Tohle je speciál k 1000 přečtení jsem tak ráda že jsme to zvládli!!! A ještě 100 ⭐ překvapili ste mě tak moc!!!!!Tahle část má v sobě pár sprostých slov. Tuhle část pro vás udělám dost dlouhou jestli myslíte že je dlouhá. Užijte si čtení tak zase na konci.
Xena běžela před Agentama S.H.I.E.L.D.u aby jí ne zatkli, běžela pořád dál v rychlosti 69 km/h (závodní kůň) svoje schopnosti teď musela využít aby jí ne dohonili, Xena rychle vběhla na silnici a agenti si nasedli do aut.
Xena furt Běží, už jí dohonili, před jeli jí a zablokovali ale Xena jen přez skočila auto a pak jen chytla motorkáře a vzala mu motorku a rychle jela pryč. Chcete vědět proč utíká? Nick Fury zjistil že Xena zabila přez 1000 lidí kteří nebyly z Hydry ale byly to například policisté, normální lidi, FBI a další podobné. Ale Nick neví že se Xena neovládala ale ovládala jí Hydra a démon dohromady, černé oči to ukázali.
Xena z mostu skočila s motorkou dolů na další silnici kde za ní jeli další Agenti S.H.I.E.L.D.u, Xena se blížila k řece aby jí nedohonili takhle tak rychle Xena sesedla z motorky a odhodila jí ze silnice a běžela k vodě. Už byla u okraje souše aby tam skočila ale jeden z agentů jí střelil do ramene „Stujte Starková!” „Polibte si debilové” s tímhle skočila do vody a nechala se unášet proudem.
Do půl hodiny se Xena rozhodla potopit a plavat aby jí nikdo neviděl a taky že neviděl po 3 hodinách se Xena rozhodla jít na souš byla v Mexiku u města Cacún kde se proměnila rychle na dívku:
Držela se za rameno že ta voda jí nepomohla s regenerací či naopak nechtělo se jí to regenerovat šla do nemocnice kde jí to zavázali a poslali jí pryč. Nemohla se vrátit k Avengers jinak by jí šla do jednoho hotelu kde ukázala průkaz (takový jaký má Doktor Who) kde bylo napsáno: Benedika Star dala nějaké peníze a šla do pokoje.
V pokoji byla až do druhého dne a radši někam nechodila proto že viděla na ulici agenty který jí hledají večer vyrazila do ulic kde se snažila vyhnout agentům ale moc se jí to nedařilo omylem i do jednoho narazila a skoro po něm vyjela že má dávat pozor, ale neudělala to jak zjistila že to je agent. Tak byla zticha „Dávejte pozor slečno” „Omlouvám se, nechtěla jsem.” odešel a Xena tam zůstala sama „Naser si Fury, nikdy mě nechytnete když budu na jiné planetě tak mě jen tak nedostanete na zem” a teleportovala se na loď Strážců.
Omylem zakopla a spadla na zem „Kurva au” „Kdo tam je!?” zvedla se „Kdo asi ty debile” pak přišli Strážci a viděli Xenu ale ne pravou ale proměněnou v někoho jiného „Kdo ste že si dovolujete!?” křikl Star-Lord „Xena idiote” „Nejsi Xena ani tak nevipadáš” Xena se proměnila v sebe „Jsem do háje” „Ou sorry Xeno, neznám tvoje proměny, nechtěla bys mi je říct?” „Nasersi Quile” podívala jsem se na Rocketa který zadržoval smích „Jestli něco pro mě máte tak mi to řekňete ale nevracím se teď na Midgard. ” odmlčela se a čekala na odpověď „No.... Mám jednu prozbu.... Víš jak je ten nový Asgard....” „Jo vím ale co chceš na novém Asgardu? A nemyslíš ten na Midgardu viď?” „Ne nemislím na ten na emm na Midgurdu ale jiný” „Tak jo vím. Co potřebuješ?”
ČTEŠ
Drabble Výzva
RandomTady jsem s Drabble výzvou! 17:34/ Čt. 7. Lis./ #1 - irondad 21:25/ Po. 18. Lis./ 1K přečtení