7.BÖLÜM

3 0 0
                                    

Eve gittim annem evde yoktu sonra kızları aldım ve sahilde gezmeye başladık sonra biraz resim çekildik ve konuştuk çok sardı 2 saati geçiyordu ki evlere dağılık yolda giderken Jennifer ı gördük sonra onunla arkadaş olduk ve bi saat de onunla konuştuk ve evlere dağılamadık. Ama sonra evlere gittik bu by yarın okulda görüşürüz dedik ve eve gittik alarmı mı kurdum ve odama gittim annem sonra yemeğe gel dedi ve yemeğe oturdum sonra Jones bana mesaj attı Mumya araştırma ödevini yaptinmi, diye bende ben okulda yaptım dedim sonra onu ona yazdım ama yazarken yemeğimı yemedim annem Ohh öhhö yaptı küçük hanim yemek yemek dedi bende tamam dedim ve yemğimi yedim ve Jones daha bir şey yazmadi bende yazmadım yarın giycegim şey yumurta burun turuncu bi dolgu topuk giydim ve pantolon renkli mor tişört um beyaz deseni turuncu şeker deseni ve telefon kabimda mor siyah desenli bi kab yarın okulda giyeceklerimi hazırladım ve yattım . Sonra tam yatarken bi bildirim isteği geldi arkadaşlık isteği saat 12 olmuş Jennifer dan gelmiş kabul ettim ve ne göreyim faceside ilişkisini Oscar ile başlatmış neyse sonuçta gerçektende sevgililer erken uyumamın sebebi yapıcak hiç bir şey yok oysa ben 2 ,3 de yatarım ama böyle olunca uyuyodum ve Elisa aradı ağlayarak konuşuyordu ne oldu dedim sonra Lili elinin üstüne düşmüş ve hastaneye kaldırmış lar yarın okula gelmiycekmiş bendende yarın hocaya söylersin dedi bende tabi dedim ve geçmiş olsun dedim kapattım ay umarım kötü bişey olmamıştır.

★Dost Yılları★Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin