Мнаааааааааааааа.......................
Я давно неписаоа глави до фф але я можу об'яснитися. В мене небуло пориви писати і щось нове придумувати такшо вот вам КІНЕЦЬ )))))))))(P.S. мені просто було лєнь писати цей фф дальше я даже хотіла його заморозити або покинути , але АЛЕ я придумала цю главу так що насолоджуйтесь~~~~~~~~______________________________________
РанОК Укр просипається сьогодні мало бути засідання країн по обгаворювання вступлення України в ЄС. 6:00
У- ааагггррррррр боже чого так раааннннооооооооо. Посплю.
Вона виключила будильник. 11:00
У-оооооо ранок. Я виспалась тепер мона вставати.
Укроп почала дивитися де Кан. ВіночОК його не нашла.
У-еееххххх напевне пішов на збори. А! Доречі скільки зараз годин.
Вона поглянула на годинник. 11:15. А на збори 11:30.
У- блііін я запізнююся !!!!!!!!!!!!!
Україна побігла вдіватися. Навіть не поснідавши побігла в приміщення ООН.
В канінеті зборів. 11:35.
У- Добрий ранок. Пробачте за запізнення.
Запехавшися промовила на одному диханні Україна.
Німеччина - о Україно а ми тебе чекали. Прохоть.
У- Дякую.
Україна сіла на своє місце біля Канади.
У - привіт ) чого ти мене не розбудив ?:'(
К - томущо я нехотів до тебе приторкатися і мати з тобою діло.
Сказав Кан із пофігізмом на лиці.
У - щ-що?
К - ти мені бритка і усе попрошу більше до мене не говорити.
Україна відпросилася в туалет. В кабінці почала плакати. Туш потікла. Очі червоні від сліз. І тут на думку Головній Героїні прийшов СУЄЦИД.
"А чом би й ні. Нічого вже жертвувати. " Із цими думками пішла на дах цієї споруди. На даху.
Україна взяла рівольєр з кишені і націлила в вісок(да да Укроп завжди носить з собою рівольєр мало що )
І звук пострілу. І мертве тіло України падає з даха ООН. Її останні слова були " Канадо я люблю тебе !"І тут двін будильника. Україна просипається не від будильника а після перщіня в горлі. Бігом полетів да ванної кімнати вона почала кашляти квітами. Соняшниками. Так. Хана-хакі. А чому ? Все просто. Україна любить Канаду. А він в той час зустрічається з Казахстаном. От так.
______________________________________277 слів. Мндааааа кінець сумний.
Я думаю вам сподобалося. Пакеда. Напевно скоро буде якась нова глава )))))))))❤❤❤
ВИ ЧИТАЄТЕ
З кращих друзів в пару. Can/Ukr [Закінчений ]
Fiksi Penggemarфф на українській мові і спойлерів не буде !!! а і цей фф з шипом Can/Ukr