: REVERSE HANHUN ( 3 ) :
/SMUT BÖLÜMDÜR
' Bilinmeyen Numara ... Bilinmeyen Numara '
Sehun , yattığı yatağından doğruldu ve yatağının ucunda duran telefonunu aldı . Numaraya hâlâ uykulu bir şekilde göz attığında tanımadığını fark etti ve kapattı . Fakat arayan kişi pes etmemişti . Sehun , reddete bastığı anda telefonu tekrar çalmıştı . Sehun , tekrar kapattı ve telefon tekrar çaldı . Bu sefer pes etti ve açtı . Uykulu ve ince bir ses tonuyla konuştu .
" Ihm ... Ben Sehun siz kimsiniz ? "
" Günaydın bebeğim "
Sehun , duyduğu ses ile gözlerini kocaman açtı ve numaraya tekrar baktı .
" L-Luhan "
" Günaydın minik uykucu "
" Neden aradın ? "
" Öylesine aramıştım . Uyandırdığım için özür dilerim . Kahvaltı yaptın mı ? "
" Ahh ... Evet yaptım "
Luhan , duyduğu şeyle kıkırdadı ve alaycı bir ses tonuyla konuştu .
" Daha yeni uyandın . Hangi ara kahvaltı yaptın ? "
" Şu an da ... Çok lezzetli bir kabus yiyorum "
" DING DONG "
" Kapatıyorum "
Sehun , hemen telefonunu kapattı ve uykulu bir şekilde yataktan kalktı . Yarası iyileşmişti . Luhan'ın yaptığı şeyler işe yaramıştı . Sehun , odasından çıktı ve kapının önüne geldi . Kapı deliğinden baktığında birşey göremedi . Kıvırcık ve dağınık saçlarını kaşırken kapıyı açtı . Karşısında gördüğü kişi Tabiki de Luhan , değil Xiumin'di .
" Günaydın benim işsiz arkadaşım "
" Huh ? Neden buradasın ? İşte olman gerekmez mi ? "
" Hayır daha erken o yüzden sana uğradım . İçeri almasan da olur "
" Ah üzgünüm içeri gel "
Sehun , Xiumin'i içeri aldı ve koltuğa oturduklarında Sehun , parmaklarıyla oynarken sordu .
" Birşey ister misin ? Kahvaltı yapmadıysan hemen hazırlayayım . Bende yapmadım "
" Çok iyi olur . Karnım öyle aç ki "
" O zaman bana yardım etmek zorundasın "
Sehun , gülümseyerek kalktığında Xiumin'de onu takip etti . Sehun , tostları yaparken Xiumin'de kahvaltılıkları çıkartıyordu . Luhan , olan tostları tabağa koyarken Xiumin'de uzun ve ince bardaklara meyve suyu koyuyordu . Kahvaltı etmek için balkona çıktılar .
" Sehun ? "
" Huh ? "
" Neden istifa ettin ? Hem de Başkan'ın seni kovmadığı halde "
" Şeyy ... Aslında Xiumin kimseye söylememen gereken birkaç şey oldu ... Luhan o gün ... "
Sehun , poposunda hissettiği şeyle bağırdı .
" AAAAHHHH "
" Bilinmeyen Numara ... Bilinmeyen Numara "
Sehun , poposunda ki telefonu anında çıkardı . Xiumin'in yanından ayrıldı ve cevap verdi .
" Alo ? "
" Seni özledim . Oyun oynamak istiyorum "
" Luhan sen misin ? "
" Seni sabahın köründe arayıp ' oyun oynamak istiyorum ' diyen kaç kişi varda bu kadar şaşırıyorsun "
" Kendini bulunmaz Hint kumaşımı sanıyorsun ? Belki var nereden biliyorsun "
Sehun , sırıtarak konuştuğunda Xiumin , omzuna dokundu ve Luhan'ın duyabileceği seste konuştu .
