REVERSE HANHUN ( 2 )

1.2K 52 13
                                    

: REVERSE HANHUN ( 2 ) :
" Hmm birde şuna bakalım "
Sehun , gazetede baktığı iş ilanları ile ilgilenirken bir yandan da habire sızlayan poposunu okşuyordu . Saate baktığında biri geçtiğini fark etti . İşe gitmemek çok güzel bir duyguydu . Ta ki Xiumin , onu arayana dek . Sehun , derin bir nefes aldı ve gözlerini kapatarak telefonu açtı .
" Efendim Xiumin "
" Sehun , neredesin kaç saat geç kaldın . Kaç kere aradım açmadan . Sehun , başkan çok kızgın hemen buraya gelmelisin "
" Hayır "
" Ne ? "
" İstifa ediyorum başkanına söylersin . Ayrıca ona ukala , kendini beğenmiş ve tiksinç biri olduğunu da söyle ... Xiumin ? ... Dth dth dth dth "
Sehun , üzülmüştü çünkü Ximun , telefonu yüzüne kapatmıştı . Kendisine çok kızmıştı ama dün olanları öğrense kendisine kesinlikle hak verirdi . Sehun , birkaç kez daha gazetede göz gezdirdi . Doğru düzgün hiçbir iş yoktu . Gazeteyi katladı ve koltuğa bıraktı . Tam kalkacaktı ki yere yapıştı . Arkasında ki acı o kadar sertti ki . Yavaşça belini kastı ve yerden kalktı . Küçük adımlarla mutfağa doğru yöneldi ve kendisine biraz bisküvi ve süt koydu . Tekrar salona gitti ve televizyonu açtı . Televizyonu açmasıyla kusması bir oldu . Luhan kapının önündeydi - televizyonuna bağlı olan kameradan görüyor - . Anında bizküvisini ve sütü masaya bıraktı ve hışımla ayağa kalktı .
" DING DONG "
Zil çalmıştı bile . Küçük ve yavaş adımlarla evin içinde gezinmeye başladı . Açamazdı çünkü eğer açarsa kendisini bırakmazdı . Televizyondan onu izlemeye başladı .
" Aç şu kapıyı "
Luhan , kapıya tekme attığında tepesinde ki kamerayı gördü . Parmak ucunda yükseldi ve ona bakarak konuştu .
" Beni buradan mı izliyorsun ? O zaman içeridesin demektir "
Luhan , kameranın önünü kapattı - ceketiyle - . Bunun sonucunda Sehun , artık onu göremiyordu . Kapıdan gelen seslerde kesilmişti . Sehun , arkasında ki ağrıyla yavaşça cama yaklaştı ve perdeyi hafifçe aralayarak etrafa baktı . Luhan , arabasıyla ayrılıyordu . Araba göz hizasından kaybolduğunda Sehun , perdeyi kapattı ve kapıya yöneldi . Kapının kolunu tuttuğunda derin bir nefes aldı ve kapıyı hafifçe araladı . Kimsenin olmadığını gördüğünde kapıyı açtı ve birkaç adım dışarıya çıktı . Luhan , gerçekten gitmişti , pes etmişti . Artık o lanet yüzü bir daha görmeyecekti . Huzurlu bir şekilde esnedi ve içeriye girmek için arkasını döndü ta ki poposunda bir çift el hissedene kadar .
" Beni özledin mi ? Bay insanları eleştirmeyi seven "
Sehun , poposuna yapışan elleri kendinden uzaklaştırdı ve kapıyı kapatmak için büyük bir hamle yaptı . Luhan , son anda ayağını kapının ucuna koymuştu . Bir yandan Sehun , kapatmaya çalışıyor diğer yandan da Luhan , açmaya çalışıyordu . Luhan , büyük bir güçle ittirdiğinde Sehun , popo üstü yere yapıştı ve hissettiği acı ile bağırdı .
