Снячний день , останній день шкільного тижня . Тут наша копашка ( Укроп або Сало - Україна , Сіроп або Топорік - Канада , Бєлка або Бульба - Білорусь , Сашка - С.Ш.А. , да да в моїй історії Сашка Муріка і Пендос . ) вони гуляли не довго а потім розішлися по домам . Америка і Канада живуть разом і так само живуть Україна з Росією .
Від лиця Канади"Цей шрифт буде означати думки ."
Думки Канади : белінннн Укроп така красіва. Так стоп Канада зберись ти не міг влюбитися в Укрїну. Але вона така мілашка. Її очі її білосніжні очі так гіпнотизують а рожеві пухлі губи так і притягують щоб їх поцілували .
І тут біля моїх очей промахнула рука брата .
А-Америка
У-Україна
К-Канада
Б-Білорусь
С.-СССР
Р-РашаА- ти мене взагалі слухаєш ????!!!!
К- А? Да да продовжуй дуже цікаво . А- ем brother? ..... З тобою все нормально ?? Це перший раз коли тобі цікаві мії досгнення.
К- о ми вже прийшли !!!
А- Оооооооо я знаю на Укропа запав !!!!!?
К-та no ти що ?? (Дрожащим голосом сказав Канада)
А-точно запав !!
К-допустім yes
Тим часом В Укропа ~~~
Б-егееееей Україно з тобою все норм ?????
У-А? Да ( думає про Канаду )
Б - оооооооо моя сестричка запала !!!!(зробила шипесську усмішку)
У- н..ні ти що ?? О ми уже прийшли !!
Б- невідляпуйся ти жеш любиш ( шепоче)Канадууу~~~~~
У-нуууу так. ( покрасніла і закрила лице руками )
Б- я так і знала .Продовження буде ~~~~~ А іда продовжувати цей фф ????😅😅😅
ВИ ЧИТАЄТЕ
З кращих друзів в пару. Can/Ukr [Закінчений ]
Fanficфф на українській мові і спойлерів не буде !!! а і цей фф з шипом Can/Ukr