CHAPTER 13

1.7K 176 32
                                    

Entah yang ke berapa kali suda saya tukar-tukar posisi tidur.Asal saya tutup mata saja terus pandai terulang tayang tu ciuman si Eddie tadi.Dia adalah lelaki terakhir yang saya mau kena sentuh tapi apa yang jadi tadi memang terbalik suda dari yang saya mau!

Tipu lah saya cakap kalau tadi masa dia kiss saya inda rasa apa-apa.Buat seketika saya lupa apa yang dia pernah buat sama saya.

Bila saya fikir balik terus saya rasa marah sama diri saya sendiri.Saya tida sepatutnya kasi biar saja hati saya jadi lemah dan mulai kasi maaf dia.

No!I can't allow myself to forgive him that easy!
Dia patut rasa macam mana saya struggle mau pulih sebelum ni dan dia patut rasa sakit yang saya rasa untuk sampai di mana saya sekarang ni.

***********************************

The next day..

Kringgg..Kringgg..handphone saya berbunyi.
Cepat-cepat saya pigi ambil handphone saya dan sambut tu call.

📞Hello sweetheart.How are you?

📞Hi Eth,i'm good tapi sakit kepala sikit sebab kogutan..hahahaha

📞Hahaha..tau suda tida tahan minum banyak masi juga berabis.By the way,tekaan kau memang betul.Tu gosip pasal kau memang kerja si Diana Jim.So whats next?kau mau diam saja?

📞I knew it!tida mungkin saya akan kasi biar saja dia after the mess i've been through.Release the tape Eth.Dia mau jadi famous kan so let us help her a bit.

📞Are you sure?.Then,i'll ask Blaire to take care of it.

📞Crystal!Thank you Eth.Saya tida tau macam mana mau buat semua ni tanpa kau.

📞It's okay sweetheart.This is what friend do,right?Take care yourself Jess.

Saya end call sama si Ethen lepastu saya masuk pigi gallery tab saya.Saya kasi play tu sex tape si Didi.Tersenggih saja saya  kasi pause tu video.

Kalau kau ada sesuatu untuk kasi jatuh saya,
jangan terkejut kalau saya boleh buat sesuatu juga untuk kasi jatuh kau Didi.Benda yang saya akan release ni lagi worst dari apa yang kau buat sama saya.Bersiap sedia lah kau handle sex scandal kau sama tu editor magazine!

***********************

Lepas saya mandi terus saya bersiap mau pigi breakfast di luar.Round-neck sweater merah dan skinny jean saja saya guna.

Sepanjang drive saya sibuk fikir mau makan apa.Last-last saya berhenti di satu coffee house yang baru kena buka di hujung corner bangunan.
Banyak urang pigi tu cafe so i thought mesti makanan diurang sedap-sedap.Sampai di luar bah kena letak meja sama kerusi.

Sampai di luar bah kena letak meja sama kerusi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Tinggg...tu lonceng pintu terus berbunyi masa saya tolak buka tu pintu kaca.Punya wangi tu kedai,aroma dia buat saya lapar terus ni.Tapi panjang oh barisan.Punya lama lagi mau tunggu.

Look at meWhere stories live. Discover now