" AAAAAAAHHHHHHH "
Sehun , korkuyla Luhan'a baktığında Luhan , kapıyı kapattı ve ona doğru yaklaştı . Sehun'un yüzüne doğru eğilerek sordu .
" Arkan çok mu ağrıyor ? "
" N-Neden buradasın ? Ben istifa ettim beni rahat bırak "
" Gel buraya "
Luhan , tek hamlede Sehun'u koltuğa fırlattı ve pantolonunu çıkardı . Sehun , aniden onu ittirerek bağırdı .
" Uzak dur benden ... "
" Ukala , kendini beğenmiş ve tiksinç ? Bunları söylemeye nasıl cesaret ediyorsun . Seni tebrik ediyorum . "
Sehun , fal taşı kadar büyük olan gözleriyle Luhan'a baktı . Yoksa Xiumin , konuşurken onun telefonunu mu almıştı ? Kahretsin şimdi ne yapacaktı .
" İstifanı kabul etmiyorum . Sen benimsin Oh Sehun "
Sehun , duyduğu şeyle şaşırmıştı . Ne zaman bu lanet adama ismini söylemişti . Luhan , Sehun'un bacaklarını açtı ve önüne geçerek oturdu . Daha da yakınlaştığında dudaklarını birleştirdi . Sehun , onu reddetmeye çalıştığında ensesinden tuttu ve kendine yapıştırdı . Sehun , bacaklarını kıpırdatıyordu ki Luhan , onu uyardı ve penisini sıktı .
" Mmmmm "
Sehun , boğuk bir sesle inledi . Luhan , geri çekildi ve Sehun'u süzdü . Açtığı bacaklarının arasından deliğine baktığında oldukça fazla şaşırmıştı . Deliğinin etrafı ve içi sadece yaraydı ve bacaklarını şiddetlice açtı içinde yarası kanamıştı . Elini deliğin üzerinde gezdirdiğinde Sehun , eliyle ağzını kapattı . Luhan , Sehun'a baktı . Ona üzülmüştü . Gerçekten durumu çok kötüydü . Luhan , hızlı bir şekilde Sehun'u kucağına aldı - gelin pozisyonunda - ve ona bakarak sordu .
" Odan hangisi "
" ... "
" Pekala "
Luhan , bütün odaları dolaştı ve sonunda Sehun'un odası'nı buldu . İçeriye girdiğinde Sehun'a tekrardan sordu .
" Merhem veya kremin var mı ? "
Sehun , başparmağı ile yatağının yanında ki küçük dolabı gösterdi . Luhan , yavaşça Sehun'u yatağa bıraktı ve dolapta ki Meyveli kremi aldı .
" Yatağa uzan "
" B-Bana ne yapacaksın ? "
" Sadece ... "
" Tek istediğim şey buradan gitmen "
Luhan , göz ucuyla Sehun'a baktı ve yatağın ucuna oturdu . Kremi eline sürerken konuştu .
" Ya dediğimi yaparsın ya da ben zorla yaparım "
Sehun , korkmuştu yavaşça uzandı ve kollarının arasına yastığını aldı . Luhan , eline az miktarda krem sıktı ve Sehun'un deliğinin üzerinde gezdirdi . Hem soğuk olması yüzünden hem de yaralarının yanması yüzünden Sehun inlemişti .
" AAAAAAHHHHH "
Sehun'un her inlemesi Luhan'ın daha da fazla sertleşmesine neden oluyordu . Luhan , Sehun'un poposuna - hafiften - şaplak attı ve ciddi bir ses tonuyla konuştu .
" İnleme yoksa kendimi tutmam "
Sehun , duyduğu şeyle kıpkırmızı oldu ve yastığı kafasına bastırdı . Luhan , yavaşça ve olabildiği kadar nazik krem sürmeye çalışıyordu fakat bir türlü - yaraların - kanaması durmuyordu . Sürdüğü kremde artık kırmızı rengini almıştı . Luhan , kremi bıraktı ve Sehun'u oturur pozisyona getirerek sırtına aldı .
