26/January✨❗️

347 65 52
                                    



Hanya's POV
لە ماوەی ئەم دوو مانگەدا جیمین زۆر لەگەڵم گۆڕاوە بە شێوەیەك كە نایناسمەوە ڕەفتارەكانی زۆر جێگەی گومانن!!.وا ھەست ئەكەم ماوەیەكی كەمم ماوە لەژیاندا ..بۆیە بەم شێوەیە ڕەفتار دەكات.،ئەو پاش ئەو شەوە منی گەیاندەوە زۆر شتت گۆڕان..ئەزانی لەم ماوەیەدا لەكاتێكدا من سەرقاڵی كاربووم ئەو قاوەی بۆ ھێنام !!وتی بۆ ئەوەی بەخەبەر بم لە كاتی كاردا ھەست بەھیلاكی و خەو نەكەم '،
ڕۆژێكیتر كاتێك لەگەڵ كوڕەكان ڕاھێنان مان دەكرد،لەكاتی پشودا
جیمین گۆرانی دەگوت منیش گوێم لێدەگرت بەڵام لەوكاتەدا چاوەكانی لەگەڵ چاوەكانم یەكیان گرت ئەویش گۆرانیەكەی گۆڕی بۆ پیاھەڵدان بە سەر مندا،تەنانەت ناوی منی وت لەكاتی گۆرانیەكەدا.
ئاھھھھ لەوە سەیرتر ڕۆژێك بۆ ژەمی نیوەڕۆ خواردنی بۆ ھێنام بۆ ئەو بەشەی كاری لێدەكەم ،من ئەو كاتە زۆر سەرسام بووم بەڵام ئەو تەنھا زەردە خەنەی كردو وتی :چێژی لێببینە.
یااا ئەو ڕەفتاری زۆر سەیرم لەگەڵ دەكات.پێموایە
ئەو دەیەوێت بەم كارانەی ھەڵەكانی سەرەتای ڕەشكاتەوە.
یان بیەوێت ببین بە ھاوڕێ یااھ نازانم؟!!
بەھەرحاڵ من ئەو كارانەی سەرەتایم لە بیركردوە .ئەوەندە بۆمن بەسە كە بەوشێوازە شیرینە ڕەفتارم لەگەڵ بكات.ئاھ بەڕاستی ئەو زۆر جوان دەبێت كاتێك گرینگیم پێدەدات، ئەو ھەر خۆی جوان بوو؟؟! یان من تازە ھەستی پێدەكەم .بەڵام ئەو ڕەفتارانەی وام لێدەكات ئاشقی بم! تكایە ئەگەر ھەمو ئەمانە بۆ داوای لێبوردنن ..جیمین تكایە كۆتای بەم نەفرەتیە بھێنە .با لەوە زیاتر مێشكم لە دەست نەیەم ،وە بەگەمژانە خەیاڵ بۆ خۆم دروست نەكەم.
After one week}