" Ben çıkıyorum Luhan kahvaltı için teşekkür ederim . Sayende çok rahatladım . Yarın görüşürüz "
" Tamam görüşürüz "
Sehun , Xiumin'e kapıya kadar eşlik ettiğinde telefonu tekrar kulağına aldı ama çoktan kapatmıştı . Luhan'ı tekrar aradığında ile açmamamıştı .
" Neden açmıyor bu angut "
Sehun , 3 kere daha aradı ve yine başarısız oldu ama sonradan onun çalıştığı aklına geldi ve belki bir işi çıkmıştır deyip balkona çıktı . Tabakları ve bardakları kaldırdı ardından masayı da temizledi . Masanın üzerinde Xiumin'in telefonu duruyordu . Yine her zaman ki gibi birşeyini bırakmadan gitmemişti . Telefonu aldı ve cebine koydu . Boğazı fazla kurumuştu mutfaktan bir bardak su aldı ve koltuğuna oturarak suyundan yudumladı . Oldukça rahattı , keyifi de yerindeydi ta ki o an gelene dek . Kapı büyük bir şiddetle çalınmıştı . Sehun , Xiumin'in telefonunu almaya geldiğini düşündü ve kapıyı açarak söyledi .
" Telefonunu unutmuş... "
Sehun , karşısında ki fazla sinirli olan Luhan'ı gördü ve hemen telefonu cebine geri koyarak elini ensesinde buluşturdu ardından endişeli bir gülen yüzle konuştu .
" N-Neden buradasın ? Gerçekten işini bırakıp böyle gelmen pek hoş olmayabilir "
Sehun , korkak bir şekilde Luhan'a bakarken Luhan , aniden içeriye girdi ve Sehun'u hızla duvara yapıştırdı . Bunun sonucunda Sehun , elinde ki bardağı düşürmüştü .
" AAAHHH "
Sehun , belinde hissettiği acıyla bağırdı ve yere baktı . Yer ıslanmıştı ve cam kırıkları vardı . Temizlemek için eğildiğinde Luhan , buna izin vermeyip onu geri çekti .
" Tanrım ... Neler oluyor Luhan ? "
" Nasıl ? Eğlendin mi ? "
" Huh ? "
" Başkasıyla kahvaltı yapmak nasıldı ? Peki ya bana yalan söylemek nasıldı ? Ondan da öte başkasının altında inlemek nasıldı ? "
" S-Sen ne diyorsun ? "
Luhan , Sehun'a daha da yaklaştı ve neredeyse lazer fırlayan gözlerini onun gözlerine dikti .
" NEDEN KONUŞMUYORSUN ?!!! "
Luhan , sinirle bağırdığında Sehun , irkildi . Daha sonra yüz ifadesini koruyarak Luhan'ı ittirdi ve ciddi bir ses tonuyla konuştu .
" Seni ilgilendiriyor mu ? Her istediğinde bu eve gelip beni azarlayamazsın ? Sen benim neyim oluyorsun da benim hayatıma karışıyorsun ? Şu son haftadır Hayatım senin yüzünden çekilmez oldu ? Gerçekten senden tiksiniyorum "
Sehun , arkasına döndü ve kapının kolunu tuttu . Ta ki omuzunda bir çift el hissedene kadar . Luhan , onu şiddetlice çekti ve koltuğa attı .
" Ben senin neyin mi oluyorum ? Sana bunun cevabını vermeden birşey soracağım . Senin için ne ifade ediyorum ? "
Sehun , duyduğu şeyle gözlerini kaçırmaya başladı . Ne diyeceğini o da bilmiyordu . Bütün cesaretini topladı ve konuştu .
