Evet güzel bi günden sonra yarın tekrar okul var babam bugün bana işten bi kalem götürdü çok tatlıydı babam ne alırsa 3 tane alırdı ve almıştı 3 tane biri bana ,biri ELISA YA, Biride Rosie ydi güzel di mor ,pembe ve kırmızı mor bana , pembe Elisa ya , kırmızı Rosie ye annem yatmamı söyledi ve yattım sabah uyandım bugün tek gidicem Rosie biyere uğrayacak Elisa da Lili yi bi yere birakcak mış neyse bende tek giderim okula girdiğim gibi çardağa gittim ve telefonumla uğraştım sonra ilk Jones geldi ve espiri yaptı güldüm tabi gülmememek olurmu?=olmaZ tabi Sonra Elisa geldi ve Rosie zil çalincada Oscar geldi ve ona neden geç geldin dedik sen geç kalmazdın dedik Jennifer ile konuştum o yüzden geç kaldım dedi bizde ooo dedik Rosie:ay ne romantik dedi bizde güldük:))))))) sonra Jones bi espiri yaptı kimse gülmedi.. Elisa bu komik değildi ama bu komikdi dedi. Ve biz gül gül doyamadik sıra ya göre söyle oturuyoruz ben ve Elisa Rosie tek Oscar ve Jones Rosie bizim önümüzde Oscar ve Jones aramızda e bizde ortadayiz dersimiz felsefe en sevdiğimiz bu sefer Mumya lari araştırıcaz. Hoca dersten çıktı ve bizde araştırmaya başladık kitaptan okuma ile sonra ders bitimine 5 dakika kala hoca geldi ve anlatanlar anlattı bende anlattım ve ders biti boom koşa koşa dışarı çardağımıza geldik Jones hepinize tost dedi bizde tamam git al dedik Jones bide parayı ver alıyım demezmi bizde hem gülüyoruz hemde Jones a parayı veriyoruz Jones tostlar elinde geldi ve dersler bitti okul çıkışı bugün okul çıkışı hiç bi planım yok ama Elisa ve Rosie ile birlikte sahilde yürüyüş yapabiliriz onlara sordum ve olur dediler .