" Hâlâ kanıyor . Banyo yap... "
" Gittiğinde yapacağım "
" Ne diyorsam onu yap Sehun . Banyo nerede ? "
" D-Dışarı çıktığında hemen sağda "
Luhan , odanın kapısını açtı ve odadan çıktı . Banyoya girdiğinde Sehun'u tuveletin üzerine oturttu ve suyu açtı . Sıcaklığını ayarlarken arada bir Sehun'a da bakıyordu . Küveti yarıya kadar doldurduğunda suyu kıstı ve içerisine ' Bubble Shampoo ' döktü .
" Soyun "
" Çık "
Luhan , göz ucuyla Sehun'a baktı ve ilerleyerek önünde durdu . Yavaşça gömleğinin düğmelerini açmaya başladığında Sehun , suratını kapattı . Luhan , gömleğinin bütün düğmelerini açtığında yine o mükemmel vücutla karşılaştı . Gömleği kollarından kayıp gittiğinde bu sefer pantolonunun ceplerini tuttu . Fakat Sehun , elini Luhan'ın elinin üzerine atıp onu durdurdu .
" B-Ben çıkartırım "
Sehun , ayağa kalktığında Luhan , onun kolundan tuttu . Sehun , pantolonunu ardından da boxerını çıkardı . Luhan , onu küvetin içine oturttu ve kendisi de minik bir sandalye çekip oraya oturdu .
" Acıyor mu ? "
" Acısa ne olacak ? Acı çekmemden zevk mi alıyorsun ? "
Sehun , Luhan'ın gözlerinin içine bakarak konuştuğunda gayet resmi ve ciddiydi .
" Deliğinle oynaman gerekiyor "
" İstemiyorum "
" O zaman ben yapacağım burada oyun oynamıyorum "
" Şu anda senin yüzünden bu haldeyim "
Sehun , arkasına döndüğünde Luhan , deliğe baktı . Sıcak suyun etkisiyle kırmızı olmuştu ve yaranın kabukları dökülmeye başlamıştı . Elini yavaşça üzerinde gezdirdiğinde içi sızladı . O kadar kötü duruyordu ki . Sehun , geri eski pozisyonunda durdu . Arada baya bir sessizlik olduğunda Luhan'ın eli Sehun'un penisine doğru gitti . Hafiften gelgit yapmaya başlamıştı . Sehun , birşey demiyordu sadece kırmızı yüzüyle öylece oturuyordu . Hiçbir şey olmuyormuş gibi . Çok geçmeden boşaldığında Luhan , ona döndü ve sordu .
" Hoşuna gitti mi ? "
" Ihm "
" Sana yaptığım şeyler seninde hoşuna gidiyor kabul et . Eğer kabul edersen sana daha fazlasını verebilirim . Ben gidiyorum yaklaşık yarım saat daha dur ve deliğinle oyna yoksa iyileşmez . Yarın yarım gün çalışacaksın ona göre ayarla kendini "
" Ama ben istifa ... "
" Unutma yarım gün dedim sabahın köründe hortlak gibi uyanma "
Luhan , elinde ki az miktarda ki meni yaladığında sandalyeden kalktı ve Sehun'un dudağına sexy bir öpücük bıraktı . Bunun sonucunda Sehun , sadece homurdanmıştı .
" Yarın sabah yanıma uğra . "
Luhan , göz kırpıp söylediğinde banyodan çıktı . Luhan , banyodan çıktığında Sehun , derin bir nefes aldı . Açıkçası yaptığı şeylerden hoşlanmıştı . Kendisini özel gibi hissetmişti ama içinde ki ses bunlardan hoşlandığı için ona ' sürtük ' diyordu . Sehun aklına gelen - +18 - düşüncelerle kafasını salladı ve suyun içine battı .
NOT // Bu bölüm Luhan'ı biraz daha iyimser olarak yansıttım ama diğer bölüm neler olacağını bilemezsiniz değil mi :D yorumlarınızı bekliyorum .
#LittleWolf

REVERSE HANHUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin