Канада і Україна прийшли додому.
У - Я приготовлю БОРЩ😊😇!!!!
К - Еммммм а що таке БОРЩ ?
А - Да а що це таке ?
Прийшов Америка.
Р - Це їжа богів як шавуха і пілімєні.
А - а ааааа то давай.
К - Ага.
У - ок я пішла )))))
Україна пішла готовити БОРЩ!!!!
Україна ПРИГОТОВИЛА БОРЩ ))))
У - Бігом ЖРАЦ !!!!>:3
Канада Америка Росія - біжимо !!
Всі прибігли і пішли ЖРАЦ.
К - Ммммм як вкусно тепер кожен обіт будеш готувати БОРЩ.
А - Да вкусно. Це ріл їжа богів.
Р - Ага а я ж казав))))))
*прийшло повідомлення на телефон України *
Україна подивилася повідомлення.
К - від кого повідомлення ?
У - від Казаха (
Переписка₩₩¥₩
Каз
Давай поговоримо ?!
Укр
Добре. Де?
Каз
На вулиці ************
Укр
А в скільки годин ?
Каз
Бісиш ! В 20:00! САМА !!!!
Укр
Окей пака)
Каз
Пака це твоя остання прогулянка ))))))>:)
Укр
....
Кінець переписки
К - Ну що там ?
У - Нічого я просто з ним поговорю.
К - я з тобою.
У - Пробач но ні бо Казахстан сказав що я була сама.
К - окей.
19: 30
Україна збирається.
К - Давайте прослідкуємо щоб нічого не сталося бо в мене погане перечуття?
А - ну добре.
Р - Окей я для своєї сестрички готовий на все !
А - А для мене ?(
Р - я готовий за тебе віддати своє життя !
А - оооо я тебе люблю!!
Р - я теж
К - ну лан я переслав собі кординати де вони мають зустрітися коли Укр милася.
А і Р - ок.
К - в безп'яти 8 будемо там.
А - добре. .
Р - Ага.
19:50
Укю- так я на місці. Ой що це ....... Це ..... ПОКИНУТИЙ МОРГ !??!?!?
Так Україна ти смілива піди і поговори з ним. Фууууух. Потрібно заспокоїтися. Все я можу йти.Україна зайшла в морг і побачила Кпзаха який сидить на кріслі і п'є чайОК. Навпроти нього було теж крісло але , але воно було надзвичайно підозріле.
Каз - Україно сідай.
Сказав чурез зуби Казахстан.
У - Добре. То про що ти хотів поговорити ?
Україна сіла і її руки і ноги сціпило крісло в кайдани.
Каз - Про оце. Що ти маленька шлюшка захотіла переспати з моїм коханим. Ха. ні! Цього ніколи не буде а якщо ти вже вагітна від Канадочки то давай зробимо так щоб цієї малявки не було на цьому світі а і тебе теж. І тоді Канада буде моїм!!!!!! Муахахахахах!!!!! Ну щож почнаєм.
Казахстан достає з кейса який був біля його крісла ножик і приближеється Україна не могла даже поворохнутися не те що заговорити і навіть піщати вона була в великому шоці що її рідний брат може таке поступити з нею.
Каз - Знаєш Україно я люблю Канаду з першого погляду а ти. Ти ! ТИ! ТИ ЗАБРАЛА МОЄ ЩАСТЯ !!!!
І Казахстан ножом зробив глубоку рану на щоці.
Каз - це за тещо ти ранила мене. Розбила мені серце.Другій раз Казахстан втикнув ножом їй в печінку.
У - з ... За що ?
Заплаканим від болі і тремтящим від стаху голосом сказала Україна.Каз - За все хороше ! Це була твоя остання прогулянка я ж казав)))
І тут прибігли Канада Америка і Росія.
К - Укр... Україна ! УКРАЇНОЧКА БУДЬ ЛАСКА ПРОСНИСЯ МОЛЮ !!!!!!!!!
Сказав Канада підбігши до України і розрубавши кайдани своїм ТОПОРІКОМ.
К - Казахстан !? ЩО ТИ З НЕЮ ЗРОБИВ !??!
Каз - Я зробив так щоб ми були розом~~~~~~ бо та Україна єбуча завжди нам мішала !
К - Я ТЕБЕ ВБ'Ю ТИ СКОТИНА ( не будемо заважати емоціям виходити тут буде БАГАТО мата )
ТИ СУКІН СИН Я ТУБЕ ВБ'Ю ЯК ТИ МІГ БЛЯТЬ ВОНА БУЛА ВАГІТНА БЕЗ ДУШНА ТИ ТВАРЬ!!!!!!!! Аме дзвони поліції і швидкій допомозі поки ще не пізно !!!!! А я його візьму буду тримати.
Канада взяв Казахстана руки за спиною і жуть вони всі разом Швидку Допомогу.
Каз - Я ж тебе полюбив з першого погляду а ти !
К - А я тебе ні! Я люблю тільки УКРАЇНУ АЛЕ ЯК ЩО ТИ ЇЇ ЩЕ РАЗ ХОТЬ ПАЛЬЦЕМ ДОТРОГНЕШСЯ ТО ТИ ВВАЖАЙ СЕБЕ ТРУПОМ !!!!! ПОНЯВ ?????!!!!!!!
Каз - Д ....да .
К - от і добре !
Через 1 хв приїхала Швика Допомога і Поліція. Україну відвезли в лікарню а Казаха посадили на 30 років ( я сама хз на скільки років посаджують за вбивство але хай буде так )
В Лікарні
К - доктор що з нею ?
( Д - Доктор )
Д - погано я думаю що на 80 % вона і дитина не виживе.
К - й ... Як?______________________________________
681 слово. Оце змогла придумати моя фантазія ))))) Свім пака ЛЮБАЮ ВАС!!!!
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
❤❤😍❤❤😍❤❤❤😍❤😍❤😍❤❤😍❤😍❤😍❤😍❤😍😍❤😍❤❤😍❤😍❤❤😍❤❤😍😍❤😍❤❤😍❤😍❤❤❤❤❤😍😍❤😍❤❤😍❤😍❤❤❤❤❤😍😍❤😍❤❤😍❤❤😍❤❤❤😍❤😍❤😍❤❤😍❤❤❤😍❤😍❤❤😍❤😍❤❤😍😍😍❤❤😍❤❤❤😍😍😍❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
ВИ ЧИТАЄТЕ
З кращих друзів в пару. Can/Ukr [Закінчений ]
Fanficфф на українській мові і спойлерів не буде !!! а і цей фф з шипом Can/Ukr