Xena do sebe kopla zbytek whiskey v baru a podívala se okolo sebe, mise jí u dost vyèerpala a to e je sama je hrozné, zaplatila. Vstala a chtìla odejít ale vchod jí zablokoval jeden z tìch oralù, ale tenhle nebyl moc opilí byl poøád víc v pohodì ne Xena která se malièko u houpala. ,,Uhnìte." øekla Xena jetì klidnì a chtìla projít ale on jí odstrèil od dveøí, to u si vimla tetování Hydry -Ale notak, já se nechci teï rvát. Ale kdy si to on pøeje.- øekla si Xena v duchu zatøásla s hlavou aby se vzpamatovala a soustøedila tak u u dveøí bylo víc muù a ona se zarazila ,,Si ze mì dìláte prdel ne?" optala se a podívala se okolo sebe vichni stáli a bylo poznat e je jediná ze S.H.I.E.L.D.u mezi Hydrou ,,Realy? Teï vám nic nedìlám jen sem chtìla v klidu odejít. Nezabiju vás kdy mì pustíte." øekla klidnì, no Tonyho aplikace bude za chvíli ílenì otravovat a S.H.I.E.L.D. bude mít pìknou podívanou kdy budou sledovat kamery v hospodì, kdy jim to Xena øekla bylo jim to jedno a zaèali útoèit. Xena uhýbala ne aby útoèila, to se dostala do sevøení obra a ona se na nìj podívala ,,Ale notak, dobrá jak myslí." øekla a rychla a silnì nohou ho trefila do mezi ten se skácel a ona ho sejmula jedním kopnutím do hlavy a u zaèla krásná rvaèka. Tohle trvalo do té doby ne tam vichni z Hydry leeli na zemi a byly v bolestech a nebo byly u mrtvý, celá hospoda byla znièená a Xena vytáhla penìenku ,,Tady máte nìco k úhradì kod, taky se bude hodit kdy si vezmete jejich penìenky a vezmete si prachy. Nashledanou." øekla a odela to u pøed ní stálo auto který bylo posláno Tonym, ona nasedla a usmála se ,,Ahoj Happy jaký si mìl den?" ,,Ahoj Xeno, jo celkem dobrej ale co si tam provádìla e si od krve a navíc má pìknì potrhané obleèení." ,,Tak zkus hádat, já mám dneska smùlu obrovskou jako kdyby si na mì zasedl Odin a ostatní." øekla Xena otrávenì ,,Porvala ses hezky, e by Hydra?" optal se Happy ,,Ano hydra, u dneska sem s nimi bojovala aby nezbourali obytný barák kde mìli nìkoho koho potøebovali zabít." ,,Kolik toho v sobì má?" optal se Happy mile ,,Mám v sobì tøi sklenièky whiskey." øekla a zavøela oèi. Jak byly u domu tak vela dovnitø a Tony se na ní podíval ,,Vypadá hroznì, dej si aspoò den pauzu." øekl jí ,,To øekni tomu kreténovi." øekla a zmizela v koupelnì zaila si rány a vlezla do horké vany.
Vylezla po hodinì a pùl a schovala se do svého pokoje, tam se hned pøipravila na spánek po té dobì. V klidu spala do té doby ne dostala facku a vidìla e je nìkde jinde ,,Hele budíèek." øekl mu a dal jí dalí facku -Take to e mì odvezl Happy byl sen, super.- strèili do ní a ona se zaèala houpat ,,Mám zkurvenou kocovinu take prosím jestli nechce abych se tu pozvracela tak to nedìlej." upozornila ho Xena a jemu to bylo jedno ,,Take kde je ta kniha." ,,O ádné nevím." øekla Xena a sledovala ho, aspoò e mìla ten èip v krku aby jí nali. ,,Ale ví, tu knihu která byla v staré latinì." ,,Ahá tuhle, no pìkné ètení. Stejnì by ste tomu rozumìli hovno tak co?" dostala zase facku ,,Ale notak nejsem fackovací pytel." øekla a kousla ho do ruky ,,Hej!" vytrhl ruku a byl bez kùe ,,Díky za to hnusné maso, aspoò se malièko najím." opatrnì to snìdla a hned mìla zkaenej oblièej ,,Kurva ty si nemyje ruce?" ,,To ti mùe být jedno." øekl a zaèali z ní dolovat kde je ta kniha. Po asi tak pìti hodinách jí zachránili ,,Proè vám to trvalo tak dlouho do háje?" optala se Xena Kapitána ,,Tak promiò e sme se s nimi potøebovali vypoøádat." hodil tít a roztrhl se provaz na kterém vysela a padala Thorovi do náruèe ale nestihl jí chytit a ona spadla na tu tvrdou zem ,,Já mám tak zkurvenou smùlu!!" ,,Mluv slunì." øekl Steve a podíval se jinam. Odvezli jí na léèení do S.H.I.E.L.D.u a potom domù
---------------------------
Zdravím vás vechny, moc vám dìkuju za 4k pøeètení. A za 75 odbìratel, budu ráda kdy polete tohle pøátelùm a zkusíme dát 100 odbìratel. Kdy se budeme blíit ke stovce tak vydám novou kníku která by vás mohla zajímat, jetì nìco ke kníce kde se objevuje Sherlock a policistka Evelin tak kníka se bude vydávat jednou za mìsíc abych stíhala psát k tomu kapitoly. Budu fakt moc ráda kdy se rychle dostaneme na 100 odbìratel abych mohla poslat první kapitolu kníky, øíkám do pøedu e je to kníka o Criminal Minds (Mylenky Zloèince) take se budete moc tìit na to co se dìje v kadé kapitole, bude to vycházet nejspí stejnì jako Skerlock s Evelin.
ČTEŠ
Drabble Výzva
De TodoTady jsem s Drabble výzvou! 17:34/ Čt. 7. Lis./ #1 - irondad 21:25/ Po. 18. Lis./ 1K přečtení