Hugs

703 72 75
                                    

Lim Jaebeom uyandığında neredeyse üzerine yatmış olan küçüğüyle nefesinin kesildiğini hissetmişti.

Çocuk, saçları boynunu gıdıklayarak üzerine uzanmış, nefesini göğsüne vererek duruyordu.

Jaebeom nefesinin kesildiğini hissetmiş, çocuğu uyandırmadan itmeye çalışmıştı.

Çocuk mırıldanarak bacağını tamamen Jaebeom 'un üzerine attığında Jaebeom Tanrı' ya yalvarmaya başlamıştı.

Üstündeki çocuğu ittirmeye çalıştığında Youngjae uyanmış ve mızırdanmaya başlamıştı.

"İtmesene."

Jaebeom kıpırdanmayı kesince Youngjae ağlar gibi bir ses çıkarmıştı.

"Uyandırdın beni ama ya."

Jaebeom gülüp kolunu dikkatle çocuğun sırtının altına atıp kendine çekti tekrar.

Çocuğun nefesinin kesildiğini hissedince güldü tekrar.

"Çok huzur verici kokuyorsun Youngjae, bu iyi hissettiriyor."

Youngjae kesilen nefesiyle vücudunun tamamen yapıştığı çocuğa daha da sarıldı.

"Jaebeom"

Çocuk değişik bir hm sesi çıkartarak dudaklarını Youngjae 'nin saçlarına gömdüğü şekilde konuştu.

"Birinin dudaklarının üstünde hareket etmesi nasıl bir duygu?"

Jaebeom donakaldığını hissetmişti.

"Güzelim, bunu nasıl tarif edebilirim ki ben?"

"Göster o zaman."

Jaebeom çocuğun çenesini kavrayarak kendine bakmasını sağladı.

"Yanlış sularda yüzüyorsun Youngjae "

"Eğer bu bir hataysa, ben bunu yapmak istiyorum Jaebeom"

Gasoline - 2jaeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin