🎀4

18 4 1
                                    

Next Day
Jinna POV

Waktu aku sarapan pagi, sekali lagi omma mengingatkan aku bahawa Wooseok oppa akan ambil aku dari sekolah. Sekali lagi aku tanya pada omma tentang Jinhyuk oppa. Omma cakap esok baru Jinhyuk oppa pulang so aku happy sangat seperti biasa rindu nak main dengan si budak comel yang bernama Lee Jinwoo tu.

Nak tunggu Jinwoo satu school dengan aku?Hrmm oppa bagitahu tahun depan Jinwoo dah naik Form one so nanti dapat lah aku  buli budak tu. Tahun ni budak tu kena hadap exam UPSR. Tapi dia dah habis exam. Aku? Belum lagi cikgu kata minggu depan so minggu ni aku kena lah rajin-rajin buat nota dan ulangkaji balik apa yang dah cikgu ajar. Aku mesti dapatkan markah yang tinggi kalau tak, tak pasal pasal kena dengar Jinhyuk oppa membebel. Aku tak nak kena lagi sekali. Ya sebelum ini aku dah pernah Jinhyuk oppa membebel. Kalau dia dah Start membebel entah bila nak berhenti. Omma pun tak macam tu. Entah lah anak siapa lah agaknya tu? 😂

End POV

Lovelyz high School
In the class

"Annyeong Jinna" Sapa seseorang. Yang lain tak bukan Park Bora.

"Nae"

"Jinna kau dah Start ulangkaji ke? Yelah minggu depan kan dah Start exam. Kau mesti tak nak dengar oppa kau membebel kan? " Soal Bora. Sibuk pula dia. Dia tu macam lah rajin sangat. Orang suruh buka buku pun dah mula bagi macam-macam alasan. Mengantuk lah penat lah macam-macam lah.

"Belum. Aku ingat nak Start ulangkaji hari ini dan pasal oppa aku tu dah semestinya. Kau tu rajin² lah sikit ulangkaji" Nasihat Jinna.

"Entah lah kau ni. Petang nanti aku dan Hansol nk Start ulangkaji kau mesti join Park Bora. Kau jangan nak bagi macam-macam alasan. Kalau tak aku cium kau" Marah Seungkwan dia mula mengarut lah tu.

Bora tersentak mendengar perkataan 'cium'. Lalu cepat² dia menutup mulut nya takut kena cium. Seungkwan dah mula ketawa melihat reaksi Bora.

"Korang berdua tak payah nak buat drama romantik kat sini. Kang tak pasal² kasut ni melekat kat muka korang" Marah Jinna.

Bersambung...
Sorry kalau membosankan. Hope korang Enjoy. K bye 😘

Nightmare ✅Where stories live. Discover now