Slowly saya berdiri lepastu saya ampai tu file di atas meja.Macam nampak hantu saja tu muka dia tingu saya.Eddie terus terdiam.Terkejut kali.Saya pula hanya tersenggih sambil berpeluk tubuh enjoy tingu tu ekspresi muka dia.
"I believe that the amount is enough to support the whole project Mr Eddie,so you can stop complaining now"
Saya cakap sambil smirk tingu dia.Terlain terus muka dia.Balik lagi tu gaya moody masa dia mula-mula masuk sini tadi.
"Look,you're forcing us to work over time besides with the shortage of the project budget we can't even rest.Kau rasa itu adil untuk kami?"
Keras suara Eddie cakap sama saya.Saya lepaskan keluhan pendek sambil melangkah pigi bersandar di meja kerja saya.Jarak dia berdiri hanya beberapa inch saja dari saya.
Saya tida pernah sangka yang saya boleh berdepan balik sama dia sedekat ini."It is not my problem at all Mr Eddie.You and your team suppose to work hard to complete the project.Kalau kau sebagai team leader diorang tida dapat manage masa kamu then you should put the blame on yourself."
Saya smirk."Fuck!What is wrong with you?!"
Eddie tengking saya.Tiba-tiba dia pigi grab tangan saya dengan kasar.
Mata dia merenung tajam tingu saya.Dari renungan dia saja pun saya boleh rasa suda tu bahang kemarahan dia sama saya.Tapi saya langsung tida takut dengan tindakan dia sebab saya bukan perempuan lemah yang dia pernah kenal dulu.Saya ketawa kecil dan slowly saya pegang tangan dia lepastu saya tolak kasi buka tu genggaman tangan dia.Damn!I just want to slap him right now!
"Kenapa?saya rasa kau yang ada masalah.I won't change my decision on this.Kau boleh keluar sekarang."
Saya cakap sama dia.Saya pusing membelakang dia lepastu saya pigi duduk di kerusi.Sengaja saya buka tu file hitam di atas meja saya dan act like i am so fucking busy.
Pakkkkk...!!!tu pintu kena hempas tutup dengan kasar.Slowly saya mendongak dan tutup tu file lepastu saya mengeluh panjang.Cepat-cepat saya sentuh dada saya.Tiba-tiba saya rasa jantung saya berdegup kencang.I hate you so much Eddie!I will do more to hurt you!
************************************
"Jane,when was the Bright&Co auction?is it this week or next week?"
Saya tanya tu PA si Uncle Awing.Setiap tahun syarikat akan berkolaborasi sama Bright&Co kumpul dana untuk kasi salur di badan-badan kebajikan.Memandangkan tu auction salah satu event terpenting syarikat jadi saya perlu pastikan yang saya hadir masa tu auction untuk ganti tempat Uncle Awing.
"It is at the end of this week.Do i need to come with you Miss Jessica?"
Jane tanya saya."Its okay,i'll go myself."
Saya senyum.Lepas bercakap sekejap sama Jane pasal tu auction terus saya keluar pigi lunch.Saya pilih makan di cafe syarikat saja sebab saya malas mau drive pigi makan di luar.
YOU ARE READING
Look at me
RandomJessica Mason seorang gadis yatim piatu yang hidup terseksa di bawah jagaan ibu saudaranya sejak kecil. Mencecah umur 17 tahun,Jessica telah dihalau oleh makcik dan sepupunya. Hidup Jessica berubah sekelip mata apabila seorang ahli perniagaan terken...