Yine kendi kendime nazar değdirdim ama burdayım dkxnskxnkd
Bölüm aşşırı hoşuma gitti
shipper kalbim beni hep çok zor durumda bırakıyor
Öpücükler
X***
Evimin balkonunda üzerimde ince bir hırkayla oturmuş dışarıyı izliyordum. Elimde bugün bilmem kaçıncı sigaram vardı ve bitmeye yakındı. Son bir nefes çekip küllüğe bastırdım. Az sonra Aras gelecekti ve deyim yerindeyse ağzıma sıçacaktı, biliyordum. Benim için her zaman gerçek bir ağabey edasında davranıyordu. Yine aynı sorumluluğu üzerine alacak ve beni azarlayacaktı.
Gelen zil sesiyle irkildim. Hemen kafamı eğip sokağa şöyle bir göz gezdirdim. Aras'ın arabası park halindeydi ve ben mal gibi görmemiştim. Hızla yerimden kalkıp kapıyı açmaya gittim. Saçımı düzene sokmak adına daha da dağıtıp kapı kolunu aşağıya indirdim.
"Hoş geldin çiçeğim."
"Hoş bulmadım orospu çocuğu." Aras dakika bir gol bir başlayıp eliyle beni içeri ittirdi. Koluna sırnaşıp beni çekiştirmesine izin verdim.
"Bu ne lan, buz gibi olmuşsun?" Elini boynuma atıp ateşimi ölçerken gözlerimi devirdim.
"Senin sevgilin var, artık beni elleyemezsin." Gözlerimi kısarak söylediğim şeye sırıtıp koltuğa oturdu.
"Yalnız, sözlüm diye düzeltelim onu." Parmağını gözüme sokunca ikimiz de güldük.
Ayaklarımı altımda toplayıp yanına çöktüm. "Balkonda oturuyordum şimdiye kadar, ondan böyleyim. Yok bir şeyim yani."
"Salak mısın? Çabuk hastalandığını biliyorsun, inadına mı yapıyorsun amına koyayım?" Korumacı ağabey devredeydi.
"Bana bir şey olmaz, abicim. Sal."
"Beni sinirlendiriyorsun, Alper. Özellikle son 1 haftadır." Gözlerini bana dikip konuşunca daha fazla dayanamadım.
"Canım acıyor." Sesim boğazımdan titreyerek çıkınca yutkunup boğazımı yumuşatmaya çalıştım ama olacak gibi değildi. Ben de devam ettim. "Böyle mi oluyormuş? Yani beni bilirsin, her şeyi en uçta yaşarım. Ama bu benle alakalı bir şey değil galiba. Sanki kalbim böyle sökülecek gibi. Böyle olmaması gerekiyordu. Birine bir şey hissedince mutlu olunması gerekmez mi? Ben niye ölecek gibiyim?"
Gözlerim dolunca konuşmayı bıraktım. Biraz daha konuşursam ağlayacaktım. Ve Aras beni ağlarken görürse Murat'ı beter ederdi.
"Lan onca yıl, kimseye bir şey hissetmedin, gittin yine en zorunu seçtin. Gerçekten her şeyi en uçta yaşıyorsun." Deyip güldü. Ona bakıp ben de güldüm ama biraz daha güldükten sonra, böyle bayağı kahkaha falan atıyorken, hıçkırmaya başladım. Ellerimi hemen yüzüme kapattım ama geç kalmıştım.
Aras kollarını bana dolayınca tamamen gittim. Kollarında ağlamaya başladım.
"Öldüreceğim o orospu çocuğunu, bu sefer tek yumrukla kurtulamayacak."
Gözyaşlarımı durdurmaya çalıştıkça daha da çoğalıyordu sanki. "Aras, ne yapacağım ben? Ne bu? Aşk mı bu? Amına koyayım ben daha kimseden hoşlanmadım bile bu yaşıma kadar, nerden çıktı şimdi bu? Ne yapacağım ben?"
Aras saçlarımı karıştırırken derin bir nefes çekti içine. "Bilmiyorum kardeşim, inan ki bilmiyorum."
Orda, Aras'ın kollarında dakikalarca ağladım. Yüzümü silip burnumu çektim son kez. Aras kollarını çözüp yüzüme baktı. "Rahatladın mı biraz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aseksüel
Short StoryMurella: bir deneme yapalım Murella: bir kıpırtı olursa... Alpertunga: olursa? Murella: sevişiriz Alpertunga: tamam Murella: tamam **** Oğuz Aras Destanı'ndan Malper kod adlı çiftimizin hikayesi. BoyxBoy