بەیانیەكی خۆش وەڕۆژێكی جوان و خۆر ھەتاو🌞
ئاسمانێكی شین شنەبایەكی نەرم وە كەمێك سارد ..
ئەو مرۆڤانە دەبینم بەجلێكی گەرموو گوڕە وە بەرەو كارەكانیان دەڕۆن ...
وەك من كە جینسێكی شین وە تیشێرتێكی سپی قۆڵە كانی درێژن..وە بوتێكی كورت پەمەی وە چاكەتێكی ئەستووری وەرزی زستانەی پەمەی.كڵاو ملپێچێكی خوری سپی..پۆشیوە بەرەو كۆمپانیا دەڕۆم ..
ئەمڕۆ 23\ January
لەڕۆژ مێرەكە نوسرابوو كاتێك سەیری مۆبایلەكەم كرد🗓
من چوم بۆ كۆمپانیا ئەم رۆ من زۆرسەرقاڵم بۆ بابەتی MV نوێیەكە بۆیە ئێمە كۆبونەوەمانكرد ..
لەسەر چۆنیەتی دانسو مەیكەپ و جلەكان قسە دەكەین
دە بێت شتێكیی جوان پێشكەش كەین..!
Taehyong's POV
من و كوڕەكان پڕۆڤەمان كرد ئێستا كاتی پشوە ھەموان دانیشتوین كەمێك بحەسێینەوە بەڵام تێبینیم كرد سێ كچی گەنج كە دیار بوو لە تەمەنی بیستەكاندا بوون سەیری ئەملاو ئەولایان دەكرد دیاربوو بۆ كەسێك دەگەڕێن بۆیە من چوم بۆلایان بێگومان ئەمە كاری خۆمە ..
تایھیۆنگ:كچینە؟؟بەدوای كەسێك دەگەڕێن؟؟
بەشێوازە جوانەكەی خۆمم . دیار بوو كە كچەكان سەرسام بوون بە بیننینم ..!!
كچێك:سڵاو بەڕێز تای ھیۆنگ تۆ كچێك دەناسی بە ناوی چۆی ھانیا؟؟
بە جوانی وتی كچێكی قژ درێژی قژ ڕەشە ئمم جوانە
تاھیۆنگ:ھانیا دەڵێیت ؟ئەو لە كۆبونەوەیە.تۆ چی ھانیایت؟
كچەكە:من كیم سۆنام بە سۆنا بانگم دەكەن .ھاوڕێی ھانیم.
تایھیۆنگ:كارت بە ھانیا ھەبوو؟
یارین:ئۆۆ بەڵێ بە ئەرك نەبێت تۆ دەزانی بە دیاری كراوی ھەموو ڕۆژێك كەی لەكار تەواو دەبێت؟
كچێكی تر پرسیاری كرد كە لەگەڵ سۆنا بوو
نامجون:ئەو ھەموو كات بە دیاری كراوی كاتژمێر
7:00pm
یان ئەگەر كاری زۆر بێت
9:00pm
كاری تەواو دەبێت.
ئاھھھ نامجون ھیۆنگ تۆ نەیەیتە ناو بابەتەكە نابێت
سۆنا:زۆر باشە سپاس تان دەكەین.
نامجون :بەڕێزتان چی ھانیایت؟
سۆنا:ھاوڕێی ئەوم .
بەشەر مەوە وتی
ھیونگ تۆ ئامانجت چیە لەم ھەموو پرسیار كردنە!؟؟
تایھیۆنگ:خاتون بۆچی پرسیاری ڕۆشتنەوەی ھانیات كرد؟؟
سۆنا:بەھۆی ئەوە جەژنی لەدایك بوونی نزیك بۆتەوە ،بۆ ئەوەی لە كاتێكی گونجاودا سوپڕایزی بۆ بكەین.
تایھیۆنگ:واوو ھانیی لە دایك بونیەتیی ؟؟
یارین:بەڵێ.بڕیار مان داوە سوپڕایزی بۆ بكەین .
جەھۆپ:كەوابێت ھەمووان بەیەكەوە سوپڕایزی بۆ ئەكەین؟؟ڕاتان چیە دەربارەی ئەمە؟؟
جەنكووك:بیرۆكەیەكی جوانە.
سۆنا:ناا تكایە پێویست بەوە ناكات ئێوە ئەرك بكێشن.تەنھا ھاتنتا بەسە.
ئەمم كچە زۆر شیرینە 😉
نامجۆن:نااا نابێت ئێمە دەبێت كارێكی زۆر شاھانە بۆ ڕاھێنەرە كەمان بكەین ..
تای:باشە كەوابێت با كات بەفیڕۆ نەیەین ..دەست بە ئامادەكاریەكان بكەین..
سۆنا:باشە كەوابێت بەیانی دەتان بینینەوە بە نھێنی.بایی
كوڕەكان :بااییی

The paternoster for love. |p.JM~|Where stories live. Discover now