' Seni seviyorum . Bana yaptığın bütün her şey o kadar çok hoşuma gidiyor ki bazen sana aşık olduğum için kendimi suçluyorum ama seni bırakamıyorum . '
" Benim için hiçbir değerin yok . Hiçbir şeyi ifade etmiyorsun "
Sehun , dolan gözleriyle Luhan'a söylediğinde Luhan , Sehun'la arasında ki mesafeyi kapattı ve onu şevhetli bir şekilde öpmeye başladı . Sehun , Luhan'ı kendinden ayırdığında Luhan'ın gözünden yaşlar aktı . Sehun'un ensesine eğildi ve nefesini bırakarak konuştu .
" Yalan söylüyorsun . Bu yüzden sana ceza vereceğim "
Luhan , Sehun'un penisini sert bir şekilde sıktığında Sehun , Luhan'ın tişörtünü kavradı ve inledi . Luhan , tekrar dudaklarını birleştirdiğinde Sehun'un düğmelerini açmaya başladı . Sehun - hafifçe - Luhan'ın göğüslerinden ittiriyordu ki Luhan , onun elini aldı ve kendi elinin üzerine koydu . Sehun , gözlerini kocaman açtı çünkü Luhan , ağlıyordu . Yavaşça ayrıldığında Luhan , ayağa kalktı ve konuştu .
" Üzgünüm . Benden bu kadar nefret ettiğini bilmiyordum "
Luhan , Sehun'un alnına küçük bir öpücük bıraktı ve kapıdan çıkarak evi terk etti . Sehun şaşırmıştı gerçekten pes edecek kadar çok mu kırmıştı kalbini . Sehun , hızlı bir şekilde koltuktan kalktı ve kapıyı açtı . Arkasını dönüp giden Luhan'a bağırdı .
" LUHAN !!! "
Luhan , duyduğu şeyle birlikte arkasına döndüğünde Sehun , ona doğru koşuyordu . Sehun , Luhan'ın kucağına atladığında onu aşk dolu bir şekilde öptü . Luhan , hafifçe gülümsedi ve kucağında ki küçük çocuk ile birlikte eve girdi . İçeri girdiklerinde Luhan , kucağında ki Sehun'u duvara dayadı ve onu daha fazla öpmeye başladı . Luhan , Sehun'dan ayrıldı ve alaycı bir ses tonuyla konuştu .
" Seni cezalandıracağım "
" Ben hazırım "
Sehun , gülümseyerek söylediğinde Luhan , kucağında ki Sehun , ile birlikte odaya girdi ve onu yatağa attı . Hemen gravatını çıkardı ardından gömleği ve pantolonu . Sehun'un üzerine çıktığında onu tekrardan öpmeye başladı . Bir yandan Sehun'u soyuyor diğer yandan da öpüyordu . Eli Sehun'un göğüsüne kaydığında eliyle göğüsünü kavradı ve sıktı . Sehun , acıyla inlemişti . Luhan , Sehun'a baktı iki dakikada kıpkırmızı olmuştu . Sırıttı ve aşağıya inerek göğüsünü ağızına aldı . Sehun , yatağın baş kısmında ki demiri kavradı . Luhan , göğüslerin ikisini de pembe yaptıktan sonra yataktan kalktı ve pantolonunun cebinde ki Yüzüğü çıkardı . Sehun , yüzüğü gördüğü gibi korkuyla konuştu .
" O da ne öyle ? "
" Bugün biraz daha eğlenmeye ne dersin ? "
Luhan , Sehun'un pantolonunu ve boxerını çıkardı . Ardından penis yüzüğünü bir çırpıda Sehun'un pensine taktı .
" Aaaaahhhh ... Bu lanet şeyde ne böyle "
" İleri de öğreneceksin "
Luhan , bir çırpıda Sehun'un penisini ağzına aldı . Penisi sonuna kadar ağzına alıyor ve çıkarıyordu . Bu kadar güzel yapmasına rağmen Sehun , hiçbir şey hissetmiyor boşalmak istiyor ama yapamıyordu - Yüzük yüzünden - . Luhan , daha da hızlandığında Sehun , acıyla inlemeye başladı .
