irkilmişti . Sadece öyle duruyordu . Luhan , Sehun'un saçlarını tuttu ve gelgit yapmaya başladı . Luhan , sonlara doğru Sehun'u en dibe kadar ittirdi ve öyle tuttu . Sehun'un nefes alamadığını görünce geri çekti . Bununla birlikte Sehun , derin bir nefes aldı .
" AAAAHHH ... İğrençsin ... Bırak beni seni pis ... "
Luhan , Sehun'un konuşmasına izin vermeden hemen dudaklarını birleştirdi ve tekrar Sehun'u yere yatırdı . Bacaklarını açtığında penisini tuttu ve deliğin üzerinde gezdirmeye başladı .
" H-Hayır ... L-Lütfen bırak gideyim "
Luhan , penisini deliğin üzerine getirdi ve fazla hızlı bir şekilde Sehun'un deliğinin içine yolladı . Bununla birlikte Sehun hem nefes alamamıştı hem de belini yay gibi germişti . Sehun , derin derin nefesler almaya çalışarak ellerini çözmeye çalıştı ama nafileydi . Elleri bile mosmor olmuştu . Luhan , yavaşça deliğin içinde daireler çizmeye başladı . Sehun'a yaklaştı ve onu birkaç kez öptükten sonra kısık bir ses tonuyla söyledi .
" Hazır mısın ? "
Sehun , korkmuş gözlerle kafasını ' Hayır ' anlamında sallarken Luhan , gülümsedi ve tekrar konuştu .
" Hazır olmalısın çünkü bu son olmayacak "
Luhan , yavaşça belini oynatarak Sehun'un deliğine bir girip bir çıkıyordu . Yavaş başlayan bu olay hızlanmaya başladı . Hızlandıkça Sehun'un penisi de sertleşiyordu .
" Lanet olsun ... Hala çok sıkı "
Luhan , daha da çok hızlandı . Hızlandıkça sona daha da çok yaklaşıyordu . Luhan , her girdiğinde Sehun'un penisi göbeğine çarpıyordu . Luhan , Sehun'a baktığında artık o da zevkle inliyordu .
" Boşalmak ister misin ? "
" Ah , ah , ah , ah , ah "
Luhan , sonuna yaklaştığında tomurcuklarını Sehun'un içine bıraktı ve deliğinden çıkmadan dudaklarına büründü . Yavaşça eğildi ve Sehun'un penisini ağzına aldı . Hızlı bir şekilde gelgit yapmaya başladığında Sehun , boşalmıştı . Ağzına gelen meni bütünüyle yuttu .
" Tadın oldukça güzelmiş "
Dudağını tekrar öptü ve deliğinden çıktı , kulağına fısıldayarak gülümsedi .
" Şimdilik eve git dinlen . Yarın geç kalırsan sana ceza vereceğim "
Sehun'un elinde ki kemeri çözdü ve onu bıraktı . Sehun ,üstünü giyindiği gibi odayı terk etmişti . Odadan çıktığında Xiumin , hemen karşısında belirdi ve merakla sordu .
" Ne oldu ? Çok fazla uzun sürdü . Dur bir saniye sen ağladın mı ? Yüzün kıpkırmızı olmuş "
" H-Hayır ... Şimdilik eve gidiyorum "
Sehun , arkasında hafiften hissettiği acı ile boğuk bir ses çıkardı ve hemen oradan uzaklaştı .
Evine vardığında gözleri dolmuştu hemen üzerinde ki kıyafetleri çöpe attı . Sıcak suyu açtı . Banyo yaparken ağlayarak kendini temizlemeye çalıştı .
NOT // Sizce nasıldı ? Umarım konu ve karakterle hoşunuza gitmiştir . İlk bölümden smut yapmak istemezdim ama gönlüm el vermedi :D Yorumlarınızı bekliyorum .
#LittleWolf

REVERSE HANHUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin