Італія?

291 10 10
                                    

Шли Укроп і Сіроп по парку в бачать вони ........................ ІТАЛІЮ ?!

( Опис Італії - добрий , але за коханогї для нього країни порве на шматка

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

( Опис Італії - добрий , але за коханогї для нього країни порве на шматка. Любить піцу кафешки та Укропа ( Укропа - попа. Пробачте не видержала 😂🙏) а і ще це лд Укр. Він її любить як дівчину а вона його як кращого друга )
( Італія - І )
У - дивись чи це не Іта іде ?
К - напевно.
У - Іта?!
Крикнула Україна.
І - м?
Україна кинулася на кращого друга.
У - ІТАААААА!!!!!
І - Укропчиииииииик !!!!!!!!!!!
У - Привіт. Скільки років скілюки зим ! Я так по тобі сумувала. Де ти стільки часу пропадав ?
І - Ох Укр Привіт я теж сумував. Мене так довго не було бо їхав у відрядження на розкопки ( І да Італія археолог розкопує всякі стукі. Я в цьому не розбирабся 😶😐😕)
У - ох..... Зрозуміло.
І - Укроп а це хто ?
Запитав Італія В України дивлячись на Канаду який в той час дивився на це і навіть сильно ревнував але не подавав вигляду.
У - Ааааааааа це Канада))))))
І - що це Канада я знаю але що ВІН  тут  з ТОБОЮ робить ?
Відмітив слова " ВІН " і "ТОБОЮ" сказав італієць.
У - Канада він мій хлопець і........ І...........................
І - Що " І.......і....." він тобі щось робив ?
У - Ні все добре.
К - так вона вагітна від мене >:)
І - Україно це правда?!
У - Так)!
І - Як ти міг їй всього лише 15 а ти ..... А ти ..... А ти ПІДОФІЛ ГРЬОБАНИЙ!!!!!!!!!!!!!
Італія розвернувся і пішов далі.
У - Що це зним ?
К - Сам не знаю.
Думки Канади : ВІН  ЯВНО РЕВНУЄ МЕНЕ ДО МОЄЇ УКРАЇНОЧКИ ))))))))))))!!!!!>:)
У - Ідемо додому ?)
К - Так ідемо )
















































______________________________________
255 слів. Сорі що мене так довго не було бо в мене не було вдохновення і я до цього часу я його набиралася ))))))
А і писати нові фф : Чорна роза і червоний мак; Я в кх ; Шпала і півторайка.
Чорна роза і червоний мак тут шип Рейх/Україна. Я в кх там буде багато шипів ))))))) і тут інтріга. Які шипи ???? І да я захворіла думаю глави виходити частіше ))))))
Думаю вам сподобалася ця глава. Бай всіх люблю !!!:-) :-) :-) :-) :-} :-} :-} :-} ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

З кращих друзів в пару. Can/Ukr [Закінчений ]Where stories live. Discover now