" Aaahhhh ... Bu ahhhh ... "
Luhan , bütün bir penisi tekrar ağzına aldı ve çıkardı . Sehun'un penisi oldukça sertleşmişti . Başına minik bir öpücük bıraktı ve Sehun'un bacak arasında ki yerine geçti . Gözüyle deliğini süzdüğünde iyileşmiş olmasına sevindi . Kendi penisini tam deliğe sokacakken Sehun , homurdandı .
" Dur ... "
" Hayır Sehun seni hazırlamayacağım "
Sehun , bir çırpıda ayağa kalktı ve Luhan'ın penisini ağızına aldı . Bu ani davranışla birlikte Luhan , fazla yüksek bir sesle inledi .
" AAAAhhhhh "
Sehun , hızlıca gelgit yaparken Luhan , kafasını yukarıya kaldırmış konuşarak inliyordu .
" Aaaahhhh evet bebeğim böyle ... Aaaaahhhh sen bir numarasın "
Sehun , Luhan'ın penisini ağzından çıkardığında tekrar yatağına geçti ve bacaklarını açarak onun girmesini bekledi . Luhan , bacak arasında ki yerine geçti ve penisini deliğin üzerinde gezdirmeye başladı . Penisini deliğin üzerinde tuttu ve birden çok hızlı bir şekilde girdi . Tabiki de Sehun , bütün evde yankılanacak kadar sesli bir şekilde bağırmıştı . Luhan , eğildi ve Sehun'u öpmeye başladı . Bir yandan hızlı bir şekilde Sehun'un içine giriyor diğer yandan da onu öpüyordu . Sehun'dan ayrıldığında bacaklarını tuttu ve hızlı bir şekilde penisini sokup çıkarmaya başladı .
" Ah ah ah ah ah "
Sehun , her girişte zevkle inliyordu . Luhan , Sehun'un penisine baktı . Artık o kadar dolmuştu ki damarları belli olmaya başlamıştı . Luhan , bir anlığına acıyıp çıkaracaktı onu ama sona saklamayı tercih etti . Sehun , Luhan'ın ensesini tuttu ve kendine yaklaştırarak konuştu .
" Artık içime boşal "
Luhan , Sehun'un başına yapışmış saçlarını çekti ve ona bir kaç öpücük daha vererek hızlı bir şekilde girdi . Girdiğinde ise Sehun'un içine boşalmıştı . Sehun , terli vücuduyla ve yarı açık gözleriyle Luhan'a bakarken gülümsedi . Luhan , Sehun'un içinden çıkmadan penis yüzüğünü çıkardı . Penisi hem fazla sert hem de damarlıydı . Luhan , eğildi ve onu ağızına aldı ve tekrardan Sehun'un içine girmeye başladı . Girdiği ritime göre penise ona göre gelgit yapıyordu . Luhan , Sehun'un içine ikinci kez daha boşaldığında Sehun'da Luhan'ın ağzına boşalmıştı . Luhan , ağızına dolan bütün meni yuttu ve penisini Sehun'un içinden çıkardı . Sehun , artık bayılmanın eşeğindeydi . Çok fazla enerji kaybettiği için oldukça yorulmuştu . Luhan'ın göğsüne kafasını koydu ve ona içten bir aşkla sarıldı . Gözlerini kapatırken tek duyduğu şey Luhan'ın sesiydi .
" İstekli olmanı seviyorum bebeğim . Biraz dinlen "
Luhan , Sehun'un terli alnına birkaç öpücük koydu ve Sehun'u kollarının arasına aldı . Ardından güzel bir uyku çekmek için gözlerini kapattı .
NOT / Evettttt nasıldı ? Beğendiniz mi ? Sizce şu ana kadar hikayem nasıl gidiyor ? İyi ve kötü bütün düşüncelere açığım . Yorumlarınızı bekliyor olacağım :D
#LittleWolf