Tohle je mini speciál k 400 přečtení!!!! Jedu si v tramvaji s blbou náladou a pak se dívám na shlénutí knížek a teď tam uvidím Drabble Výzva 402 přečtení!!
Ty kráso!!! Já vám tak děkuju!!!!!!!!!!
Midgarďané a kamarádi mám vás moc ráda!!!!!! A teď knížka:Bucky a Xena dostali společnou misi a to se dostat do hradu (kde straší) a ohlídat to tam týden aby tam zjistili víc o tom Hradě. Pro Xenu je to v pohodě ta hlídala v FNAF pizzerii tak tohle zvládne levou zadní.
Xena si vzala tašku kam si hodila deku, polštář kdyby jeden z nich byl ospalej, Notebook, Sluchátka, Sešit penál a svůj mobil a oblek s tím vyrazila do obýváku kde čekala na Buckyho který měl v ruce dvě baterky a tašku s jídlem „Tak vyrážíme?” Peter Xenu zastavil tím že jí pavučinou přilepil nohy k podlaze „Co blbneš!? ”
„Ségra víš to že ten hrad kam jdete je strašidelný a že tam skoro nikdo nespal? ” „Idiote.... My jdeme a ty pozdravuj ostatní” Xena vytáhla drápy na nohách a tím roztrhla pavučiny.
Odešli.
Přijeli na hrad Svojanov (kdo zná napište do komentů) tak tam byly představeni s hradem a informováni o obraze Stařenky která prý měla otevřené oči ale teď je má zavřené. A o tom že v dětském pokoji zemřemřelo dítě.
„Hele Xeno jakou chceš mít směnu? ”
„Hele tak to teda ne, máme vždy společnou a né rozdělené! ”
Už bylo 9 hodin a Hrad se zavíral pro hosty.Xena si sedla do tureckého sedu a pracovala na počítači ne dívala se po Buckym tak měl šanci jí vyděsit.
Xena se dívala na obrazovku a Bucky?
Ten šel pomalu za ní a pak jí silně hodil ruce na ramena Xena se lekla až tak že vstala a vytáhla drápy aby když tak dotyčného podřezala ale jak viděla že je to Bucky tak si oddychla.Zatáhla drápy a sedla si „Ty debile vyděsil si mě že sem skoro dostala infarkt” „Promiň Xeni, nemáš se dívat do počítače ale na mě” „Naser si, myslíš si že nepíšu co se teď děje a jaké mám pocity?? Vole ty víš že já jsem na tohle dost háklivá!!” Bucky si k ní klekl a jak chtěla zase křičet tak jí dal pusu.
Odtáhl se od Xeny která byla vyděšená
„Co je Xeni? ” „Emmm tohle ani jeden z nás neřekne ostatním jo.. ” Bucky kívl a Xena vztala a vzala si baterku „Poď půjdeme se podívat co se stalo v jiných místnostech než téhle a zajímal by mě ten obraz. ” „jo půjdem se podívat po pokojích a na ten obraz by jsem se podíval jako na první”Xena šla vedle Buckyho s baterkou a zastavovali se v místnostech v první byly rosházený příbory, v druhé hořela svíčka a pak u obrazu se Xena zdržela koukala se na obraz Stařenky se zavřenýma očima ale jak Xena mrkla a otevřela oči tak Stařenka otevřela oči. Xena se vyděsila a odstoupila od obrazu při tom narazila do Buckyho „Co je Xeno?? ” „Ta ta ta ta Stařenka otevřela oči! ” „Co? Ukaž? ” Xena přitáhla Buckyho k obrazu který měl otevřený oči „Ok vratíme se do toho děckého pokoje a pak se sem vrátíme. ”
Tak co líbí se vám další část?
526 slov! A to jen pro vás!!
Tahle ta část bude mít pokračování.
ČTEŠ
Drabble Výzva
De TodoTady jsem s Drabble výzvou! 17:34/ Čt. 7. Lis./ #1 - irondad 21:25/ Po. 18. Lis./ 1K přečtení