😗Ранок😙
Україні стало погано і вона бігом побігла до свого навого " білого друга". Поблювала поблювала. Через деякій час.
У - хмммммм ......... Як мені тебе газвати ???????????? О! Гоша! Хммммм і чім же я так отравилася ? А може це через вчорашнє? Та нє Канада був обережний. А може...? Та ні викінь цю дурню зі своєї голови !
Проснувся Канада ( К- праснісь і пой!
У - заткніст і спі.
Автор шипер -😂😂😂😂😂😂)
К - що тут відбувається ? Чому я Голий ?
Канада пішов в ванну щоб прийняти водні процедури і побачив таку картину : Укроп в полотенці сидить біла Гоши ( туалета) і блює.
К - Україно щ тобою все добре ?
У - нуууу в принципі норм . К-Кан т-ти б к-каще в-вдівся би /////////////////.
Канада подививсі і СПРАВДІ ВІН СТОЯВ ГОЛИЙ БІЛЯ УКРОПА ЯКІЙ СТОЯВ НА ЧЕТВЕРЕНЬКАХ І БЛЮВАВ В ГОШУУУУУ!!!!!!!!!!
Канада зразу же припам'ятав вчорашній вечір.
К - а що? ти вчора все прбачила і спробувала ~
Пошло посміхнувшись сказав Сіроп.
У - перестань //////////////////////////////////////
Україна від рум'яньцю була схожа на СССР тільки зосталося добавити серп молоток і зірку з шапкою - ушанкою.
К - ладно перейдем до важливого.
Сказав Канада насягнув на таз полотенце.
У - потрібно купити тест на вагітність.
Сказав Укроп встаючи з коврика на підлозі і попрощавшись з Гошою.
У - Кан у мене є один важливе запитання.
Сказала засмучено Салоїдка.
К - Яке?
У - А як що я вагітна ти мене покинеш , перелюбиш ?
К - Ти що дурненька я тебе люблю і не покину і даже не сумнівайся що я тебе перелюблю) Я буду тільки радий що у мене буде дитинка від тебе)))))
Сказав Топорік і прижав Україну до себе.
У - Ооооооо як це мило. Я тебе теж люблю)
У - ну що ж я піду передіватися і іти за тес...
Канада перебив Україну ніжним поцілунком. Відірвавшись від поцілунку Укроп сказала :
У - Ти мене перебив ..... (Надула губки Українка )
К - ну не обіжайся.
У - Добре. Ну так я піду ?
К - Звісно але я з тобою.
У - Кан я жеш доросла. Я можу сама сходити.
К - Так нооо..... Таку красуню як ти можуть вкрасти і я цоьго не допущу.
У - ну добре. Ідемо? О і заодно купимо продуктів бо в холодильнику нічого не осталося.
К - Добре. А доречі з кількох годин ти тут ?
У - З 6-7 напевно.
К - Ого а вже як 8 годин ранку. Ти покіщо іди полежи а я схожу в Аптеку за тестом і в магазин за продуктами.
У - Ну добре.
Канада вдягнувся і пошов. Україна теж одягнулася тільки в піжаму кінгурумі в вигляді акули і побігла на всякий слуЧАЙ до Гоши.
Через 5 хвилин .
А - мфффф пасні і пой !!! * потягнувся *
Р - Заткнісь і СПІ !!!!!!!!!!
А - Рааааааааш ну чого ти так.
Р - Америка просто я хочу спати.
А - Ну ладно я іду провірю голубків)))))))).
Р - Ага окей
Америка прийшов до України в спальну але там нікого не було пізніше він заглянув у ванну і зайшо на кінець Укропа.
А - що ти тут робиш ?
У - Мені стало погоно і я притопала до Гошиииии ))))))))))
А - А хто такій Гошаааааа ?
Запитав Американець.
Україна похлопала легенько по туалеті ручкою.
А - Ааааааа.
У - Беееееееее.
А - Укроп а де Сіроп ?
Невспівши договорити Україна блюванула в Гошу ((((((( Гоші не пощастило в цій жизні ((((((((()
А - Оууу .......
І тут прийшов Кан з продуктами ф тестом.
К - Україно все нормально !!??
Прилетів Канада в туалет.
А - Ну я так не думаю братику не демаю ......
Канада протянув руку з тестом і Салолюбка взяла тест і попросила всіх вийти і почала робити дослід ііііііі ...........______________________________________
566 слів. Сорі що мене небуло так давго бо навчання і відсутність натхненяяяя ..... Ну я думаю що вам сподобалася ця глава і пака!!!!!)))))))))))))))))😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😙😙😙😙😙❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤всіх любаю ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘.
ВИ ЧИТАЄТЕ
З кращих друзів в пару. Can/Ukr [Закінчений ]
Fanfictionфф на українській мові і спойлерів не буде !!! а і цей фф з шипом Can/Ukr