Kusura bakmayın gecikti
Bir de
Ee
Malum bölümdür
Hikaye zaten yetişkin içerik olduğundan bundan sonra uyarı vermeyeceğimBir de yorum yaparsanız çok iyi olur canlarım 💖
***
Alkollüyken araba kullanmaktan nefret ettiğim için, kendimi zorla evden aldırtmıştım. Aras tam bir orospu olduğu için iki saat boyunca yalvartmış, kapının önündeyim, ehe, demişti. Oğuz önde oturduğundan yol boyu pabucumun dama atılmasıyla ilgili yaptığım esprilere ben ve Oğuz gülüşmüştük ama Aras siklememişti. Bardan içeri girip her zamanki yerimize geçtiğimizde, ki belirtmek istiyorum herkesin gözü kesinlikle benim üzerimdeydi, biralarımızı söyledik. Asla bira dışında bir şey içmezdim. İçemezdim.
"Murat da gelecek." Aras bana bakıp sinsice güldüğünde gözlerimi devirdim.
"Biliyorum."
"Nerden biliyorsun?" Şaşkınlıkla açılan gözleriyle Oğuz'a baktı. Birbirleriyle aptal aptal bakışmaya başladıklarında tekrar gözlerimi devirdim.
"Ben çağırdım çünkü, halletmeniz gereken bir mesele var da."
Söylediklerimle ikili aptal bakışmasına geri döndü. Biramdan büyük bir yudum alıp yüzümü buruşturmamdan hemen sonra Murat bitti dibimizde.
"Selam hanımlar."
"Vay be, en sevdiğim kankam gelmiş!" Yılışık yılışık konuşması yeterince kötü değilmiş gibi bir de göz kırpmıştı geri zekalı Aras. En sevdiğim kankam olayına hiç girmiyordum.
"Naber yenge?"
"Kardeşim şunu bir kavra, ben üstteyim lan!" Aras Oğuz'dan yediği dirseğe rağmen sözlerini ukala bir gülücükle tamamladı. Zeka seviyemiz ayakkabı numaramla eş değerdi.
"Alt üst ilişkisine göre mi alınıyor rütbeler?" Murat dünyanın en mantıklı sorusunu soruyormuş gibi kaşlarını çatıp ciddileştiğinde güldüm. Amına koyayım ortama bak.
"Rütbe ne amın evladı, Askerlik mi yapıyoruz?" Geldiğinden beri ilk defa konuşmamdan dolayı tek kaşını kaldırıp beni süzdü. Fazla süzmüş olduğunu bir ben farketmediğim için aptal ikili sırıtmaya başladı.
"Naber çiçeğim, özledin mi beni?"
"Peşimden ayrılmadığın için özlememe fırsat bırakmıyorsun."
Dudaklarını büzüp iyice dibime girdi. "Ama ne yapayım, ben seni çok özlüyorum!"
"İçkini iç."
Hevesle başını sallayıp Oğuz'un önünde duran shot bardaklarına uzandı. Üç tanesini hızla midesine indirip aptal aptal gülümsedi. Başımı sallayıp birama gömüldüm ben de. Aras ve Oğuz daldan dala atlayıp her konu hakkında fikirlerini beyan ediyorlardı.
İçkiler su gibi akıp giderken Aras'ın sarhoş olmasını bekliyordum, o orospunun gözü bizim üzerimizdeyken katiyen bir şey yapamazdık. İddia falan dinlemez, ölene kadar benimle dalga geçerdi. Gerçi sarhoş olması da çok olası değili. İt bünyesi vardı. İt.
"Sevgilim, dans edelim mi?" Oğuz alttan alttan bakarak Aras'a sorduğunda sırıttım. Asla hayır diyemezdi.
"Edelim güzelim." Oğuz'u elinden tutup piste sürüklerken arkalarından onları izliyordum. Dalmış olmalıyım ki bana yaklaşan köpek balığını farketmedim.
"Bunları neden çağırdın ki? Hani sevişecektik amına koyim?" 6 yaşında küçük bir çocuk gibi gözlerini kocaman açıp bana sitem ettiğinde kendimi biraz geri çektim. Çok fazla yaklaşıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aseksüel
Historia CortaMurella: bir deneme yapalım Murella: bir kıpırtı olursa... Alpertunga: olursa? Murella: sevişiriz Alpertunga: tamam Murella: tamam **** Oğuz Aras Destanı'ndan Malper kod adlı çiftimizin hikayesi. BoyxBoy