9.BÖLÜM

2 0 0
                                    

Eve geldiğimiz gibi hemen yatağa gittim ve yattım aslen tam yatmak denmezdi telefonumla uğraştım sonra uykum geldi gözlerimi sildim sağıma döndüm ve uyudum yarın cuma yıdı sonunda hafta sonu geldi ama bida haki hafta sonu için sevinmiycem çünkü Suzi Fransa 'ya gidiyo. Çok üzücü uyudum ve saat 9 da alarmım çaldı uyandım elimi yüzümü yikadim. Üstüme eşofmanımı giydim bugün beden vardı bugün Rosie babası ile beni almaya geliyordu sonra bib bib diye korna sesini duydum ve hemen ayakkabılarımı giydim ve hemen arabaya bindim sonra Elisa yı aldık ve gittik. Okulda Oscar ve Jones ı göremedik sonra mesaj attık biz kantindeyiz dedi gelin dedim beden hocası gelicek dedim ve koşa koşa geldiler biraz egzersiz yaptık ve hoca serbest bıraktı. çardağımıza gittik .Sonra dedim ki hafta sonu bi planınız varmı diye Jones var Oscar yok ama amcamlara gidebiliriz Elisa yok ama ben size gelebilirim dedi Rosie benim var malesef kuzenlerim bize gelcek dedi o zaman bende onlara lütfen 2 hafta sonra bi planınız yoktur dedim okul çıkışı Elisa ve Rosie ile birlikte kuaför e gittik Elisa saçlarının kırıklarını aldırcaktı. Elisa çok tatlı olmuştu saçları ona yakışmıştı . Sonra ben eve gittim anneme anne hafta sonu geldi çok mutluyum dedim. Hemen televizyodaki bi kanalı açtım ve film izledim hemen aklıma ödevlerimi yapayimda hafta sonu rahat olmak geldi aklıma, hemen ödevlerimi bitirmeyi başladım yarım saat sonra ödevlerimi bitirdim ve oturma odasında gittim. Evden bi yanık kokusu geldi ve annemin cırlama sesini duydum ve hemen annemin yanına gittim annem ne oldu korkutun beni annem internette gördüğü yemeği yapamamış yakmış ben anne bende kötü bi şey oldu sandım zaten anneler böyle her zaman korkutucak şeyler derler ama bi sorun yoktur. Babam eve geldi ve annem yanık yemeği sofraya sinnirlice koydu babam kalkın gidiyoruz dedi, baba nereye gidiyoruz dedim babam dışarda yemek yiycez dedi içimden sevindim hemen odama gittim ve Telefonumu şarj dan çıkardım sonra arabaya bindik ve yemek yemeğe gittik yemek bitti eve geldik ben hemen uyudum.

★Dost Yılları★Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin